معرفی و دانلود کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند

عکس جلد کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند

اندی اندروز در کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند، داستان مرد میانسالِ موفقی به نام دیوید پاندر را روایت می‌کند که بعد از اخراج شدن از کار، با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. این مشکلات وقتی اوج می‌گیرد که دختر دیوید، جنی بیمار می‌شود و دیوید هیچ امیدی به تهیه کردن هزینه‌ی درمانش ندارد... گفتنی است این کتاب پرفروش‌ترینِ نیویورک تایمز بوده است.

درباره‌ی کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند

کتاب مسافر (The Traveler's Gift)، یکی از مشهورترین آثار اندی اندروز (Andy Andrews) است که تا کنون به بیست زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده. اندروز در این کتاب داستان مردی به نام دیوید پاندر را روایت می‌کند که با داشتن یک شغل خوب و پردرآمد، همسر و فرزندی دوست‌داشتنی و یک زندگی شاد موفق، از شرایط خود هیچ شکایتی ندارد. اما داستان از جایی آغاز می‌شود که پاندر از کارش پس از بیست سال سابقه اخراج می‌شود و یک شبه زندگی‌اش از این رو به آن رو برمی‌گردد. دیوید، که هیچ سرمایه، هدف و امیدی به آینده ندارد در مواجهه با مشکلات مالی شدید به دنبال کارهای پاره‌وقت می‌گردد که کمک‌حالی برای اوضاع خانواده‌اش باشد. اوضاع دیوید زمانی بدتر می‌شود که خبر بیماری دخترش را می‌شنود و همزمان دوباره کار خود را از دست می‌دهد. در همین حال، پس از اینکه ماشینش روی یخ می‌لغزد و کنترلش را از دست می‌دهد، دیوید با خودش فکر می‌کند آیا اصلاً دلش می‌خواهد از این تصادف جان سالم به در ببرد؟ و در آخرین لحظه رو به آسمان تنها یک سؤال می‌پرسد: «چرا من؟»

معرفی و دانلود کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند

پس از این واقعه دیوید هوشیاری خود را به دست می‌آورد و متوجه می‌شود اتفاق عجیبی برایش افتاده. در اتاق عجیب و غریبی بیدار می‌شود و تنها یک نفر را کنار خود می‌بیند که خودش را به عنوان هری ترومن، رئیس جمهور آمریکا معرفی می‌کند. دیوید پس از اینکه مطمئن می‌شود عقل خود را از دست نداده متوجه می‌شود که در زمان سفر کرده و در سال 1945 قرار دارد. پس از یک مکالمه‌ی کوتاه، ترومن پاکت‌نامه‌ای به دست دیوید می‌دهد که حاوی یکی از رازهای موفقیت است که او را به زمان دیگری منتقل خواهد کرد. او در طول داستان با هفت شخصیت بزرگ تاریخی، از جمله آن فرانک، آبراهام لینکلن و کریستوفر کولومبوس ملاقات می‌کند که هریک، یکی از رازهایی که ضامن موفقیت و خوشبختی او هستند را به دیوید می‌دهند. دیوید در نهایت، در واقعیت زمان خود در حالی بیدار می‌شود که این هفت تصمیم را در دست خود دارد و امیدوار است که به کمک قدرت بازیافته‌ی خود بر مشکلاتش غلبه کند.

اندروز در این کتاب تلاش می‌کند در خلال روایت یک داستان گیرا و جذاب، نتیجه‌ی سال‌ها تفکر و تجربه‌ی خود در زمینه‌ی خودیاری و سلامت روان را به مخاطب منتقل کند. به نظر نویسنده‌ی کتاب، هر انسانی و تحت هر شرایط دشواری که قرار دارد، تنها کافی است به این تصمیم‌ها و رازهای موفقیت ایمان داشته باشد و آن‌ها را در زندگی خود پیاده کند تا به شرایط و زندگی ایده‌آل خود دست بیاید.

