معرفی و دانلود کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم!

عکس جلد کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم!
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم!

حتماً پیش آمده که شما هم برای رفتن به مطب پزشک یا بیمارستان ترس به دلتان افتاده باشد. این‌بار، لئو، شخصیت کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم! از ماجرای بامزه‌اش در یک بیمارستان کاملا متفاوت می‌گوید. بیمارستانی که توسط حیوانات اداره می‌شود! مرین فرگس نویسنده‌ی کتاب در داستان خود به ما نشان خواهد داد تجربه‌ی بیمارستان و درمان همیشه به آن سختی‌ها هم که فکر می‌کنیم نیست.

درباره‌‌ی کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم!

شاید اسم بیمارستان حیوانات به گوش‌تان هم نخورده باشد؛ منظورمان بیمارستانی‌ست که حیوانات مختلف جنگل آن را اداره می‌کنند و این‌بار قرار است در داستان نگران نباش، ما مراقبت هستیم! (You're in Good Paws) از پسربچه‌ی کوچک داستان مراقبت کنند. مرین فرگس (Maureen fergus)، نویسنده‌ی کتاب، همه‌چیز را برای ما روشن خواهد کرد.

لئو یک مشکل کوچک دارد. البته نه آن‌قدر کوچک که به وحشت نیفتد! او باید به‌زودی راهی بیمارستان شود تا لوزه‌اش را جراحی کند و این‌ موضوع بیش از هرچیزی کابوس این‌ روزهای لئو است. پس از جراحی، وقتی لئو چشمش را باز کرد، خود را در کنار حیوان‌های مهربان طبیعت دید که در عین ناباوری، مراقبان او بودند. مرغ پشتِ میز پذیرش، به استقبالش نشسته بود، خرسِ پرستار رفتاری دوستانه داشت و دکتر استن با وجود آن که تنها یک موش بود، اعتماد‌به‌نفس فوق‌العاده‌ای داشت. حالا لئو کم‌کم از شرایط جدید خوشش می‌آمد چراکه در کنار این حیوانات بامزه، هیچ‌چیزی ترسناک به‌نظر نمی‌رسید. لئو حتی فکرش را هم نمی‌کرد که جراحی‌اش ان‌قدر موفق و بدون دردسر باشد. همه‌چیز آن‌قدر خوب بود که لئو خیلی زود بهتر شد. او حالا باید خود را برای رفتن به مدرسه آماده می‌کرد تا ماجرای تجربه‌ی شیرینش را نزد همکلاسیانش ببرد.

داستان نگران نباش، ما مراقبت هستیم! یک قصه‌ی شیرین و خنده‌دار است. قصه‌ای که در آن یک کودک متوجه می‌شود سفر به بیمارستان می‌تواند یک تجربه‌ی مثبت باشد. این کتاب اولین‌بار در سال 2019 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر پرتقال و با ترجمه‌ی خوب مهناز اسدی به دست علاقه‌مندان رسید.

نکوداشت‌های کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم!

  • یک داستان ایده‌آل برای همه‌ی بچه‌هایی که نگران رفتن پیش پزشک هستند. (Kirkus Reviews)
  • حضور حیوانات و رفتار شیرین و ظاهر نوازشگرشان، عشق، محبت و همدلی را به خط داستانی اضافه می‌کند. (Resource Links)
  • برای کودکی که قرار است برای اولین‌بار وارد بیمارستان شود، محتویات این کتاب، تصویر واقعی و خوبی از مراحل مختلف مراقبتی کودک، از زمان پذیرش، تا مراحل مختلف قبل و بعد از عمل، ارائه می‌دهد. (مجله‌ی سی‌ام)

کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم! برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم! یک پیشنهاد ویژه و هیجان‌انگیز برای کودکان عاشق حیوانات است. اگر شما هم از رفتن پیش پزشک می‌ترسید خواندن این داستان را از دست ندهید.

با مرین فرگس بیشتر آشنا شویم

مرین فرگس یک نویسنده و برنده‌ی جوایز ادبی کودکان است. کتاب‌های او تابه‌حال به ده‌ها زبان ترجمه شده‌اند. او تجربه‌ی ویژه‌ای در کتاب‌های مصوّر دارد و همچنین یک داستان سه‌گانه به نام The Gypsy King نوشته است. مرین عاشق دویدن، دوچرخه‌سواری، خواندن و آشپزی‌ است و همراه همسر، سه فرزند و سگ محبوبشان زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم! می‌خوانیم

پرستار لورین لئو و پدر و مادرش را به اتاق معاینه برد. آنجا قد او را اندازه گرفت و او را وزن کرد. پرستار دمای بدن و فشار خون لئو را هم اندازه گرفت و به صدای قلبش گوش کرد. لئو آن‌قدر در طول معاینه بچه‌ی خوبی بود که وقتی کارشان تمام شد پرستار لورین به او آفرین گفت و گوشش را ناز کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم!
نویسنده
مترجممهناز اسدی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-274-189-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم!

برای دریافت کتاب نگران نباش، ما مراقبت هستیم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.