معرفی و دانلود کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست!

عکس جلد کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست!
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست!

کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست! نوشته‌ی ریچل برایت، حول محور نهنگی می‌چرخد که در جست‌وجوی تکامل است و دلش می‌خواهد در زندگی چیزی بیابد که به او احساس کامل بودن بدهد. او با همین هدف، به سفری دریایی می‌رود. این داستان سرگرم‌کننده با زبانی ساده، اهمیت دوستی را برای کودکان فاش خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست!

دوستی‌ها و روابط، از مهم‌ترین دارایی‌های هر فرد به حساب می‌آیند. کودکان هم از این قاعده مستثنی نیستند و برقراری ارتباط، بخشی از فرآیند رشد آن‌هاست. بااین‌حال آن‌ها مسیر متفاوتی را برای دوست‌یابی و صمیمیت پشت‌سر می‌گذارند. آن‌ها در مرحله‌ی اول باید با اهمیت و ارزش دوستی در زندگی آشنا شوند. ازاین‌رو کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست! (The Whale Who Wanted More) نوشته‌ی ریچل برایت (Rachel Bright) می‌تواند آن‌ها را در این مسیر هدایت کند.

باید توجه داشت که آموزش درباره‌ی چگونگی برقراری ارتباط، یکی از مهم‌ترین وظایف والدین و مربیان کودک است که نقش مهمی در فرآیند تعلیم و تربیت ایفا می‌کند. آشنایی کودکان با این مفاهیم و آموزش صحیح مهارت‌های اجتماعی، در شکل‌گیری ارتباطات سالم دوران بزرگسالی آن‌ها تأثیرگذار است. بااین‌حال دوستی، اجتماع، چگونگی بروز احساسات و... مفاهیم پیچیده‌ای در نگاه کودکان هستند و از آن‌جا که طی این دوره، ظرفیت‌های اجتماعی انسان شکل می‌گیرد، باید آموزه‌ها را با حساسیت بیشتری منتقل کرد.

ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود که مفاهیم مذکور، در قالب جملاتی ساده‌ و سازگار با ذهن کودک انتقال داده شوند. ذهن کودکان، به شیوه‌ای نمادین اطلاعات را پردازش می‌کند و همین مسئله، داستان و داستان‌گویی را به یکی از قدرتمندترین ابزارهای آموزشی در این دوره تبدیل کرده است. فضا و شخصیت‌ها در داستان‌های کودکان، وسیله‌ای برای آموزش پیچیدگی‌های جهان بزرگسالان هستند. کودکان از خلال قصه‌ها، همانندسازی می‌کنند و به‌صورت ناخودآگاه مفاهیم را درمی‌یابند.

شخصیت اصلی کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست! نهنگی است که تلاش می‌کند چیزی برای تکامل خود پیدا کند. ازاین‌رو راهی یک سفر دریایی می‌شود تا گمشده‌ی خود را بیابد. این داستان با زبانی آهنگین و لطیف، نقش دوستی‌ها در زندگی را تشریح می‌کند و کودکان را به اشتراک‌گذاری احساسات‌‌شان و بروز مهربانی وا می‌دارد. لحن شاعرانه و تصویرسازی‌های جذاب این کتاب، علاوه‌ بر انتقال مفهوم دوستی و مهربانی به ساده‌ترین شکل ممکن، توجه کودکان را جلب کرده و آن‌ها را به حضور در جامعه ترغیب می‌کند.

کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست! نخستین‌بار در سال 2021 وارد بازار شد. انتشارات مهرسا آن را با ترجمه‌ی سارا عاشوری منتشر کرده است.

کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست! برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است. همچنین مطالعه‌ی آن به والدین و مربیان کودک هم توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست! می‌خوانیم

کریستال فریاد زد: «بالای سرتان را نگاه کنید! نگاه کنید! نهنگ زیاده‌خواه دارد آن بالا این طرف و آن طرف می‌رود!»

اما همه آنقدر داد و هوار راه انداخته بودند که اصلاً حواسشان به یکدیگر نبود. هامفری هم درست وسط میدانِ جنگ و دعوای آن‌ها شیرجه زد تا یک‌بار برای همیشه
به همه‌ی آن چیزهایی که می‌خواست برسد!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست!
نویسنده
مترجمسارا عاشوری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7437-72-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست!

Ganji
۱۴۰۲/۹/۱
شخصیت نهنگ بدلیل ابعاد بزرگش برای بچه‌ها جذابه…
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست!

برای دریافت کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.