معرفی و دانلود کتاب معجزه‌ی شهود

عکس جلد کتاب معجزه‌ی شهود
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معجزه‌ی شهود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معجزه‌ی شهود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معجزه‌ی شهود

فلورانس اسکاول شین در کتاب معجزه‌ی شهود، توضیح می‌دهد که چگونه بیشتر مردم، رویدادها و وضعیت زندگی خود را حاصل عواملی نظیر بخت، اقبال و نیروهای خارجی می‌دانند. او در ادامه اضافه می‌کند که چنین تفسیری از اساس اشتباه است؛ چراکه قدرت‌های درونی افراد را نادیده می‌گیرد. این کتاب روانشناختی با ارائه‌ی ابزارهایی کارآمد به خواننده کمک می‌کند تا آگاهانه‌تر از پیش تصمیم بگیرد و آرزوهای خود را به ثمر بنشاند.

درباره‌ی کتاب معجزه‌ی شهود

تنها راز رسیدن به رویاها، تقویت نیروهای فردی و باور به قدرت خویشتن است. این اندیشه، اساس کتاب معجزه‌ی شهود (The Magic Path of Intuition) را تشکیل می‌دهد که توسط فلورانس اسکاول‌ شین (Florence Scovel Shinn) به رشته‌ی تحریر درآمده. اثر حاضر، با زبانی ساده و تأثیرگذار به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا با تغییر زندگی، تجربه‌ی بهتری را برای خود رقم بزنند. نویسنده که از پیشگامان عرصه‌ی کتاب‌های خودیاری است، توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با تقویت شهود، ترس‌ها و تردیدها را کنار زد. او به نقش مؤثر افراد در سرنوشت خویشتن باور دارد و در کتاب پیش‌رو ثابت می‌کند که نیروهای درونی، همواره قدرتمندتر از عوامل خارجی هستند.

تمام افرادی که گاهی به‌واسطه‌ی ترس‌ها و تردیدهای خود، از قدم برداشتن در مسیر آرزوها دست می‌کشند، با مطالعه‌ی این کتاب خواندنی آگاه‌تر می‌شوند و قادر خواهند شد تا از طریق انتخاب‌های سنجیده‌تر، نتیجه‌ی بهتری دریافت کنند. فلورانس اسکاول شین با قلم شیوای خود افراد را تشویق می‌کند تا خردمندانه‌تر عمل کرده و تعیین‌کننده‌ی سرنوشت خویش باشند. همچنین توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان افکار را به‌نحوی کنترل کرد که ما را به اهدافمان نزدیک‌تر کنند. او نویسنده‌ای است که در مسیر آگاه‌سازی قدم برداشته و سعی دارد شهودی را در مخاطب بیدار کند که به کمک آن می‌توان در مسیر درست زندگی قدم برداشت.

تقویت روحیه‌ی بخشندگی، ایمان به خداوند متعال، کنترل افکار در راستای رسیدن به اهداف، مثبت‌اندیشی و پرورش روحیه‌ی قدردانی، شماری از دستاوردهای مطالعه‌ی کتاب معجزه‌ی شهود هستند. نویسنده با زبانی ساده و تأثیرگذار به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا این ویژگی‌ها را به عادت بدل کرده و از این طریق زندگی بهتری را تجربه کنند.

او ضمن تأکید بر اهمیت زندگی در زمان حال، دل‌سوزی برای خود و دیگران، انتخاب‌های حزن‌انگیز و غصه‌خوردن‌های مداوم را ممنوع می‌کند و ابزارهایی برای دستیابی به شهود ارائه می‌دهد. به باور او اندیشه‌ها، گفته‌ها، شنیده‌ها و دیده‌ها، همگی سرنوشت انسان را تشکیل می‌دهند. درنتیجه، اگر خواهان بهترین‌ها هستید، باید به بهترین‌ها فکر کنید. شایان ذکر است که پیروی از اصول پیشنهادی نویسنده، تضمینی برای دستیابی به زندگی دلخواه و تبدیل رویا به واقعیت خواهد بود.

کتاب معجزه‌ی شهود پس از وفات نویسنده و در سال 2013 برای نخستین بار منتشر شد. این اثر را انتشارات لیوسا با ترجمه‌ی مینا اعظامی به چاپ رسانده است.

کتاب معجزه‌ی شهود برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان کتاب معجزه‌ی شهود افرادی هستند که می‌خواهند با کسب آگاهی، کنترل زندگی را به‌ دست گرفته و بهترین‌ها را برای خود رقم بزنند. همچنین مطالعه‌ی آن به علاقه‌مندان کتاب‌های خودیاری اکیداً توصیه می‌شود.

