معرفی و دانلود کتاب ماجراجویان بزرگ: 20 جهانگرد شگفت انگیز

عکس جلد کتاب ماجراجویان بزرگ: 20 جهانگرد شگفت انگیز
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراجویان بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراجویان بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراجویان بزرگ: 20 جهانگرد شگفت انگیز

عاشق گشت‌وگذار و سفرهای ماجرایی هستید؟ پس دست‌به‌کار شوید. این همان کاری‌ست که الیستر هامفریز نویسنده‌ی کتاب ماجراجویان بزرگ تمام عمر مشغول به آن بوده! اولین سفر این جهانگرد بزرگ در حالی بود که او کم‌تر از ده سال داشت. پس شاید شما هم بالاخره بهترین راهنما برای تحقق رؤیاهاتان را پیدا کرده باشید؛ تنها کافی‌ست به کمک این کتاب آرزوهای خود را دوباره بخواهید! این کتاب برنده‌ی جایزه‌ی کتاب سفر کودکان در سال 2019 بوده است.

درباره‌‌ی کتاب ماجراجویان بزرگ

الیستر هامفریز (Alastair Humphreys)، وقتی یک پسربچه‌ی کوچک بود، تصمیم گرفت در آینده یک جهانگرد شود. او حرفه‌ی رؤیایی خود را پیدا کرده بود و باید اطلاعاتی مختلفی برای تبدیل شدن به یک ماجراجوی واقعی به‌دست می‌آورْد. پس کتاب‌های زیادی را جمع‌آوری و شروع کرد به خواندن زندگی‌نامه‌ی بزرگ‌ترین جهانگردان دنیا. الیستر حالا خود یکی از محبوب‌ترین نویسندگان و گزارشگر‌ان دنیای سفر و ماجراجویی‌ست؛ او همچنین عنوان ماجراجوی برتر مجله‌ی نشنال جئوگرافیک در سال 2012 را کسب کرده است.

حتماً تا حالا پی برده‌اید که افراد زیادی در سرتاسر دنیا طرفدار او هستند! کتاب ماجراجویان بزرگ (Alastair Humphreys' Great Adventurers) خلاصه‌ای از زندگی تاریخ‌ساز‌ترین ماجراجویان جهان را همراه با تصویرگری‌های رنگی کوین وارد (Kevin Ward) به شما نمایش خواهد داد؛ مسافران بزرگی که برای نویسنده‌ی این کتاب، نقش اولین معلمان و راهنمایان را ایفا کرده‌ بودند، و اکنون نیز می‌توانند به شما انگیزه ببخشند تا اگر رؤیای جهانگردی در سر دارید، آن را به واقعیت بدل کنید.

معرفی و دانلود کتاب ماجراجویان بزرگ

با کتاب ماجراجویان بزرگ، کوله‌پشتی خود را می‌بندید و وسایل مورد‌نیاز را آماده می‌کنید تا همراه با قهرمانان این اثر، راهی مأموریتی بزرگ شوید! مأموریتی که شاید رسیدن به پایان آن چندان هم راحت به‌ نظر نرسد، اما در هر پلّه از مسیر جذاب و پرماجرای خود، درس‌ها و تجربه‌های فراموش‌نشدنی زیادی به شما خواهند بخشید.

اگر خیال می‌کنید قدم برداشتن به دورتادور زمین کار ممکنی نیست، ریک هنسن، از ماجراجویانی که در این کتاب با او آشنا می‌شوید، به شما خواهد گفت که چطور این مسیر را تنها با ویلچر به انتها رساند. اگر از سفر به سرتاسر جهان، فقط نام مارکو پولو به گوش‌تان خورده، پس ابن بطوطه به سراغ شما خواهد آمد تا خاطرات سفرهای عجیب‌تری را تعریف کند! در کتاب ماجراجویان بزرگ، همراه با مایکل کالنیز سوار بر هواپیمای تاریخی آپولو 11 خواهیم شد و سپس در کنار ژاپ پیکارد به عمیق‌ترین نقطه‌ی کشف‌شده در زمین سفر خواهیم کرد! چه سر زدن به سرزمین خوش‌آب‌ورنگ هندوستان را دوست داشته باشید و چه آرزوی سفر به قعر جنگ‌های آمازون را در سر بپرورانید، الیستر هامفریز ، نویسنده‌ی ماجراجویان بزرگ، خبرهای جذابی برای شما دارد... صاحب این اثر قبل از هرچیز به شما خواهد گفت که تبدیل شدن به یک ماجراجوی حرفه‌ای، کار غیرممکنی نیست! کافی‌ست ترس را کنار بگذارید و مانند تمام نابغه‌های بزرگ دنیا، کار خود را از یک نقطه آغاز کنید. خواندن کتاب ماجراجویان بزرگ شاید همان نقطه‌ی مهم برای آغاز سفر هیجان‌انگیز شما باشد.

مطالب این کتاب جذاب و خواندنی اولین‌بار در سال 2019 به دست مخاطبان دنیا رسید و سپس نسخه‌ی فارسی آن توسط نشر اطراف با ترجمه‌ی لیدا هادی در دست کودکان ایران‌زمین قرار گرفت.

جوایز و افتخارات کتاب ماجراجویان بزرگ

  • فهرست جایزه‌ی کتاب بلو پیتر در سال 2019
  • برنده‌‌ی جایزه‌‌ی ادوارد استنفورد در بخش کتاب کودک
  • در فهرست نهایی جوایز آموزشی (Education Awards) در سال 2019
  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب مسافرتی کودکان طبق نظرسنجی ORDNANCE در سال 2019
  • برنده‌‌ی جایزه‌‌ی نویسندگان آموزشی ALCS (تنها جایزه‌ی بریتانیا برای نوشتن خلاق آموزشی)
  • و...

نکوداشت‌های کتاب ماجراجویان بزرگ

  • یک راهنمای تصویری، و یک خواندنی شاد برای افراد هفت سال به بالا. (National Geographic Traveller)
  • خواندن آن هم مثل یک ماجراجویی به نظر می‌رسد! ترکیبی دوست‌داشتنی از سبک‌های هیجان‌انگیز تصویرسازی و کمیک، که من را تشنه‌ی ورق زدن می‌کرد. (Teach Primary)

کتاب ماجراجویان بزرگ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 10 سال مناسب است. اگر عاشق خواندن داستان‌های واقعی از ماجراجویان بزرگ تاریخ هستید، پس آن را از زبان ماجراجوی برتر مجله‌ی نشنال جئوگرافیک دنبال کنید!

در بخشی از کتاب ماجراجویان بزرگ: 20 جهانگرد شگفت انگیز می‌خوانیم

درولا مورفی

درولا مورفی نیم قرن مشغول سفر به دور دنیا بود. او بیش از بیست‌وپنج کتاب درباره‌ی ماجراجویی‌هایش نوشته است.

همه چیز از تولد ده سالگی او شروع شد. زمانی که پدر و مادر درولا یک دوچرخه‌ی دست دوم به او دادند و پدربزرگش برایش یک کتاب نقشه‌ی جهان فرستاد. یک دفعه دنیا پیش روی درولا باز شد. او شروع کرد به رویاپردازی برای رکاب زدن از فرانسه تا هندوستان!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراجویان بزرگ: 20 جهانگرد شگفت انگیز
نویسنده
مترجملیدا هادی
ناشر چاپینشر اطراف
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات99
زبانفارسی
شابک978-622-6194-24-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراجویان بزرگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماجراجویان بزرگ

برای دریافت کتاب ماجراجویان بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.