معرفی و دانلود کتاب هشت قاعده‌ی عشق: چگونه عشق را بیابیم، آن را حفظ کنیم یا پذیرای از دست رفتنش باشیم!

عکس جلد کتاب هشت قاعده‌ی عشق: چگونه عشق را بیابیم، آن را حفظ کنیم یا پذیرای از دست رفتنش باشیم!
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هشت قاعده‌ی عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هشت قاعده‌ی عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هشت قاعده‌ی عشق: چگونه عشق را بیابیم، آن را حفظ کنیم یا پذیرای از دست رفتنش باشیم!

جی شتی، به‌عنوان نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز در کتاب هشت قاعده‌ی عشق به شما خواهد گفت چطور داستان عاشقانه‌‌ی خود را خلق کنید و به جای آن‌که منتظر بمانید تا عشق بر سر راهتان قرار بگیرد، خودتان به استقبال آن بروید. اثر حاضر می‌تواند زندگی عاطفی شما را دگرگون سازد.

درباره‌ی کتاب هشت قاعده‌ی عشق

همه‌ی شما از کودکی درباره‌ی عشق و پیدا کردن نیمه‌ی گمشده قصه‌های رنگارنگی را شنیده‌اید و احتمالاً شاهد صحنه‌های درام عشق‌ورزی شخصیت‌های محبوب سینمایی بوده‌اید. اما آیا قرار است عشق همچون پرنده‌ی شانس روی شانه‌های شما بنشیند یا مانند تقدیری ازپیش‌معین‌شده بر سر راهتان قرار بگیرد؟ جی شتی (Jay Shetty) سال‌ها به این سؤالات اندیشیده و پیرامون شکل‌گیری عشق و حضور آن در زندگی افراد پژوهش‌های زیادی انجام داده. او سرانجام نتیجه‌ی یافته‌های خود را در کتاب هشت قاعده‌ی عشق (8 Rules of Love) در اختیار شما قرار داده است.

عاشق شدن درست مانند زمانی‌ست که یک جام کریستال زیبا و چشم‌گیر را به دست شما می‌سپارند. این جام به همان اندازه که می‌تواند تماشایی و باارزش باشد، نیازمند نگهداری و توجه شماست تا آن را در برابر هرگونه آسیب احتمالی محافظت کنید. اما متأسفانه بیشتر افراد صرفاً می‌خواهند عشق را در زندگی‌شان به دست بیاورند و مثل قهرمان‌ قصه‌ها نیمه‌ی گمشده‌ی خود را پیدا کنند؛ درحالی‌که مهم یافتن عشق و تصاحب آن نیست، بلکه این تلاش برای ساختن عشق و بنا کردن آن همچون یک اثر هنری زیبا و رشک‌برانگیز است که اهمیت دارد.

جی ستی در کتاب هشت قاعده‌ی عشق به شما آموزش می‌دهد چطور به جای تقلید رفتارهای عاشقانه‌ای که خوانده‌، شنیده و دیده‌اید، رابطه‌ای کاملاً شخصی بسازید که در آن روزبه‌روز برای شکوفاتر شدن عشق خود بیشتر تلاش کنید و به آگاهی‌های خود بیفزایید. او معتقد است برای عاشق شدن ابتدا باید در خود ایجاد آمادگی کنید، سپس به تمرین عشق‌ورزی بپردازید و در نهایت، با محافظت از عشقتان، آن را روزبه‌روز به کمال بیشتری برسانید.

در این اثر یاد می‌گیرید پیش از هرچیز، ظرفیت عشق‌ورزی به خود را در زندگی‌تان ایجاد کند. در قدم اول خوب است به جای آن‌که خود را تنها ببینید و احساس ناامنی کنید، از خلوت با خود لذت ببرید و به ذهنتان اجازه بدهید کنجکاو و رها باشد. در حقیقت آنچه می‌تواند زیربنای شکل‌گیری یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی دونفره را بسازد، توانایی خلوت داشتن یا خود است.

