معرفی و دانلود کتاب مدیریت

عکس جلد کتاب مدیریت
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت

تعریف شما از یک مدیر موفق چیست؟ آیا مدیر باید فقط به کارکنان خود اهمیت دهد یا روی موفقیت در کسب‌وکار تمرکز کند؟ کتاب مدیریت اثر برایان تریسی برای مدیرانی نوشته شده است که می‌خواهند به بالاترین سطح موفقیت برسند. نویسنده بعد از دیدن عملکرد هزاران مدیر موفق و ناموفق و انجام تحقیقات بی‌شمار، تلاش کرده به‌وسیله‌ی نوشتن کتابی با 21 نکته‌ی کلیدی، کارآمدی شما را افزایش دهد.

درباره‌ی کتاب مدیریت

بدون شک نقطه‌قوت هر سازمانی مدیران آن هستند. اگر آن‌ها کار خود را به‌درستی انجام دهند و اهداف درست را تعیین کنند، موفقیت کسب‌وکار تضمین می‌شود. مدیران کارمندانی را استخدام می‌کنند که تفکری شبیه به خود دارند و برای رسیدن به مقصد نهایی،‌ تمام کوشش خود را به کار می‌گیرند. اگر می‌خواهید به مدیری موفق در سازمان خود تبدیل شوید و روابط سازنده‌ای با کارمندان و بالادستی‌ها داشته باشید،‌ کتاب مدیریت (Management) برایان تریسی (Brian Tracy) را بخوانید.

برایان تریسی عقیده دارد که افراد مدیر به دنیا نمی‌آیند؛ بلکه مهارت‌های مدیریتی را با مداومت در خود ایجاد می‌کنند. شاید فکر کنید مدیران بزرگ رازهای نگفته‌ای برای موفقیت خود دارند و دیگران نمی‌توانند از چنین رازهایی آگاه شوند. برایان تریسی خود یکی از مدیران موفقی است که کسب‌وکارهای زیادی را راه‌اندازی کرده و عاشق انتقال تجربیات خود به دیگران است. کتاب مدیریت، راهنمای او برای کسانی است که می‌خواهند به مدیری کارآمد و محبوب تبدیل شوند.

در این کتاب با 21 نکته‌ی کلیدی آشنا می‌شوید که شاید در هیچ جای دیگری با آن‌ها برخورد نکرده باشید. برایان تریسی صدها کتاب در زمینه‌ی مدیریت مطالعه کرده و مشاور بیش از هزار شرکت بوده است. او مدیران خوب و بد بسیاری را می‌شناسد و رفتارهای هر گروه را در این سال‌ها زیر نظر گرفته. حاصل تجربیات، پژوهش‌ها و مشاهدات او کتاب مدیریت است. برایان تریسی عقیده دارد که قانون 80/20 در مدیریت نیز صدق می‌کند؛ یعنی بیست درصد مدیران به هشتاد درصد وضعیت مطلوب رسیده‌اند و سهم هشتاد درصد از مدیران در ایجاد وضعیت مطلوب، فقط بیست درصد است. پس اگر می‌خواهید جزء دسته‌ی اول باشید، تکنیک‌ها، ابزارها، روش‌ها و پیشنهادهای کتاب مدیریت برایان تریسی را به‌دقت دنبال کنید و نتیجه‌ی عمل به تکنیک‌ها را به چشم خود ببینید. انتشارات لیوسا کتاب نام‌برده را با ترجمه‌ی سحر عزتی چاپ کرده است.

کتاب مدیریت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به مدیری تبدیل شوید که از توانایی‌های خود، کارمندان و جامعه به نفع خود استفاده می‌کند و سازمان را به موفقیت می‌رساند،‌ کتاب مدیریت را بخوانید. این کتاب کم‌حجم مناسب مدیرانی است که وقت زیادی برای مطالعه ندارند.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی نامی آشنا در میان نویسنده‌های کتاب‌های موفقیت است که بیشتر افراد او را با کتاب «قورباغه‌ات را قورت بده» می‌شناسند. او متولد 1944 در کاناداست و تجربه‌های سختی را پشت سر گذاشته تا به موفقیت برسد. کارگری و باربری کشتی آرزوی برایان جوان را برآورده نمی‌کرد؛ بنابراین او به دنبال شغل فروشندگی رفت. وی رفتار فروشندگان موفق را زیر نظر گرفت و دلیل موفقیتشان را از آن‌ها پرسید. پس از مدت‌ها تلاش، برایان تریسی توانست یک شرکت بازاریابی و فروش تأسیس کند. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی بازرگانی از دانشگاه آلبرتا است و کتاب‌های زیادی نوشته است که بعضی از آن‌ها عبارتند از: «بهانه‌ها را کنار بگذارید»، «مدیریت زمان»، «مذاکره»، «هنر بیان»، و «قدرت موفقیت شخصی».