اندی اندروز، یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز، و از محبوب‌ترین سخنرانان، اساتید و مشاوران موفقیت است که با کمپانی‌های بزرگی از سرتاسر جهان همکاری می‌کند. اندروز، که به دعوت چهار رئیس جمهور آمریکا به سخنرانی پرداخته، با وزارت دفاع آمریکا همکاری کرده، و مرتباً با سازمان‌ها و کمپانی‌های بزرگ فعالیت می‌کند، تصمیم گرفت حاصل‌ سال‌ها تجربه و تلاش خود را در قالب کتاب‌های داستانی از جمله «مسافر» و «راهنما» در اختیار خوانندگان از سرتاسر جهان قرار بدهد. کتاب‌های اندی اندروز تا به حال به بیش از چهل زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است.

افتخارات کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند

  • قرار گرفتن در لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز به مدت 17 هفته
  • کتاب پرفروش وال استریت ژورنال
  • کتاب پرفروش پابلیشرز ویکلی
  • و ...

نکوداشت‌های کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند

  • کتاب مسافر ذهنتان را درگیر می‌کند و به قلبتان الهام می‌بخشد. (Hyrum W. Smith, Co-Chairman of the Board, Franklin Covey)
  • کتاب مسافر به‌زیبایی خودیاری را با سبک روایت داستانی ترکیب می‌کند ... در حالی که جذابیت داستان را حفظ می‌کند راهکارهای تفکر مثبت را منتقل می‌کند. یک مثال بی‌نظیر از ارائه‌ی راهکارهای مثبت برای مقابله با مشکلات زندگی... اندروز نویسنده‌ای است که باید حواسمان بهش باشد. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب مسافر که تلفیقی از روایت داستانی و راهکارهای خودیاری و موفقیت است، می‌تواند برای علاقه‌مندان هریک از این دو حوزه جالب و لذت‌بخش باشد.

در بخشی از کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند می‌خوانیم

من مرد عمل هستم، من پر از انرژى‌ام. من به‌سرعت اقدام مى‌کنم.

مى‌دانم تنبلى گناه است؛ سرزنده بودن را عادتى در زندگى‌ام خواهم کرد. من با اشتیاق در گام‌هایم و لبخندى بر چهره‌ام عمل مى‌کنم. نیروى حیات در رگ‌هایم جارى مى‌شود و مرا مشتاق، جسور و خواهان پیشرفت مى‌کند. ثروت و موفقیت هرگز سراغ تنبل‌ها نمى‌رود ولى در اختیار کسانى قرار خواهد گرفت که خواهان عمل و پیشرفت باشند.

من مرد عمل هستم. با عملکردهایم الهام‌بخش دیگران مى‌شوم. من راهنما هستم.

من مدیر هستم. براى مدیریت کردن باید به پیش بروم. بسیارى از افراد بدین دلیل که نمى‌توانند به‌خوبى مدیریت کنند از مسیر خارج مى‌شوند. عده‌اى دیگر با تکیه بر هوشیارى خود پیشرفت مى‌کنند. من با عملکرد صحیحم براى دنباله‌روهایم موجى از موفقیت خلق خواهم کرد. عملکردم مستدام و برقرار خواهد بود. کم‌کم اعتماد را در مدیریتم القا مى‌کنم. من در مقام رهبر توانایى دارم که دیگران را تشویق کنم و تا رسیدن به اهدافى بزرگ الهام‌بخش آن‌ها باشم. این درست است که مى‌گویند ارتشى از گوسفندان تحت‌نظارت و هدایت یک شیر، ارتشى از شیران تحت‌رهبرى یک گوسفند را شکست مى‌دهد!

من مرد عمل هستم. من مى‌توانم تصمیم‌گیرى کنم. همین الان مى‌توانم تصمیم بگیرم. شخصى که نه به راست حرکت کند و نه به چپ، سرنوشتش حد وسط است. هنگام روبه‌رو شدن با تصمیمى بزرگ، بسیارى از مردم مى‌گویند منتظر کمک خدا هستند ولى من مى‌دانم که در بسیارى از موارد، خدا منتظر ماست!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند
نویسنده
مترجمفیروزه مهرزاد
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-5138-32-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند

برای دریافت کتاب مسافر: هفت تصمیمی که موفقیت فردی را تعیین می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.