با فلورانس اسکاول شین بیشتر آشنا شویم

فلورانس اسکاول شین، نویسنده و هنرمند آمریکایی متولد سال 1871 است. او که از نویسندگان پیشگام در زمینه‌ی کتاب‌های خودیاری به شمار می‌آید، پس از انتشار اولین اثر خود تحت‌عنوان کتاب «بازی زندگی» در سال 1925، به شهرت رسید. کتاب‌ها و آموزه‌های او، الهام‌بخش لوئیز هی، نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های حوزه‌ی متافیزیک بوده‌ و در شکل‌گیری مسیر فکری او نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

فلورانس اسکاول شین همچنین در شمار برجسته‌ترین اساتید حوزه‌ی رشد معنوی جا دارد که با رویکردی ساده و اجرایی به افراد یاری رسانده تا با ایمان به قدرت و باورهای فردی خود بر چالش‌های زندگی غلبه کنند. این نویسنده که در سال 1940 درگذشت، آثار ماندگاری نظیر کتاب‌های «چهار اثر از فلورانس اسکاول شین» و «فرمان‌های شفابخش»، از خود به‌ جا گذاشته است.

در بخشی از کتاب معجزه‌ی شهود می‌خوانیم

قدرشناسى، قانون افزایش است و شکوه و شکایت، قانون کاهش. نگرش مادى به پول، یعنى به حقوق ماهانه‌تان، به درآمدتان و به سرمایه‌تان اعتماد کنید؛ یعنى به چیزى که مى‌تواند یک‌شبه کاهش یابد. نگرش معنوى یعنى براى تأمین زندگى‌تان به خداوند که نگهدار دارایى‌هایتان است اعتماد کنید و همیشه بدانید که آن‌ها تجلى الهى هستند. اگر درى بسته شود، بى‌درنگ درى دیگر گشوده مى‌شود. پول نماد آزادى است و بخشى از طرح الهى. خزانه‌اى غیبى براى استفاده‌ى شما وجود دارد. این همان بانک خیال است. در تجلى رفاه (یا هر موهبت دیگر) نخست کلام‌تان را بر زبان آورید. این عبارت را تأکید کنید: خداوند منبع درآمد من است و موهبت‌هاى بزرگ و خوشایند، اکنون به سویم جارى مى‌شوند.

کارى انجام دهید که ایمانتان را نشان دهد. ایمان بدون عمل مى‌میرد. کیف یا کیف پول جدیدى بخرید و بگویید: «این کیف جادویى من است تا پولى را که کائنات برایم مى‌فرستد، نگاه دارد.» این کار، احساس توانگرى و امید به شما مى‌دهد. اکنون قلم خودنویس جدیدى بردارید و بگویید: «این قلم تازه‌ى من براى پشت‌نویسى است.» لباس‌هاى کهنه‌اى را که در شما احساس تنگدستى ایجاد مى‌کند، کنار بگذارید. آن‌ها موجب مى‌شوند تنزل کنید. این دعایى واقعى است و به مفهوم آمادگى است. اکنون احساس مى‌کنید بهترین‌ها را پیشاپیش (از حوزه‌ى غیبى) دریافت کرده‌اید و تجلى آن‌ها مورد عنایت واقع مى‌شود. اشیا هرگز نباید شما را در مالکیت بگیرند؛ شما باید آن‌ها را زیر سلطه داشته باشید. هراس نداشته باشید که ممکن است از دست بدهید، یا دارایى‌هایتان از بین برود؛ درواقع هرگز چیزى را که در هراس ازدست‌دادنش هستید، صاحب نخواهید شد و اگر از موهبتى قدرشناسى نکنید، همانا تحت تأثیر ذهن نیمه‌هشیارتان واقع نمى‌شود و از زندگى‌تان رخت برمى‌بندد.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ى نویسنده
مقدمه
مقدمه‌ى مترجم
مسیر معجزه‌آفرین شهود
درس اول. ایمان معجزه‌آفرین شهود
درس دوم. چگونه از نظر مالى توفیق یابید
درس سوم. مسیر معجزه‌آفرین شهود
درس چهارم. چگونه الگوهاى فکرى کهنه را فرو ریزیم
درس پنجم. سلامتى و شادمانى
درس ششم. آینده‌تان را در اکنون متجلى کنید
درس هفتم. خانه‌اى که از سر ایمان بنا شد
درس هشتم. نگذارید خواسته‌ى قلبى‌تان به بیمارى قلبى تبدیل شود
درس نهم. هشیارى لایتناهى، معجزه‌اى بزرگ
درس دهم. همه‌ى امکانات فضاى چهاربُعدى متعلق به شماست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معجزه‌ی شهود
نویسنده
مترجممینا اعظامی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-336-014-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معجزه‌ی شهود

