معرفی و دانلود کتاب نقشه عضله‌سازی: با شخصی‌سازی تمرینات پتانسیل ژنتیکی خود را بهینه کنید!

عکس جلد کتاب نقشه عضله‌سازی: با شخصی‌سازی تمرینات پتانسیل ژنتیکی خود را بهینه کنید!
قیمت:
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نقشه عضله‌سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نقشه عضله‌سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نقشه عضله‌سازی: با شخصی‌سازی تمرینات پتانسیل ژنتیکی خود را بهینه کنید!

امروزه پیشرفت‌های روزافزون علوم ورزشی افق‌های تازه‌ای را به روی رشته‌ی بدن‌سازی گشوده است. برد شونفلد در کتاب نقشه عضله‌سازی شما را با به‌روزترین دستاوردهای پرورش عضلات آشنا می‌کند. به کمک تمرینات اصولی و رهنمودهای این کتاب می‌توانید به بالاترین پتانسیل ورزشی خود برسید و برنامه‌ی ورزشی مختص خود را طراحی کنید.

درباره‌ی کتاب نقشه عضله‌سازی

در روزگار ما پیوند ورزش با دستاوردهای علمی بیش از پیش برقرار است و این پیوند در دانش هایپرتروفی یا رشد عضلانی جلوه‌ی بیشتری پیدا کرده است. برد شونفلد (Brad Schoenfeld)، در این زمینه تخصص و سابقه‌ای طولانی دارد و در مجامع علمی ارجاعات بسیاری به آثار و مقالات او داده می‌شود. افرادی چون او در حوزه‌ی پرورش اندام راه‌های تازه‌ای را به روی ورزشکاران این حوزه گشوده‌اند.

با خواندن کتاب نقشه عضله‌سازی (The max muscle plan) در هر سطح ورزشی‌ای که باشید می‌توانید به رشد و پرورش عضلات خود کمک کنید. ضمن این‌که اطلاعات موجود در این اثر کمکتان می‌کند برای خودتان یک برنامه‌ی ورزشی اختصاصی طراحی کنید. شونفلد، به‌عنوان نویسنده‌ی این کتاب، شما را با مهم‌ترین تمرینات رشد عضلانی آشنا می‌کند و به کمک این پژوهشگر برجسته به طور مفصل در جریان جزئیات رشد ماهیچه‌ها و عوامل موثر بر آن قرار می‌گیرید. تدوین مجموعه‌ای از حرکات شانه و بازو، تمرینات قدرتی، تمرینات هوازی و... تنها بخشی از اطلاعات ارزشمند این کتاب است.

روند عضله‌سازی معمولاً به گونه‌ای‌ست که شما در شروع نتایج خوبی را مشاهده خواهید کرد، اما از یک نقطه به بعد این تغییرات متوقف می‌شود. شونفلد برای دانستن علت این مسئله سال‌ها تحقیق کرده و حاصل تلاش‌های او در کتاب حاضر به پیشرفت مداوم عضلات شما کمک می‌کند.

گفتنی‌ست ویرایش دوم کتاب نقشه عضله‌سازی با توجه به دستاوردهای علمی نوین به‌روزرسانی شده و در آن مباحث تکمیلی مهمی پیرامون تغذیه‌ی ورزشی و تمرینات هوازی افزوده شده است. کتاب نقشه عضله‌سازی از سوی انتشارات مبانی منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب نقشه عضله‌سازی

  • کتاب نقشه عضله‌سازی برای همه علاقه‌مندان به تناسب اندام که به دنبال به حداکثر رساندن قدرت عضلانی خود هستند، خواندنی است. (دکتر برت کنتراس، نویسنده‌ی حوزه‌ی ورزش)

  • کتاب نقشه عضله‌سازی شونفلد برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که از نظر علمی معتبر هستند و حداکثر نتایج را در کمترین زمان برایتان به ارمغان می‌آورند. (تام ونوتو، نویسنده‌ی حوزه‌ی ورزش)

کتاب نقشه عضله‌سازی مناسب چه کسانی است؟

مربیان بدن‌سازی و افراد علاقه‌مند به این رشته می‌توانند با اجرای دستورالعمل‌های این کتاب به نتایج دلخواه خود برسند. پژوهشگران رشته‌های تربیت بدنی، علوم ورزشی و... از دیگر مخاطبان این اثر هستند.

