معرفی و دانلود کتاب مزار عروس/قربانی

عکس جلد کتاب مزار عروس/قربانی
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مزار عروس/قربانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مزار عروس/قربانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مزار عروس/قربانی

امیرمحمد فرح آبادی در کتاب مزار عروس/قربانی دو داستان را روایت می‌کند که در هردوی آن‌ها قتل‌های مشکوکی اتفاق افتاده است. شخصی به نام سرگرد مهرداد نیازی مامور کشف معمای این دو داستان و حل پرونده‌ی مربوط به آن‌هاست. پرونده‌های پیچیده‌ای که به این سادگی‌ها حل نمی‌شوند.

درباره‌ی کتاب مزار عروس/قربانی

داستان دو قتل و ماموری که در میانه‌ی دو پرونده‌ی مشکوک و دشوار قرار گرفته است. مهرداد نیازی که یک سرگرد پلس است در کار خودش با دو پرونده روبه‌رو شده و کشف راز آن‌ها چندان آسان نیست. دو پرونده‌ی مرموز که هر یک به‌گونه‌ای ترسناک هستند. اولین داستان کتاب مزار عروس/قربانی با ماجرای کشف جسد پنج جوان مثله شده در یک مزرعه‌ی متروکه آغاز می‌شود. قاتل، اجساد را به صورت یک ستاره‌ی اهریمنی در کنار هم قرار داده است و حالا سرگرد نیازی باید این پرونده‌ی عجیب را رمزگشایی کند. او با پرس‌وجو از اهالی اطراف مزرعه متوجه می‌شود که این مزرعه از مدت‌ها پیش محل زندگی یک خانواده‌ی جادوگر بوده و اکنون نیز توسط نیروهای شیطانی تسخیر شده است.

امیرمحمد فرح آبادی، در داستان دوم کتاب خود ماجرای جنایی و معمایی دیگری را روایت می‌کند که در یک جشن عروسی اتفاق می‌افتد. درست در اواسط مهمانی، وقتی حاضران مشغول همهمه و صحبت هستند، ناگهان جسد عروس که یک دختر جوان است از پله‌ها به سمت پایین قل می‌خورد و روی زمین می‌افتد. به این ترتیب مجلس عروسی به مجلس عزا تبدیل می‌شود. سرگرد نیازی پس از شنیدن این خبر خودش را به مجلس عروسی می‌رساند. او بلافاصله تحقیق را آغاز می‌کند تا راز قتل این دختر جوان را فاش کند.

فرح‌آبادی در کتاب مزار عروس/قربانی می‌کوشد در قالب داستانی گیرا و جذاب، با باورهای خرافی مربوط به گذشته مبارزه کند.

کتاب مزار عروس/قربانی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب انتخاب بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی و معمایی ایرانی است.

با امیرمحمد فرح آبادی بیشتر آشنا شویم

امیرمحمد فرح آبادی، نویسنده‌ی جوان ایرانی و متولد سال 1380 است. از دیگر آثار او می‌توان به «اولین بلیط به آمازون«، «کاملیا و دلربا» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب مزار عروس/قربانی می‌خوانیم

زیپ چمدان را بست و پله‌ها را چند تا یکی پایین رفت. تمام ذهنش درگیر حل این پرونده شده بود. سرگرد بی‌تجربه‌ای نبود. تمام عمر قاتل‌های جورواجور با ترفندهای عجیب دیده بود. اما نمی‌دانست چرا این یکی انقدر گیجش کرده است. این که چه کسی آن‌ها را کشته بود؟ چرا جسدها را مثله کرده و شکل ستاره زیر درختی که صاحب مزرعه از شاخه‌اش حلق آویز شده چیده بود؟! و چرا قاتل، امیر را به قتل نرسانده و نامزدش را دزدیده، تماماً شده بودند توده‌ای از علامت سؤال که بی‌وقفه ذهنش را کنکاش می‌کردند. او برعکس احمدی و مردم روستا نمی‌توانست تصور کند که این اتفاقات کار یک نیروی ماوراءالطبیعه است و مطمئن بود باز هم انسان خبیثی پشت تمام این ماجراهاست.

