معرفی و دانلود کتاب من این طوری‌ام: سفرهای یک ویروس تاج دار

عکس جلد کتاب من این طوری‌ام: سفرهای یک ویروس تاج دار
قیمت:
۱۹,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من این طوری‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من این طوری‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من این طوری‌ام: سفرهای یک ویروس تاج دار

فریبا کلهر، نویسنده‌ی توانای ایرانی، در کتاب من این طوری‌ام با زبانی کودکانه به آگاهی‌بخشی درباره‌ی ویروس کرونا و راه و روش پیشگیری از ابتلا به آن می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب من این‌ طوری‌ام

از وقتی سر و کله‌ی ویروس کرونا پیدا شد، بسیاری از نویسندگان سعی کردند از طریق نگارش کتاب‌های مختلف و تولید محتوا درباره‌ی این ویروس، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی کنند. فریبا کلهر (Fariba Kalhor)، نویسنده‌ی توانای ادبیات کودک و نوجوان، در نگارش کتاب من این‌ طوری‌ام نیز چنین هدفی را پی گرفته است. در واقع هدف او آگاهی دادن به کودکان درباره‌ی ویروس کروناست. بنابراین پیش از آن که کتاب نامبرده را معرفی کنیم، باید بگوییم اثری که پیش روی شماست یک کتاب قصه نیست. بلکه شرحی از ساز و کار ویروس کرونا، نحوه‌ی انتقال و پیشگیری از آن است.

کتابی که پیش روی شماست، قرار است کودکان را بیشتر با ویروس کرونا آشنا سازد، مگر با رعایت نکات بهداشتی،‌ بتوان کاری کرد که ویروس کرونا کاری به کار کودکان نداشته باشد. لحن کتاب ساده است و برای کودکان پیش‌دبستانی مفید واقع می‌شود. معلمان و مربیان نیز می‌توانند از این کتاب در کلاس‌های درس استفاده کنند.

کتاب من این‌ طوری‌ام نوشته‌ی فریبا کلهر به همت انتشارات پرتقال روانه‌ی بازار نشر شده است. شما اکنون می‌توانید نسخه‌ی الکترونیک این کتاب را از سایت کتابراه دریافت کنید.

کتاب من این‌ طوری‌ام برای چه کسانی مناسب است؟

فریبا کلهر کتاب من این‌ طوری‌ام را برای کودکان 3 تا 7 سال به رشته تحریر درآورده است. اگر می‌خواهید در زمینه‌ی آگاهی‌بخشی به کودک خود گام بردارید و او را با شیوه‌های مراقبت در برابر ویروس کرونا آشنا کنید،‌ این کتاب یک انتخاب مناسب برای شماست.

با فریبا کلهر بیشتر آشنا شویم

فریبا کلهر، نویسنده‌ی ادبیات کودک و نوجوان و رمان‌نویس ایرانی است. او در چهارم شهریور سال 1340 در تهران متولد شد. فریبا کلهر از دهه‌ی هفتاد کار خود را با فعالیت در مجله‌های رشد آغاز کرد و عمدتاً به خاطر فعالیت‌هایش در حوزه‌ی کودک و نوجوان شناخته می‌شود. با این حال، فعالیت‌های او به حوزه‌ی کودک و نوجوان محدود نمی‌شود و کلهر از اواخر دهه‌ی هشتاد داستان‌نویسی برای بزرگسال را نیز آغاز کرده است. او به مدت سیزده سال سردبیر ماهنامه‌ی سروش کودکان و شش ماه دبیر ویژه‌نامه‌ی کودکان روزنامه‌ی همشهری (که آفتابگردان نامیده می‌شد) بوده است. از میان رمان‌هایی که فریبا کلهر برای گروه سنی بزرگسال به رشته‌ی تحریر درآورده می‌توان به کتاب‌های «شوهر عزیز من»، «پایان یک مرد»، «عاشقانه» و «مردی از آنادانا» اشاره کرد.

