معرفی و دانلود کتاب نقطه می‌خواست فرار کند

عکس جلد کتاب نقطه می‌خواست فرار کند
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نقطه می‌خواست فرار کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نقطه می‌خواست فرار کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نقطه می‌خواست فرار کند

هویت و معنا اساسی‌ترین ارکان زندگیِ شاد و رضایت‌بخش هستند. همه‌ی انسان‌ها بارها با بحران هویت دست‌به‌گریبان شده و معنا را جست‌وجو کرده‌اند. کودکان با خواندن کتاب نقطه می‌خواست فرار کند به قلم هشام مطر، با پرسشی اساسی مواجه می‌شوند و پاسخ متفاوتی دریافت می‌کنند که رویکرد آن‌ها را به زندگی تقویت می‌کند.

درباره‌ی کتاب نقطه می‌خواست فرار کند

نقطه که از ماندن در جای همیشگی خود خسته شده، تصمیم به فرار می‌گیرد تا سفری را در جستجوی هویت آغاز کند و در نهایت به چیزی بامعنا تبدیل شود. او نمی‌داند کیست، چرا همیشه باید در پایان جملات قرار بگیرد و اصلاً دیگران او را چقدر کوچک و تنها می‌بینند. نقطه دلش می‌خواهد چیزی مهم باشد؛ اثری هنری یا لااقل یک خط صاف که ادامه دارد. نقطه چون پاسخ سوال‌هایش را نمی‌داند، تصمیم می‌گیرد بگریزد. کتاب نقطه می‌خواست فرار کند (Il libro di Dot)، به قلمِ هشام مطر (Hisham Matar) و تصویرگری جانلوکا بوتلو (Gianluca Buttolo) داستان نقطه‌ای را روایت می‌کند که دیگر نمی‌خواهد یک نقطه باشد...

بحران هویت یکی از مسائلی است که جدا از سن و جنسیت، همه‌ی انسان‌ها را به فکر فرومی‌برد. ما که هستیم و به‌راستی برای این جهان چه فایده‌ای داریم؟ چقدر مهم یا چقدر کوچک هستیم؟ زندگی هیچ‌گاه پاسخ این سوالات بنیادین را به ما نمی‌دهد، این ما هستیم که باید معنا را بسازیم و هدفی را پیدا کنیم که ارزش جنگیدن داشته باشد.

نقطه که احساس بیهودگی می‌کند و از خودش فراری است، پس از تجربه‌های باورنکردنی و شگفتی‌های بی‌پایان به پاسخی می‌رسد که هیچ‌کس نمی‌توانست به او بدهد. کتاب نقطه می‌خواست فرار کند روی مسئله‌ای دست می‌گذارد که همه‌ی انسان‌ها، بزرگ و کوچک، با آن مواجه شده‌اند. کودکان دائم سوال‌هایی از این قبیل می‌پرسند که ما که هستیم و اینجا چه می‌کنیم؟ والدین در مقابل، نه‌تنها پاسخ روشنی برای این پرسش‌ها ندارند، بلکه هرروزه به ابهام‌های ذهنی‌شان افزوده می‌شود. اما زمانی که به این درک برسیم که همه‌ی پدیده‌های جهان از یک جوهره تشکیل شده‌اند و ما نیز مثل تمام موجودات دیگر، نقطه‌ای در این دنیا هستیم و کارِ ویژه‌ی خود را انجام می‌دهیم، شاید آن زمان در عین داشتن سوال‌های وجودی، به آرامشی درونی دست یابیم.

نشر ادامه (واحد کودک و نوجوان انتشارات اطراف)، کتاب نقطه می‌خواست فرار کند را با ترجمه‌ی بتول فیروزان منتشر کرده است.

کتاب نقطه می‌خواست فرار کند برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان اصلی کتاب، کودکان 6 تا 12ساله هستند.

در بخشی از کتاب نقطه می‌خواست فرار کند می‌خوانیم

نقطه می‌خواست چیز دیگری باشد، چیزی مهم. دلش می‌خواست یک اثر هنری باشد... خطی صاف باشد که همیشه ادامه دارد، شبیه امید... یا خطی منحنی باشد، شبیه عشق... احساس‌ها و فکرهای نقطه برای خودش معما بودند. آرزو می‌کر چه چیزی باشد؟ نقطه چه می‌خواست؟ که بود؟ و چرا از خودش حرفی نداشت؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نقطه می‌خواست فرار کند
نویسنده
مترجمبتول فیروزان
ناشر چاپینشر اطراف
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-622-98786-8-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نقطه می‌خواست فرار کند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نقطه می‌خواست فرار کند

برای دریافت کتاب نقطه می‌خواست فرار کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.