درِ خانه را که بست چشمش به احمدی افتاد که آن سوی خیابان منتظر ایستاده بود. احمدی با دیدن مهرداد از ماشین پایین آمد و درِ صندوق را برای گذاشتن چمدان او باز کرد. مهرداد عینک آفتابی‌اش را روی چشم گذاشت و نزدیک شد. احمدی تمسخرآمیز گفت:

- آماده‌ی دیدن یه مزرعه تسخیر شده هستی؟

مهرداد عالمانه او را نگاه کرد. بدون حرفی دسته‌ی چمدان را در مشت فشرد و آن را از زمین بلند کرد و به احمدی داد. یه پلیس حرفه‌ای و موفق هیچ وقت انقدر زود مجاب نمی‌شه و موضوعی رو بدون بررسی قبول نمی‌کنه. احمدی که از دوران دانشگاه با اخلاق سرد و انسان گریز مهرداد آشنا بود، بدون حرفی لبخند زد و با دست‌های به نشانه‌ی تسلیم رو به آسمان دراز شده، گفت:

- فقط بدون که تا اون جا از آهنگ تأمین هستیم. یه فلش پر کردم از دویستا آهنگ توپ! قراره صد و شصت کیلومتر رو باهاشون بگذرونیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مزار عروس/قربانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات342
زبانفارسی
شابک978-622-6462-21-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مزار عروس/قربانی

Marzieh
۱۴۰۱/۱۲/۹
توصیفات گیج کننده و گاها اشتباه هست و بار‌ها از کلمات نادرستی استفاده شده برای توصیف‌ها مثل بخیه زدن نگاه یا لفظ جنایت برای تلفن‌ها ناشناس شخصیت داستان انسجام نداره یک لحظه سرگرد جدی و اخمو و بی حوصله است و لحظه‌ی دیگه عاشق و شیدایی که نمیتونه روی پرونده مهم و کاریش تمرکز کنهیا داستان عشقی که پر از کم و کاستی هست دلایلی که پدر دختر برای منع ازدواج آورده بود میتونست منطقی باشه به شرطی که دختر خودش پلیس نبوده باشه چون چطور همچین پدری گذاشته دخترش پلیس بشهخیلی از جاهای داستان سعی شده با توصیف‌ها وهم آور و هیجان انگیز بشه اما هیچ تاثیری نداشته به علاوه نقاط گنگ هم توی داستان زیاد هست که پلیس هیچ کنجکاوی نسبت بهش نشون نمیده مثلا به آخر داستان مزار عروس که میرسیم یهو احمدی جریان را از ب بسم الله برای نیازی تعریف میکنه بدون اینکه ما بفهمیم از کجا این جریان‌ها را فهمیده چون بعضی از اون اطلاعات نمیتونسته با بازجویی از اون فرد دستگیر شده به دست اومده باشه و همچنین به طور کاملا مسخره‌ای و بدون استدلال یهو آخر داستان در طی دو صفحه ورق برمیگرده و انگشت اتهام میره سمت فرد دیگه ایهمچنین نثر داستان نسبت به زن‌ها مقداری توهین آمیز هست اینکه دختر تحصیل کرده و سرگرد پر تجربه به راحتی بعد از ازدواج خودش را خونه نشین میکنه بدون اینکه دلیل منطقی وجود داشته باشه و یا اینکه یکی از شخصیت‌ها درمقابل اینکه پدرزنش اصرار به لیسانس گرفتن دختر قبل از عروسی داره میگه زاییدن که لیسانس نمیخواد و در مقابل خنده و تایید همکارش را دریافت میکنه انگار که دید داستان نسبت به زن‌ها فقط خونه نشینی و بچه آوردن و بچه داری هست
سارینا حسینی
۱۴۰۱/۱۰/۵
بعد از مدت‌ها رمان جنایی ایرانی خوندم که قشنگ به دلم نشست. دو موضوع جالب و هیجان انگیز. سپاس بی کران از آقای فرح آبادی و نشر محترم آئی‌سا.
mahan احمدی
۱۴۰۲/۵/۱۵
داستان خوبیه ولی حس ترس و موجودات ماورایی را دوست نداشتم، میتونست هیجان‌انگیز باشه بدون اینها
م ی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
سلام، واقعا داستان جنایی جالبی بود و هر لحظه ذهن آدم رو به چالش میکشه، لذت بردم ممنون
Dina
۱۴۰۲/۱/۱۵
کتاب خوبی بود ولی وقتی یهو از یه شخصیت به شخصیت بعدی میرفت گیج میشدی
kazem rahimi
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
بسیار عالی بود. ولی نیاز نیست تو هر قصه اطلاعات داستان قبلی رو دوباره مرور کنیم
لیلا شیرازی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
بد نبود. فقط نمی‌دونم چرا نصف داستان‌های جنایی فارسی با عشق و عاشقی همراهه!
NiLoo
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
عالی بود اگه کتاب جنایی دوست دارین حتما بخونید
م رجبی
۱۴۰۲/۱/۳۱
خوب بود اما کتاب جنایی بهتر از اینم خوندم
شبنم شفیعی
۱۴۰۱/۱۲/۴
سلام کتاب خوبی بود ولی ن زیاد مصنوعی بود
آیسان ابراهیمى
۱۴۰۲/۲/۲۳
نگارش و داستان ضعیف بود و جذب نمیکرد
Mary Sal
۱۴۰۲/۱/۱۸
چون بر اساس واقعیت بود لذت بخش بود
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب مزار عروس/قربانی

برای دریافت کتاب مزار عروس/قربانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.