برای نوشتن این کتاب از آموزه‌های ودایی و ادیان و فرهنگ‌های مختلف بهره گرفته شده و در خلال فصل‌ها نویسنده گاهی داستان‌هایی واقعی از مراجعان و دوستان خود را روایت می‌کند که به هرچه پربارتر شدن سفر عاشقانه‌ی شما کمک خواهند کرد. در مجموع این اثر راهنمایی مؤثر است که عشق را به منزله‌ی یک فرآیند به شما معرفی می‌کند؛ فرآیندی که می‌تواند در تک‌تک لحظاتتان وجود داشته باشد و به تکامل برسد.

در طول کتاب، ضمن تعریف عشق و انواع و جلوه‌های مختلف آن، با مراحل شکل‌گیری یک رابطه‌ی عاشقانه و تلاش‌هایی که در این راه باید انجام دهید، آشنا خواهید شد. گفتنی‌ست کتاب هشت قاعده‌ی عشق ترجمه‌ی مهسا صباغی است که از سوی نشر میلکان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی و موفقیت در روابط عاطفی قرار دارد.

کتاب هشت قاعده‌ی عشق مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید در روابطتان عشق به معنای حقیقی کلمه را تجربه کنید، حتماً این کتاب را بخوانید تا به شناخت بهتری نسبت به خود و شریک عاطفی‌تان دست یابید.

با جی شتی بیشتر آشنا شویم

جی شتی، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز، داستان‌نویس و مجری پادکست است و تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده. او در گذشته راهب بوده و در حال حاضر زندگی‌اش را وقف کمک به انسان‌ها کرده است. شتی در سال 2017 در لیست «سی فرد برتر زیر سی سال» به انتخاب مجله‌ی فوربز قرار گرفت و ویدئوهای محبوب او تاکنون بیش از ده میلیارد بازدید داشته است. او همچنین سخنران اصلی همایش‌های بسیاری از سوی گوگل، مایکروسافت، نتفلیکس، امریکن‌اکسپرس و... در سراسر جهان بوده است. از دیگر آثار این نویسنده باید به کتاب مشهور و پرفروش «مثل یک راهب فکر کن (Think Like a Monk)» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب هشت قاعده‌ی عشق: چگونه عشق را بیابیم، آن را حفظ کنیم یا پذیرای از دست رفتنش باشیم! می‌خوانیم

هیچ‌کس ما را نمی‌نشاند و یادمان نمی‌دهد چگونه عشق بورزیم. عشق همواره ما را احاطه کرده است؛ ولی یادگرفتن از دوستان و خانواده‌ای که خودشان هم از آن سر درنمی‌آورند، کار دشواری است. برخی در جست‌وجوی عشق‌اند. برخی در عشق سردرگم‌اند و پُر از امید و آرزو. برخی شاید درحال قال‌گذاشتن یا فریب‌دادن همدیگرند. برخی با هم‌اند؛ ولی عاشق نیستند. برخی دارند به هم می‌زنند؛ چون نمی‌دانند چگونه باید رابطه را حفظ کنند. و برخی ظاهراً از روابط عاشقانه‌شان راضی‌اند. همه می‌خواهند نصیحتمان کنند: «عشق تنها چیزی است که بدان نیاز دارید. هرموقع نیمه‌ی گم‌شده‌تان را ببینید، ته دلتان می‌فهمید. می‌توانید طرف مقابلتان را تغییر دهید. روابط باید حس راحتی به شما بدهند. افراد متضاد جذب یکدیگر می‌شوند.»

اما تشخیصِ نصیحت درست و دانستن نقطه‌ی شروع، کار دشواری است. نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم عشق به سراغمان بیاید، وقتی هرگز نحوه‌ی عشق‌ورزیدن و دریافت آن را یاد نگرفته‌ایم، وقتی نمی‌دانیم چگونه احساساتمان درباره‌ی یک نفر دیگر را کنترل کنیم، چگونه دیگران را درک کنیم و نیز چطور رابطه‌ای بسازیم و چنان پرورشش دهیم که هر دو طرف در آن رشد کنند.

