معرفی و دانلود کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU: مروری جامع بر نکات کلیدی

عکس جلد کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU: مروری جامع بر نکات کلیدی
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU: مروری جامع بر نکات کلیدی

کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU، راهنمایی برای ارتقاء سطح علمی و کسب مهارت‌های بالینیِ تخصصیِ کارکنان بخش مراقبت ویژه‌ی نوزادان است. پروین تترپور و نغمه رزاقی، پاسخ‌هایی کامل و جامع برای پرسش‌های متعدد دانشجویان و کارکنان پزشکی و پرستاری در حوزه‌ی مسائل بالینی در این اثر گردآوری و ترجمه کرده‌اند. مطالعه‌ای این کتاب،‌ خواننده را برای آزمون‌های پرستاری کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU

کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU، یکی از منابع مهمِ کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت ویژه‌ی نوزادان است. پروین تترپور و نغمه رزاقی، گردآورنده‌های کتاب، پرسش‌ها و پاسخ‌‌های این اثر را بر اساس همکاری و تایید انجمن پرستاران مراقبت ویژه‌ی آمریکا، انجمن سلامت زنان، انجمن پرستاری مادران و نوزادان و چندین مرکز معتبر بهداشتی تدوین کرده‌اند. با مطالعه‌ی این کتاب، با شیوه‌ی طرح سوال در آزمون‌های پرستاریِ مراقبت ویژه‌ی نوزادان آشنا می‌شوید. در این اثر طیف گسترده‌ای از انواع پرسش‌های مهم و کلیدی با دسته‌بندی موضوعی جمع‌آوری شده است. این پرسش‌ها، پاسخ‌هایی چهارگزینه‌ای دارد تا حس‌و‌حال آزمون‌های رسمی در ذهن خواننده تداعی شود.

مطالب کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU با «ارزیابی سالم بودن و سلامت جنین» در فصل نخست آغاز می‌شود. نویسنده‌های این اثر در این قسمت، پرسش‌هایی درباره‌ی چگونگی بررسی سلامت جنین مطرح کرده‌اند. پرسش‌هایی درباره‌ی معاینه‌ی بالینی مادر و جنین، تجویز آزمایش‌هایی برای تشخیص سلامت جنین، تعداد مناسب ضربان قلب جنین و روش جلوگیری از انقباض‌های رحمی در زایمان‌های زودرس را می‌توان از سوال‌هایی دانست که در این فصل پیش روی خواننده قرار می‌‌گیرد.

نویسندگان کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU، پرسش‌های این اثر را با بررسی سازگاری جنین با محیط خارجِ رحم ادامه داده‌اند. با مطالعه‌ی این کتاب، با پرسش‌هایی در خصوص ارزیابی اثربخشی احیاء نوزاد در شرایط حساس، ارزیابی و معاینه‌ی فیزیکی، ارزیابی سن حاملگی، تنظیم درجه‌ی حرارت، مایعات و الکترولیت‌ها و مدریت تغذیه‌ی نوزاد آشنا می‌شوید. این آشنایی به خواننده کمک می‌کند تا از هر لحاظ برای آزمون‌های تخصصیِ پرستاری آماده باشد.

گفتنی است که کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU توسط نشر بشری به انتشار رسیده است.

کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانشجویان رشته‌های کارشناسی ارشد پرستاری NICU، مخاطب اصلی این کتاب به حساب می‌آیند. مطالعه‌ی کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU برای مرور و یادآوریِ اطلاعاتِ فارغ‌التحصیل‌های رشته‌های کارشناسی ارشد پرستاری NICU نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU: مروری جامع بر نکات کلیدی می‌خوانیم

پرستار در زمان معاینه‌ی فیزیکی نوزاد با لمس نبض، عملکرد قلب را ارزیابی می‌کند. او نبض‌های هر دو براکیال یا بازوئی را بر اساس زمان و شدت مقایسه می‌کند و بعد با نبض‌های فمورال مقایسه‌ می‌کند. او متوجه اختلاف معنی‌داری در مقایسه‌ی نبض‌های براکیال و فمورال می‌شود. این اختلاف تشخیصی مرتبط با کدام مورد زیر است:

الف- کوآراکتاسیون آئورت
ب- باز بودن کانال شریانی
ج- اختلال در دیواره‌ی بطنی
د- هیپرتانسیون مقاوم ریوی نوزادی

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: مدیریت و ارزیابی عمومی
بخش دوم: پاتوفیزیولوژی
بخش سوم: مولتی سیستم
بخش چهارم: مراقبت‌های حرفه‌ای تخصصی و عملکرد اخلاقی
بخش پنجم: پاسخگویی به سوالات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU: مروری جامع بر نکات کلیدی
نویسنده،
ناشر چاپینشر بشری
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات271
زبانفارسی
شابک978-964-399-203-3
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU

برای دریافت کتاب مجموعه سوالات کارشناسی به کارشناسی ارشد پرستاری NICU و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.