در بخشی از کتاب مدیریت می‌خوانیم

سعى کنید به تمایل خود براى نظارت دایم کار کارمندتان غلبه کنید و دایما به او پیشنهاد یا نقدى بر انجام کار توسط او انجام ندهید. از مداخله خوددارى کنید. زمانى‌که کار را محول کردید، طبق توافقى که داشتید، اطمینان کامل خود را از او ابراز کنید. کار را پس نگیرید. اگر کارمندتان از شما خواست که با او تماس بگیرید یا اطلاعاتى به او بدهید یا از شما انجام کارى را براى اتمام وظایفش خواست، پس کار را دوباره به شما محول کرده است. حال دیگر لازم نیست کارمند شما کارى کند تا زمانى‌که شما کار خود را تمام کرده باشید. او مى‌تواند به میز خود برگردد و با کامپیوتر خود مشغول باشد تا شما کارى را که قول داده‌اید را تمام کنید. هیچ‌گاه این کار را انجام ندهید.

پیشرفت را به‌طور منظم بررسى و ارزیابى کنید. در نهایت، جلساتى منظم را براى بازبینى پیشرفت کار معین کنید. با این جلسات است که شما شانس نظارت بر کار را خواهید داشت. مثل پزشکى که نبض بیمار را مى‌گیرد، نبض کار را با این سؤال در دست داشته باشید، «اوضاع چطور پیش مى‌رود؟»

دلیل اصلى براى جلسات منظم، دریافت نتایج کارى از افراد است تا بدانید کار را چطور پیش مى‌برند. گاهى تصادفا ممکن است شما کارى فراتر از توانایى شخص به او واگذار کنید. ممکن است کارمند شما مایل به انجام کار باشد، اما دقیقا نداند چطور کار را انجام دهد. اگر متوجه شدید کارى که واگذار کرده‌اید فراتر از توان فرد است، ممکن است لازم باشد تا کار را به نحوى دیگر ارائه دهید یا آن‌را به بخش‌هاى کوچک‌تر تقسیم کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: سؤال‏‌هاى کلیدى اثربخشى مدیریت
فصل دوم: تمرکز بر مناطق کلیدى نتایج
فصل سوم: تعیین استاندارد براى میزان کارایى
فصل چهارم: قدرت‏‌هاى خود را متمرکز کنید
فصل پنجم: عملکردهاى حیاتى مدیریت
فصل ششم: مدیریت هدفمند
فصل هفتم: مدیریت با استثناء
فصل هشتم: واگذارى مؤثر کارها و مسئولیت‌‏ها
فصل نهم: کارکنانى شایسته پرورش دهید
فصل دهم: اهرم مدیریت باشید
فصل یازدهم: افراد مناسب را استخدام کنید
فصل دوازدهم: افراد ناکارآمد را اخراج کنید
فصل سیزدهم: جلساتى اثربخش بگذارید
فصل چهاردهم: روحیه‌ی تیمى ایجاد کنید
فصل پانزدهم: درست تصمیم‌‏گیرى کنید
فصل شانزدهم: موانع را بردارید
فصل هفدهم: یک الگو باشید
فصل هجدهم: هم‌‏اندیشى کنید
فصل نوزدهم: یک مذاکره‏‌کننده حرفه‏‌اى باشید
فصل بیستم: در ارتباطات شفاف باشید
فصل بیست و یکم: به تعالى فردى دست یابید
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت
نویسنده
مترجمسحر عزتی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-340-019-1
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت

برای دریافت کتاب مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.