معرفی و دانلود کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل: به همراه آموزش نرم‌ افزار RapidMiner

عکس جلد کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل: به همراه آموزش نرم‌ افزار RapidMiner
قیمت:
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل: به همراه آموزش نرم‌ افزار RapidMiner

کتاب علوم داده مفاهیم و شیوه عمل به همراه آموزش نرم‌ افزار RapidMiner اثری از ویجی کوتو به شما آموزش می‌دهد چگونه از نرم‌افزار مرجعی چون RapidMiner استفاده کنید. این کتاب که برای تحلیل‌گران داده و سازمان‌های آماری نوشته شده، به شما آموزش می‌دهد که چگونه استخراج داده و تحلیل دقیق آن را انجام دهید.

درباره‌ی کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل

کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل (Data Scince Concepts and Practice) تألیف ویجی کوتو (Vijay Kotu) به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک تحلیل‌گر و کارشناس داده‌های اطلاعاتی و آماری به بهترین شکل کار خود را انجام دهید. نویسنده ابتدا به شما آموزش می‌دهد چگونه از پلتفرم مفید و استانداری به نام RapidMiner استفاده کنید. این پلتفرم هوشمند به عنوان یک مدلِ آماری به شما یاری می‌رساند که در پروژه‌های تخصصی و آماری خود به راحتی استخراج و ذخیره‌سازی داده‌ها را انجام دهید.

این کتاب که به زبانی شیوا و ساده نوشته شده قصد دارد به روش‌های هوشمند و کارآمد، تمام این فرایندهای دشوار استخراج داده را برای‌تان هموار سازد. کتابی که می‌خوانید می‌تواند یک راهنمای عالی برای هر کارشناس، مهندس و تحلیل‌گر آماری باشد. این کتابی‌ست که به شما ساختارها و تکنیک‌هایی که به واسطه‌ی آن‌ها می‌توانید به پژوهش‌های آماری بپردازید یاری می‌رساند. نویسنده‌ی کتاب یک متخصص شناخته‌شده و بادانش در این حوزه است که به خوبی با توضیح گام به گام مباحث، به شما راهکارهای لازم را برای چالش‌های احتمالی ارائه می‌دهد.

در این کتاب همچنین موفق می‌شوید تا داده‌ها و مفاهیم بیش از سی الگوریتم پیشرفته‌ی هوشمند را مورد بررسی قرار دهید و به راحتی مفاهیم موجود در آن‌ها را برای پروژه‌های به‌خصوص خود استخراج کنید. پس با خواندن این کتاب شما می‌توانید به آرامی خود را در قامت یک متخصص و کارشناس بیابید که به خوبی نسبت به پلتفرم‌های آماری و شیوه‌های کاربردی تحلیل مفاهیم و داده‌ها تسلط دارید. از مواردی که در این کتاب یاد خواهید گرفت می‌توان به مبانی مصورسازی در پلتفرم RapidMiner، استقرای قانون، طبقه‌بندی‌های Naive Baycsian، شبکه‌های عصبی مصنوعی، یادگیری ژرف، موتورهای پیشرفته و خوشه‌بندی k means اشاره کرد. یک کتاب کامل و جامع که هر برنامه‌نویس و تحلیل‌گری باید آن را مطالعه کند.

کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل نوشته‌ی ویجی کوتو توسط رامین مولاناپور و عادل قسمتی به فارسی روان ترجمه شده و انتشارات آتی نگر آن را منتشر کرده است.

کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تحلیل‌گران، مهندسان، برنامه‌نویسان و کارشناسان آماری پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل: به همراه آموزش نرم‌ افزار RapidMiner می‌خوانیم

کاربرد ممکن است هر چیزی باشد اما یک موتور پیشنهاددهنده باید علاقه مشتری به یک محصول خاص را پیش‌بینی کند و پیشنهادهای بسیار شخصی را به مشتری ارائه دهد. برای انجام این کار، موتور پیشنهاددهنده به برخی اطلاعات در مورد مشتری، محصول و ارجحیت مشتری در انتخاب محصول نیاز دارد. اطلاعات ورودی برای موتور پیشنهاددهنده به شکل تمایلات قبلی ارجحیت مشتری از محصول در نظر گرفته می‌شود، برای مثال، رتبه‌بندی‌های فیلم توسط مشتری از سرویس پخش زنده محتوا. مشتری این اطلاعات رتبه‌بندی را با درکی ضمنی افشا می‌کند که شرکت همچنان عناوین بسیار مرتبط را به وی ارائه خواهد داد و با رضایت صدای او شنیده خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: فرایند علوم داده
فصل سوم: کاوش داده‌ها
فصل چهارم: طبقه‌بندی
فصل پنجم: روش های رگرسیون
فصل ششم: تحلیل وابستگی
فصل هفتم: خوشه‌بندی
فصل هشتم: ارزیابی مدل
فصل نهم: متن‌کاوی
فصل دهم: یادگیری ژرف
فصل یازدهم: موتورهای پیشنهاد‌دهنده
فصل دوازدهم: پیش‌بینی سری‌های زمانی
فصل سیزدهم: تشخیص ناهنجاری
فصل چهاردهم: انتخاب ویژگی
فصل پانزدهم: شروع کار با RapidMiner

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل: به همراه آموزش نرم‌ افزار RapidMiner
نویسنده
مترجمرامین مولاناپور، عادل قسمتی
ناشر چاپیانتشارات آتی نگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات575
زبانفارسی
شابک978-622-7571-48-6
موضوع کتابکتاب‌های آمار و احتمالات، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل

برای دریافت کتاب علوم داده: مفاهیم و شیوه عمل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.