معرفی و دانلود کتاب نگاه من، سکوت تو

عکس جلد کتاب نگاه من، سکوت تو
قیمت:
۷۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نگاه من، سکوت تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نگاه من، سکوت تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نگاه من، سکوت تو

عشق، قدرتمندترین نیرویی است که توان فراموش کردن را از آدمی می‌گیرد... کتاب نگاه من، سکوت تو به قلم مهری رضائی صومعه علیایی، روایتی عاشقانه از زندگی امیرحسین، ندا و رؤیاست. آدم‌هایی که سرنوشتشان، با یک حس قلبی به یکدیگر پیوند می‌خورد و نشانه‌ی آن برای سالیان دراز در زندگی‌شان باقی می‌ماند.

درباره‌ی کتاب نگاه من، سکوت تو

مائده زن رنج‌کشیده‌ای‌ست که همسرش را درست زمانی که فرزند دوساله‌ای داشت از دست داده. او که به بیماری ام‌اس و ناراحتی قلبی مبتلاست، پسرش، امیرحسین را به‌تنهایی و به‌کمک دو خواهر و مادرش بزرگ کرده است. حالا امیرحسین دیپلمش را گرفته و در یک سوپر مارکت کار می‌کند. او که عاشق دختری به نام نداست، با اصرار از مادرش می‌خواهد که به ازدواج آن‌ها رضایت دهد. مائده، مادر او، به‌خاطر بیماری توان حرکت کردن را از دست داده، به‌ همین‌ دلیل از فرشته، خواهرش، کمک می‌خواهد تا درباره‌ی دختر موردعلاقه‌ی پسر تحقیق کند.

فرشته در میان جست‌وجوهای خود، به دختری به نام رؤیا برمی‌خورد و پرده از راز یک عشق و دلدادگی چندین‌ساله برداشته می‌شود. اتفاقی که سرنوشت همگی آن‌ها را دستخوش تغییر می‌کند و به شکل دیگری رقم می‌زند.

کتاب نگاه من، سکوت تو اثر عاشقانه و خواندنی مهری رضائی صومعه علیایی است که همراه شدن با آن، شما را به دل ماجرایی پیچیده و جذابی خواهد برد. چه سرنوشتی در انتظار امیرحسین، رؤیا و نداست؟ قدرت عشق در دل کدامیک بیشتر خواهد بود؟

کتاب نگاه من، سکوت تو برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این رمان را به همه‌ی کسانی که از داستان‌ها و رمان‌های عاشقانه‌ی ایرانی لذت می‌برند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب نگاه من، سکوت تو می‌خوانیم

فرشته روز قبل از حرکت آقا و خانم ایزدی به دعوت مهین‌ خانم، به همراه نغمه به منزلشان رفت. مهین ‌میخواست قبل رفتنش خودش فرشته رو با خانوم‌ جان، فرشاد و فضای خانه آشنا کند. بعد از رسیدن دخترها با خوشرویی از آن‌ها استقبال کرد. نغمه هم به عنوان معرفی فرشته رو به مهین خانم گفت: زن عمو، این دختر بهترین و مهربونترین و دلسوزترین، دختر دنیاس که جلوتون نشسته‌ها!

سپس در ادامه گفت: فرشته یه فرشته‌ی واقعیه. تا وضع شما رو گفتم قبول کرد.

فرشته با اخم زیبایی رو به نغمه لبخند محوی زد و سپس رو به مهین خانم جواب داد: نغمه جون لطف داره. بسکه خودش ماهه. من گفتم شاید با اومدن من شما با خیال آسوده‌تری مشرف بشین و دعای شما شامل حال آبجی مائده منم بشه.

مهین خانم- اون که حتماً، من از وقتی که فرهاد وضع مامان امیرحسین رو برام گفته. همیشه برای سلامتیشون دعا می‌کنم. انشالله خواهرتون خوب می‌شن. منم جبران می‌کنم.

فرشته- خواهش می‌کنم. ما خیلی به آقای پژوهش زحمت دادیم، من بخاطر جبران لطف ایشون اینجام. وظیفه‌ی خودم دونستم که هر کمکی از دستم بربیاد انجام بدم.

در این بین خانوم ‌جان گوشه‌ای نشسته بود و با دقت بیشتری فرشته را برانداز می‌کرد. مهین خانم پس از پذیرایی زمان مصرف داروهای خانوم ‌جان و فرشاد را برای فرشته توضیح داد. فرشته هم تعداد و زمان مصرف هر دارو را به رویش با برچسب مشخص کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نگاه من، سکوت تو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اندیشه احسان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات372
زبانفارسی
شابک978-622-6026-00-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نگاه من، سکوت تو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نگاه من، سکوت تو

برای دریافت کتاب نگاه من، سکوت تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.