معرفی و دانلود کتاب هشت قانون عشق: یافتن، نگه داشتن و رها کردن

عکس جلد کتاب هشت قانون عشق: یافتن، نگه داشتن و رها کردن
قیمت:
۴۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هشت قانون عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هشت قانون عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هشت قانون عشق: یافتن، نگه داشتن و رها کردن

اگر باور دارید که عشق یکی از راه‌های سعادتمندی است و بدون آن نمی‌توانیم طعم لذت واقعی زندگی را بچشیم، کتاب هشت قانون عشق اثر جی شتی را بخوانید. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز عشق را نه از دیدگاهی کلیشه‌ای، بلکه به‌عنوان ابزاری برای خودشناسی و رسیدن به رضایتمندی در زندگی بررسی می‌کند. او با ارائه‌ی هشت قاعده‌، وصول به عشق را تضمین می‌کند.

درباره‌ی کتاب هشت قانون عشق

جی شتی (Jay Shetty)، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، با الهام از حکمت باستان و علوم جدید، کتابی راهنما به نام هشت قانون عشق (8 Rules of Love) نگاشته که هدف آن آماده کردنِ انسان‌ها برای پذیرش عشق در زندگی و حفظ کیفیت یک رابطه‌ی عاشقانه است.

معمولاً عشق را کسی به انسان یاد نمی‌دهد و ما تنها از طریق فیلم‌، کتاب‌ و موسیقی عاشقانه با این مفهوم انتزاعی پیوند می‌خوریم. اما هنر چقدر می‌تواند عشق را منطبق با طبیعت عرضه کند و چقدر در ارائه‌ی تصویری واقع‌گرایانه از عشق موفق است؟ آیا می‌توان گفت فیلم‌ها منبعی آموزشی به حساب می‌آیند و ما را برای ورود به روابط عاطفی آماده می‌سازند؟ کتاب هشت قانون عشق در پاسخ به کمبود منابع در این حوزه و برای کمک به افرادی که در جست‌وجوی عشق هستند، تألیف شده است.

اولین مطلبی که جی شتی برای ما روشن می‌کند، این است که عشق یافتنی نیست، ساختنی است. چه بسیار انسان‌هایی که سال‌ها در جست‌وجوی عشق هستند و هیچ‌گاه آن را پیدا نمی‌کنند. زیرا آن‌ها نمی‌دانند ورود عشق به زندگی، پیش‌زمینه‌هایی می‌طلبد. ما باید ویژگی‌هایی را در خود پرورش دهیم که بسترِ مناسب را برای تجربه‌ی احساس عشق فراهم آورد. جی شتی از عشق اسطوره‌زدایی می‌کند و آن را در قالب مفهومی زمینی به بحث می‌گذارد. او با ارائه‌ی تمرین‌ها و راه‌حل‌های عملی در کتاب هشت قانون عشق، ما را برای عشق‌ورزی آماده می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب هشت قانون عشق

جی شتی تمام وجوه یک رابطه‌ی عاطفی، از آشنایی و قرارملاقات‌های اولیه گرفته تا زندگی مشترک را مورد بررسی قرار می‌دهد و پیرامون جدایی و شروع دوباره نیز صحبت می‌کند. او به ما می‌گوید که به دست آوردن یک رابطه‌ی عاشقانه، پایان کار نیست و تازه زمان مراقبت‌های مداوم فرا می‌رسد. یکی از نکات مهمی که در طول کتاب هشت قانون عشق می‌آموزیم این است که چطور از وارد شدن به روابط با آدم‌های نامناسب جلوگیری کنیم و اسیر وعده‌های دروغین نشویم.

با رعایت هشت قانون عشقِ جی شتی، می‌توان امیدوار بود که روابط عاطفی سالمی برقرار کرد و عشق را در زیباترین حالتش آزمود. این کتاب را نشر مون با ترجمه‌ی محمدمصطفی ابراهیمی منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب هشت قانون عشق

  • آن نوع عشقی که جی شتی بررسی می‌کند، شما را در مسیر خودشناسی به سطوح جدیدی از آگاهی می‌رساند. (دیپاک چوپرا)
  • رضایتمندی در زندگی با کیفیت روابط بین فردی در ارتباط مستقیم است. با این اوصاف، کتاب هشت قانون عشق می‌تواند ارزشمندترین کتابی باشد که امسال می‌خوانید. (جولی اسمیت)
  • با کمک کتاب هشت قانون عشق، ابتدا ارتباطی عمیق با خود و سپس با جهان و دیگران می‌سازید. توصیه‌های جی شتی الهام‌بخش شما در مسیر تجربه‌ی عشق می‌شوند. (جنیفر لوپز)
  • اولین و آخرین کتابی که هرکسی باید درمورد عشق بخواند. این اثر به‌خوبی چالش‌های عشق مدرن را همراه با راه‌حل‌ها عرضه می‌کند. (استیون بارتلت)
  • این کتاب نه‌تنها به ما کمک می‌کند تا درک بهتری از عشق به دست آوریم، بلکه ما را در دستیابی به آگاهی بیشتر نسبت به نیازهای خود و اطرافیانمان یاری می‌رساند. (دیپیکا پادوکن)