بیشتر پندهای عاشقانه، در یافتن زن یا مرد ایدئال خلاصه می‌شوند. فکر می‌کنیم شخص ایدئال یا نیمه‌ی گم‌شده‌ای در جهان برایمان وجود دارد و اپلیکیشن‌های دوست‌یابی این باور را تقویت می‌کنند. خیلی زیباست اگر این اتفاق بیفتد؛ اما این اتفاق برای همه رخ نمی‌دهد و همیشه در ادامه همان‌قدر بی‌عیب‌ونقص باقی نمی‌ماند. این کتاب با بقیه فرق دارد؛ چون راجع‌به پیداکردن شخص یا رابطه‌ی ایدئال و سپردن باقی قضایا به سرنوشت و تقدیر صحبت نمی‌کند. می‌خواهم کمکتان کنم که به‌جای امید و آرزو و نذرونیاز برای آمدنِ عشق، خودتان به اراده‌ی خودتان عشق بسازید. می‌خواهم کمکتان کنم با چالش‌ها و معایبی که در سیروسلوک عاشقی با آن مواجه می‌شویم، مقابله کنید. می‌خواهم عشقی بسازید که هر روز رشد کند، گسترده‌تر شود و تکامل یابد؛ نه اینکه هدف غایی‌تان صرفاً پیداکردن عشق باشد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
بخش اول: خلوت؛ یادگیری عشق به خود
فصل اول: به خودتان زمانی برای تنهابودن بدهید
فصل دوم: کارمای خود را نادیده نگیرید
بخش دوم: تفاهم؛ عشق‌ورزیدن به دیگران را بیاموزیم
فصل سوم: عشق را تعریف کنید؛ پیش‌از آنکه به آن فکر کنید، آن را احساس کنید یا بر زبان بیاورید
فصل چهارم: شریک زندگی‌تان معلم معنوی شماست
فصل پنجم: هدفمندی حرف اول را می‌زند
بخش سوم: شفایافتن؛ یادگیریِ عشق‌ورزیدن از رهگذر دشواری‌ها
فصل ششم: با همدیگر‌ بردن یا باختن
فصل هفتم: با جداشدن فرونپاشید
بخش چهارم: وصال؛ آموختن عشق‌ورزیدن به همگان
فصل هشتم: دوباره و دوباره عشق بورز
سپاسگزاری
یادداشت نویسنده
درباره‌ی نویسنده
منابع
تقدیم به مادرم که عشق بی‌پایان را یادم داد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هشت قاعده‌ی عشق: چگونه عشق را بیابیم، آن را حفظ کنیم یا پذیرای از دست رفتنش باشیم!
نویسنده
مترجممهسا صباغی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-622-254-507-9
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هشت قاعده‌ی عشق

زهرا دستجردی
۱۴۰۲/۵/۱۷
کتابی با نثری روان و آرامش بخش. نمایان نمودن زوایای پنهان در اولویت‌های زندگی، شناخت خود برای کمک به رشد شخصی و در نتیجه همراه بودن با انسانی با سلایق و عواطف و اهدافی متفاوت. نویسنده هیچ اصراری برای متقاعد کردن مخاطبش در نتیجه‌های علمی و تجربی ندارد و به تفاوتهای فرهنگی و اعتقادی و سلایق انسان‌ها احترام گذاشته و آنچه را که لمس کرده است را به اشتراک می‌گذارد. اگر خود را فراموش کرده اید و دچار روزمرگی کشنده زندگی مدرن شده اید، احتمالا این کتاب کمکی خواهد بود.
مهرداد میری
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
کتاب جالب و عمیقی بود،
می‌تونه کمکتون کنه چجوری درد پایان دادن به رابطه رو بهبود ببخشید و یه رابطه بهتر رو شروع کنید
خیلی از ماها دنبال کتاب یا فیلمی یا هرچیزی میگردیم که بهمون یاد بده چجوری یه رابطه خوب بسازیم اما نویسنده به ما یاد میده ساختن رابطه چیزی نیست که بتونیم از یه چیز بیرونی یاد ما و
بگیریم. باید خود تمایلاتمون رو بشناسیم تا رابطه مخصوص و منحصربفرد خود رو تشکیل بدیم. با تشکر از تیم کتابراه
فاطمه اربابی
۱۴۰۲/۶/۱
سلام کتاب خوبی بود من بعد اینکه جدا شدم نشستم این کتابو خوندم بنظرم ۹۰ درصد محتوا کتاب خوب بود فقط‌ی قسمت‌هایی به فرهنگ ما زیاد نزدیک نبود درکل خوندشو پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب هشت قاعده‌ی عشق

برای دریافت کتاب هشت قاعده‌ی عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.