با برد شونفلد بیشتر آشنا شویم

دکتر برد شونفلد از بهترین مؤلفان حوزه‌های پرتروفی عضلانی است و در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند. او در سال 2011 از سوی مؤسسه‌ی NSCA (انجمن ملی قدرت و بدن‌سازی) به‌عنوان مربی برتر سال انتخاب شده و چندین عنوان قهرمانی در مسابقات نچرال به‌دست آورده است. دکتر شونفلد در سال 2016 به خاطر نقشی که در رشد و توسعه‌ی ورزش فیتنس داشته و مدیریت برجسته‌اش در این زمینه از طرف آکادمی ورزش‌های ایالات متحده موفق به دریافت جایزه‌ی فیتنس «Dwight D. Eisenhower» شده است. او همچنین در سال 2018 به صورت مشترک جایزه‌ی پژوهشگر جوان را از مؤسسه‌ی NSCA دریافت نموده.

شونفلد در رشته‌ی ارتقای سلامت و تندرستی از دانشگاه Rocky Mountain مدرک دکترا دارد و از کالج Lehman College در نیویورک درجه‌ی پروفسور تمامی دارد. پژوهش‌های او در این دانشگاه بر روشن کردن سازوکارهای هایپرتروفی عضلات و کاربرد آن در تمرینات مقاومتی معطوف بوده است. شونفلد تاکنون بیش از 300 مقاله‌ی علمی منتشر کرده است.

از این مؤلف تاکنون چندین کتاب منتشر شده که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های «هنر تراشیدن بدن» و «مبانی علمی هایپرتروفی عضلانی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب نقشه عضله‌سازی: با شخصی‌سازی تمرینات پتانسیل ژنتیکی خود را بهینه کنید! می‌خوانیم

وضعیت پروتئین در بدن معمولاً بر اساس بالانس نیتروژن مشخص می‌شود. بالانس منفی نیتروژن یعنی تخریب پروتئین‌ بدن بیشتر از سنتزاش است و بالانس مثبت نیتروژن هم یعنی سرعت ساخت پروتئین جدید سریع‌تر از تخریب پروتئین است و در نهایت هم بالانس خنثی و برابر یعنی تخریب و سنتز پروتئین با هم برابر هستند. برای ساخت عضله، نیاز است که در طول زمان در بالانس نیتروژن مثبت باشید. این مهم با وفادار ماندن به رژیمی غنی از پروتئین امکان‌پذیر است. اگر مصرف پروتئین کافی نباشد عملکرد سلولی دچار مشکل شده و به رشد و توسعه‌ی عضلانی هم لطمه وارد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

راهنمای عضلات
پیش‌گفتار مترجم
پیش‌گفتار نویسنده
تقدیر و تشکر
معرفی
فصل 1: علم هایپرتروفی: چه چیزی عضلات را رشد می‌دهد؟
فصل 2: دوره‌بندی
فصل 3: حرکاتی برای پشت سینه و شکم
فصل 4: حرکاتی برای شانه‌ها و بازوها
فصل 5: حرکاتی برای پایین تنه
فصل 6: گرم کردن
فصل 7: عادی‌سازی ورزش
فصل 8: فاز قدرت
فصل 9: فاز متابولیک
فصل 10: فاز عضله‌سازی
فصل 11: تغذیه
فصل 12: تمرین هوازی
فصل 13: پرسش و پاسخ
منابع
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نقشه عضله‌سازی: با شخصی‌سازی تمرینات پتانسیل ژنتیکی خود را بهینه کنید!
نویسنده
مترجمفرشید نزاکتی، امیر نجفی زاده، علی غفوری
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات249
زبانفارسی
شابک978-622-6882-88-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نقشه عضله‌سازی

محمد سجاد شریفی
۱۴۰۲/۷/۱۶
عالی مفید بینظیر واقعا کتاب خوبیه برای افرادی که چه ورزش برای سلامتی میکنن چه حرفی واقعا اطلاعات خوبی در اختیار میزاره از نظر فونت هم خوبه پیشنهاد میکنم حتما بخونید
محمد کشته گر
۱۴۰۲/۶/۱۰
یک کتاب بسیار عالی و با عیار بالا ممنون از آقای نزاکتی عزیز که همراهی کردن که بتونیم از مطالب مفید این‌کتاب استفاده ‌کنیم
Hassan Ebrahimi
۱۴۰۲/۸/۵
فوق العاده بود و به نظرم خیلی جامع و کامل
sam
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
کتاب خوبی بود ممنون از نویسنده و مترجم
امیررضا رادمنش
۱۴۰۲/۹/۳۰
عالی بود و قابل اجرا
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب نقشه عضله‌سازی

برای دریافت کتاب نقشه عضله‌سازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.