معرفی و دانلود کتاب رازهایی برای شادی

عکس جلد کتاب رازهایی برای شادی
قیمت:
۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهایی برای شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهایی برای شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهایی برای شادی

کتاب رازهایی برای شادی، نوشته‌ی جی. دونالد والترز، سخنران انگیزشی و مربی یوگای رومانیایی است که نکاتی را به شما می‌آموزد تا با انجام دادن آن‌ها، به شادی و حس خوب در زندگی برسید. این تمرینات که در طی یک ماه ارائه می‌شوند، در درازمدت شما را به انسان شادتری تبدیل می‌کنند. کتاب پیش‌رو، موجب می‌شود دریچه‌های جدیدی از زندگی و شادی به روی شما گشوده شوند.

درباره‌ی کتاب رازهایی برای شادی

به‌ نظر می‌رسد یافتن شادی و خوشبختی در جهان امروز، در میان انبوهی از شلوغی و سرعت بالای زندگی، کار آسانی نباشد. افراد درگیری بسیاری دارند و رسیدن به شادی را در اولویت‌های خود قرار نمی‌دهند؛ درحالی‌که داشتن شادی و روحیه‌ی خوب، برای زندگی بهتر و گیر نیفتادن در دام افسردگی بسیار لازم است. اما چگونه شادی بیشتری را در زندگی خود پیدا کنیم؟ مانند هر چیز دیگری، داشتن شادی مداوم و حفظ آن، نیاز به تمرین دارد و یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد.

کتاب رازهایی برای شادی (Secrets for happiness)، نوشته‌ی جی. دونالد والترز (J. Donald Walters)، همان کتابی است که برای بهتر شدن زندگی‌تان به آن احتیاج دارید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با خاطری آسوده‌تر، شادی‌ها را به خود جذب و با مثبت‌اندیشی، زندگی پربارتری را تجربه کنید. تمریناتی که نویسنده در این اثر ارائه می‌دهد، با تلاش و استمرار، تحولی عظیم در زندگی شما پدید خواهند آورد.

جی. دونالد والترز، به‌عنوان یک نویسنده و سخنران انگیزشی، طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. محبوبیت او در جهان ناشی از تأثیرگذاری قلم و بیانش است. جدای از این‌ها، یکی دیگر از رازهای تأثیرگذاری او، انتخاب درست موضوعات برای پرداختن به آن‌هاست. او مسائلی را انتخاب کرده که دغدغه‌ی افراد زیادی در سراسر جهان هستند. شما با خواندن اثر حاضر، می‌توانید مجموعه‌ای از توصیه‌ها را در طی زمانی اندک دریافت کنید و این‌چنین به آن تصویری که از شادی و خوشبختی در ذهنتان دارید، برسید.

در کتاب رازهایی برای شادی شما با خواندن 31 توصیه در طی 31 روز می‌توانید به شادی و خوشبختی ملموسی که همواره به‌ دنبال آن بودید، دست بیابید. برای اثربخشی بیشتر توصیه‌های این کتاب، لازم است شما از تکنیک تکرار استفاده نمایید. به این شکل که نکات را با خود زمزمه کرده و تکرار کنید تا در ضمیر ناخودآگاه شما تأثیر بگذارند و آن‌ها را قلباً باور کنید. در پایان روز سی‌ویکم خواهید دید که چگونه دریچه‌های شادی و سعادت به روی شما باز می‌شوند.

این کتاب خوشخوان که در سال 2004 به زبان انگلیسی منتشر شد، توسط علی محب خسروی به فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات اژدهای طلایی به چاپ رسیده است.

کتاب رازهایی برای شادی مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای افرادی که می‌خواهند در مدتی کوتاه، با خواندن کتابی صمیمی و با لحنی دوستانه، خوشبختی و شادی را پیدا کنند، همچنین افرادی که حس می‌کنند مدتی است دچار افسردگی و استرس شده‌اند و تصمیم دارند در زمانی اندک انرژی و شادی خود را باز پس بگیرند، گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود.

با جی. دونالد والترز بیشتر آشنا شویم

جی. دونالد والترز نویسنده‌ی رومانیاییِ کتاب رازهایی برای شادی، درسال 1926 متولد شد و در سال 2013 درگذشت. وی به‌عنوان مربی یوگا و مدیتیشن، همچنین موسیقی‌دان و رهبر مذهبی شناخته می‌شود. او در هر کدام از این زمینه‌ها بسیار مهارت داشت و پیشرفت کرد. برای مثال، او به‌عنوان یک موسیقی‌دان پیش از مرگش 400 قطعه موسیقی ساخت که در مجموع نزدیک به سه میلیون نسخه از آن‌ها فروش رفت. در کنار آن بنیان‌گذار جنبش معنوی آناندا بود و سال‌ها در زمینه‌ی یوگا و تمرینات ذهنی فعالیت داشت. همین‌طور سال‌ها از برگزارکنندگان محبوب سخنرانی‌های مذهبی در کشورهای دیگر شناخته می‌شد.

والترز علاوه‌بر انگلیسی، به زبان‌های ایتالیایی، رومانیایی، یونانی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، هندی، اندونزیایی و بنگالی نیز صحبت می‌کرد. تعدادی از کتاب‌های او به 28 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند و در 90 کشور جهان به فروش رسیده‌اند. کتاب‌های «رازهای اعتماد به‌ نفس»، «رازهایی برای زنان»، «رازهای رهبری»، «رازهای کامیابی»، «رازهایی برای دوستی»، «رازهای آرامش درون» و... از بهترین آثار او هستند.

در بخشی از کتاب رازهایی برای شادی می‌خوانیم

روز دهم: راز شادی در قلبی پاک و خالی از کینه و خودپرستی است.

روز یازدهم: راز شادی در این است که متوقع نباشی دیگران شادت کنند، بلکه خود در همه حالی شاد باشی.

روز دوازدهم: راز شادی در داشتن ذهنی آرام در طوفان‌های زندگی است.

روز سیزدهم: راز شادی در زیستن «در» لحظه حاضر است، نه زیستن «برای» این لحظه.

روز چهاردهم: راز شادی در رها کردن تعلقات شخصی است. این را بدان که در واقع هیچ چیز و هیچ کس به ما تعلق ندارد، بلکه صاحب اصلی همه چیز و همه کس خداست.

روز پانزدهم: راز شادی در این است که حرمت همه چیز و همه کس را نگه داری.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهایی برای شادی
نویسنده
مترجمعلی محب خسروی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-8630-56-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهایی برای شادی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رازهایی برای شادی

برای دریافت کتاب رازهایی برای شادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.