فریبا کلهر رو می‌توان در فهرست نویسندگان پرافتخار ایرانی به شمار آورد. او همچنین نویسنده‌ی پرکاری است و به نام «بانوی هزار قصه» شناخته می‌شود. در ادامه مروری نسبتاً مختصر بر آثار و جوایز و افتخارات این نویسنده‌ی توانا خواهیم داشت.

جوایز و افتخارات فریبا کلهر

  • لوح سپاس و جایزه‌ی ویژه‌ی پنجمین دوره‌ی کتاب سال ماهنامه‌ی ادبی هنری سروش نوجوان برای کتاب هوشمندان سیاره اوراک در سال 1371
  • دریافت نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی بزرگ برگزیدگان ادبیات کودک و نوجوان در سال 1376
  • تشویق شده از سوی سومین دوره کتاب برتر انجمن فرهنگی ناشران برای بازنویسی کتاب الهی‌نامه در سال 1387
  • تقدیر از کتاب قصه‌های عاشورایی در پانزدهمین جشنواره کتاب سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1391
  • تقدیر از مجموعه سفرهای کرگدن به عنوان مجموعه برتر از طرف اولین جشنواره کتاب‌های تصویری تألیفی دانشگاه شیراز در سال 1395
  • یک آدم نقاشی کن. دریافت نشان مرغک سیمین از اولین دوره‌ی کتاب ماه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری در سال 1399
  • یک آدم نقاشی کن. دریافت نشان مرغک سیمین از اولین دوره‌ی کتاب ماه کودک و نوجوان کانون پرورش فکر در سال 1399
  • ده قصه از امام زمان رتبه‌ی اول و دریافت لوح تقدیر از سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب سال رضوی در سال 1401

آثار فریبا کلهر

  • پیشه‌ی من خوشبختی است: آشنایی با فیلسوفان دنیا
  • خواهر خوش‌شانس من
  • کتابی که هیچ‌کس به فکرش نیست
  • قصه‌های قبل از غذا / مجموعه‌ی بیست و پنج قصه
  • قصه‌های آقا کوچولو
  • قصه‌های نارنجی / کار گروهی
  • مجموعه‌ی هفت جلدی سفرهای کرگدن
  • تو از بهشت آمده‌ای: برگزیده‌ی پنجمین دوره‌ی کتاب سال ولایت و لوح تقدیر دومین جشنواره‌ی قصه‌های قرآنی
  • امروز چلچله‌ی من فردا چلچله‌ی تو: اولین رمان فریبا کلهر در ژانر فانتزی و برنده‌ی لوح تقدیر دومین دوره‌ی کتاب سال مجله‌ی سوره‌ی نوجوان
  • هوشمندان سیاره‌ی اوراک: رمانی در سبک اپرای فضایی: دریافت لوح تقدیر و جایزه‌ی ویژه‌ی پنجمین دوره کتاب سال ماهنامه‌ی سروش نوجوان در سال 1371

در بخشی از کتاب من این طوری‌ام: سفرهای یک ویروس تاج دار می‌خوانیم

از بینی فروشنده پایین و پایین‌تر رفتم و به ریه‌اش رسیدم. کمی استراحت کردم و یکی مثل خودم را به وجود آوردم. فروشنده سرفه کرد. سوار سرفه‌اش شدم و از دهانش بیرون رفتم. موجودی که به وجود آورده بودم همان‌جا ماند و حال آقای فروشنده بدتر شد.

من این‌طوری‌ام: یکی مثل خودم درست می‌کنم که مریض می‌کند، ضعیف می‌کند، تب‌دار و سرفه‌ای می‌کند فروشنده‌ها را. گاهی هم آن‌ها را از بین می‌برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من این طوری‌ام: سفرهای یک ویروس تاج دار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-622-274-158-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من این طوری‌ام

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من این طوری‌ام

برای دریافت کتاب من این طوری‌ام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.