کتاب هشت قانون عشق برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به طرفداران کتب خودیاری و موفقیت و کسانی که به دنبال بهبود روابط شخصی و عاطفی‌شان هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب هشت قانون عشق: یافتن، نگه داشتن و رها کردن می‌خوانیم

مشکل زمانی ایجاد می‌شود که اهداف خود را فراموش می‌کنیم. اغلبِ نارضایتی‌ها زمانی در زندگی مشترک پدیدار می‌شوند که زوجین یا یکی از آن‌ها به پیگیری اهداف‌ خود بی‌تفاوت‌اند. یکی از مراجعانم به نام آیمی، از اینکه همسرش مارکو به‌عنوان نوازنده‌ی گیتار یک گروه تازه‌کار، مدام در سفر بود، گلایه می‌کرد. اما وقتی مارکو یکی از سفرهای کاری‌اش را برای ماندن در کنار آیمی نیمه‌تمام گذاشت، آیمی نمی‌دانست از فرط شرمندگی چه‌کار کند و متوجه شد که اگر مانند همسرش هدفی را برای خود تعیین کرده بود، بهتر می‌توانست این مشکل را حل کند. این‌گونه بود که آیمی، به‌عنوان نقاش، تصمیم گرفت تدریس هنر را آغاز کند و نمایشگاهی از بهترین کارهای خود و هنرجویانش را در پارکینگ خانه‌ی یکی از دوستانش برگزار کند. مارکو هم از قبل برای شرکت در افتتاحیه‌ی نمایشگاه از کارش مرخصی گرفت. آیمی در طول بازدید شوهرش از نمایشگاه مشغله‌ی زیادی داشت، اما از دستاورد خود و به‌اشتراک‌گذاری آن با همسرش احساس غرور و خوشحالی می‌کرد.

حتی در خانواده‌های کاملاً ایدئال (که زندگی شغلی و خانوادگی شما از هر نظر بی‌نقص است) باز هم فقدان هدف یا تلاش ناکافی برای رسیدن به اهداف از سوی زوجین می‌تواند زندگی مشترک را تحت‌تأثیر قرار دهد. اگر یکی از زوجین هدف نداشته باشد، ممکن است نسبت به پیشرفت همسرش احساس حسادت کند. در چنین حالتی، احساس شادی، انرژی و رضایتی که هر دو طرف می‌توانستند به‌واسطه‌ی پیگیری اهدافشان برای هم به ارمغان بیاورند، از دست می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: تنهایی: یاد بگیرید خود را دوست داشته باشید
قانون اول: با خودتان تنها باشید
قانون دوم: کارمای خود را فراموش نکنید
نامه‌ای عاشقانه برای خودتان بنویسید
مراقبه‌ برای تنهایی
بخش دوم: سازگاری: یادگیری عشق به دیگران
قانون سوم: پیش از فکر کردن، احساس ‌کردن، یا ابراز عشق، آن را تعریف کنید
قانون چهارم: همسر شما حکم راهنمایتان را دارد
قانون پنجم: هدف اولویت نخست است
نامه‌ای عاشقانه به همسرتان بنویسید
مراقبه برای سازگاری
بخش سوم: تسکین: چگونه از طریق مبارزه به دیگران عشق بورزیم
قانون ششم: برد یا باخت را در کنار هم تجربه کنید
قانون هفتم: جدایی به معنی شکست شما نیست
برای کمک به بهبودی خود، نامه‌ای عاشقانه بنویسید
تمرین مراقبه برای تسکین به کمک عشق
بخش چهارم: ارتباط: چگونه به دیگران عشق بورزیم
قانون هشتم: بارها و بارها عشق بورزید
نامه‌ای عاشقانه خطاب به دنیا بنویسید
مراقبه‌ای برای برقراری پیوند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هشت قانون عشق: یافتن، نگه داشتن و رها کردن
نویسنده
مترجممحمدمصطفی ابراهیمی
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-622-6513-43-2
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هشت قانون عشق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هشت قانون عشق

برای دریافت کتاب هشت قانون عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.