سحر احمدی
۱۴۰۲/۵/۱۰
کتاب‌های فلورانس اسکاول شین برای روزهایی که فک میکنیم بشدت سختن بصورت یک راهنما و منجی میتونن حالمون رو بهتر کنن. این کتاب هم تقریبا چکیده‌ای از همون آثار قبلی ایشون هست و خوندنش میتونه حالتون بهتر کنهدعا کردن همان تلفن زدن به خداوند و شهود تلفن زدن خداوند به ماست. درک اینکه خودمون رو از احساس‌های منفی خالی کنیم و با ایمان به خداوند مسیر خوبی رو برای خود بسازیم
asiye
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب معجزه شهود میگه به هرچیز ایمان و انتظارداشته باشین وارد زندگی شما میشه . (بانویى از قانون تدارک و آمادگى باخبر بود و مجلات گران قیمتى خرید تا در خودش احساس توانگرى ایجاد کند. حس شهودى اش به او گفته بود که به خریدارى مجلات اقدام کند.) یکى از روش ها براى تحریک شهود این است که پیش از خواب بگویید: «صبح مى دانم چه کار کنم.» پیش از این که شروع به استدلال کنید، نظرات و ایده ها آشکار خواهند شد.
دلارام 0074
۱۴۰۲/۹/۱۷
من تصورم از این کتاب این بود که یه کتابی به شکل مصاحبه از افراد برتر که با شهود توانستند به جایی برسند تهیه شده باشه اما تفاوت چندانی با کتاب‌های انرژی مثبت و انگیزشی نداشت اگر تا الان از این دست کتاب‌ها نخوندید بهتره این کتاب رو تهیه کنید. در غیر این صورت چیز زیادی به اطلاعاتتون اضافه نمیشه
ناهید علیپور
۱۴۰۲/۴/۲۸
از خواندن این کتاب کیف کردم. برای درک کافی از این کتاب باید سه بار پشت سر هم خوانده شود و هر دوماه یکبار مجدد خوانده شود تا در جوهره وجودمان ثبت شود. عزیزانم حتما مطالعه بفرمایید. ❤️
جهان نیاکی
۱۴۰۲/۵/۱۵
کتاب کلی گویی داشته و زیاد وارد جزئیات نشده و مطالب جدیدی ارائه نداده. برای کسانی که کتاب‌های انگیزشی زیاد خوندن توصیه نمی‌کنم چون چیز جدیدی نداره براتون. ضمن اینکه ترجمه کتاب با احترام به مترجم محترم‌ چنگی به دل نمیزنه و روان نیست.
سلیمان نجفی
۱۴۰۲/۵/۴
با سلام نویسنده ماهر و چیره دست و مسلط به مطالب بیان شده محکم و قوی اصول این کتاب رو بیان کرد کتاب خوبی بود چون خوندم پیشنهاد میکنم حتما این کتابم امتحانش کنین تا نفعش رو ببینین با تشکر نجفی
erfan
۱۴۰۲/۸/۲۰
این کتاب برای یاد آوری نکات مهم و حائز اهمیت کتاب چهار اثر بسیار مناسب است وقتی که این کتاب را خواندم همان نکات مهم دوباره برایم تکرار شد و نیروی ژرف دوباره درون من زنده شد
Faezeh
۱۴۰۲/۶/۶
کتاب‌های اسکاول همیشه خوب بوده. یه دلگرمی و امید عجیبی بهت میده. دیگاهش خیلی منحصر بفرد وعالیه. واقعا اگر ایمان و توکل واقعی به خدا داشته باشی همه چیز محیا میشه.
Mahbobeh Kamel
۱۴۰۲/۵/۱۰
بسیار بسیار ارزنده و عالی این کتاب به من هدیه‌ای داد که تا آخر عمرم یادم نمیره مثل همیشه از جمله کتابهای ارزنده بانو اسکاول شین خوندنشو شدید و به مراتب مکرر توصیه می‌کنم
mona tamimi
۱۴۰۲/۶/۲۴
کتاب‌های فلورانس اسکاول شین فوق العاده هستن. با زبانی بسیار ساده و قلبل فهم. باخوندن کتاب ادم احساس ارامش میکنه و وجودش سرشار از حس مثبت میشه.
وجیهه بهارستان
۱۴۰۲/۵/۲۲
همانند چهار اثر این کتاب خانم اسکاول شین هم ارزشمند و تاثیرگذار هست. سپاس از تیم پر تلاش و فهیم کتابراه بخاطر ارائه آثار این نویسنده جاوید نام
مریم خورسند
۱۴۰۲/۴/۲۶
بخواهید به شما داده می‌شود...
کتاب خوبی که قدرت ایمان را نشان می‌دهد
ما در زندگی دو انتخاب داریم یا ترس یا ایمان و نتیجه انتخابمان رو میبینیم...
اعظم شجاعی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
خیلی کتاب خوبیه. واقعا مفیده با خوندنش ارتعاش آدم مثبت و از شر افکار مزاحم راحت میشوین. با تشکر از نویسنده مترجم و کتابراه
سمیه تاجیک
۱۴۰۳/۱/۲۷
کتاب بسیار عالی بود. به همه توصیه میکنم حتما این کتاب رو بخونند و از تک تک کلمات و جمله هاش لذت میبرند
مهدی صیاد
۱۴۰۲/۶/۱۲
کتاب فوق‌العاده‌ای هست. اگر روی معنویت خودتون کار می‌کنید این کتاب رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. شادکام باشید
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه کتاب معجزه‌ی شهود

برای دریافت کتاب معجزه‌ی شهود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.