معرفی و دانلود کتاب همیشه پای خورشید در میان است

عکس جلد کتاب همیشه پای خورشید در میان است
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همیشه پای خورشید در میان است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همیشه پای خورشید در میان است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همیشه پای خورشید در میان است

تا حالا موقع یاد گرفتن یک مطلب علمی، حسابی خنده‌اید؟ نیک سلاک در کتاب همیشه پای خورشید در میان است هم به شما مطالب علمی یاد می‌دهد هم همراه او کلی خوش می‌گذرانید. سلاک به شما می‌گوید که یک منظومه با کلی سیاره، ستاره و قمر و... یک رئیس بزرگ می‌خواهد که بتواند همه را کنار یکدیگر نگه دارد! اما رئیس منظومه شمسی چه کسی باید باشد؟ این کتاب در سال 2021 نامزد دریافت جایزه monarch شده است.

درباره کتاب همیشه پای خورشید در میان است:

خورشید بزرگترین ستاره منظومه ماست. او برای زمین و همه سیاره‌هایی که به دورش می‌چرخند، میلیاردها سال است که دارد تلاش می‌کند تا همه از گرمابخشی و فایده‌هایی که می‌رساند، استفاده کنند. مخصوصا ما زمینی‌ها باید حسابی از خورشید تشکر کنیم چون بدون این ستاره، ما هم اصلا وجود نداشتیم!

اما دنیا را بدون خورشید تصور کرده‌اید؟ چه شکلی خواهد بود؟ شاید عجیب به نظر برسد؛ اما واقعیت این است که زندگی بدون خورشید برای ما غیرممکن می‌شود. حالا احتمالا برای شما این سوال پیش آمده که چرا خورشید انقدر اهمیت دارد؟ نیک سلاک در کتاب همیشه پای خورشید در میان است (The Sun Is Kind of a Big Deal) برای ما مفصل این داستان را تعریف کرده است و پاسخ سوال‌های شما را می‌دهد.

این کتاب بخش زیادی از مباحث علوم مقطع دبستان را پوشش می‌دهد. به دلیل بیان طنزآمیز و سرگرم‌کننده نویسنده این کتاب، کودکان با خواندن آن علاوه بر یادگیری و سرگرمی به نجوم و مطالب علمی علاقمند خواهند شد.

یک سلاک بعد از نوشتن کتاب پرفروش یوتی ناجور دوباره رکورد فروش را در نیویورک تایمز به دست آورد و این بار با شخصیت‌پردازی و روشی جذاب با بچه‌ها ارتباط می‌گیرد. او به هرکدام از سیاره‌ها شخصیتی متمایز داده است که خواندن این کمیک را لذت بخش می‌کند.

بخش واژه‌نامه و «آیا می‌دانستید...» که نظرات قدیمی را درباره‌ خورشید توضیح می‌دهد، این کتاب تایپوگرافی زیبا و شاد را به یک مجموعه کامل تبدیل می‌کنند که از خواندن و دیدن آن سیر نخواهید شد.

نکوداشت‌های کتاب همیشه پای خورشید در میان است:

- این کتاب یک معرفی سرخوشانه و شاد از کهکشان است. (Publishers Weekly)

- کتاب سلاک دربردارنده میزان گسترده‌ای از مطالب است که با بیانی ظریف نوشته شده‌اند و آن را از سایر کتاب‌های تصویری منظومه شمسی متمایز می‌کند. (مرکز کتاب کودک)

کتاب همیشه پای خورشید در میان است مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به کودکان 3 تا 7 سال که عاشق نجوم و مطالب علمی هستند، پیشنهاد می‌شود.

با نیک سلاک بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده خوش آتیه تا به امروز چند کتاب موفق منتشر کرده که مورد استقبال عموم قرار گرفته‌اند. کارهای نیک سلاک (Nick Seluk) در CBSNews.com، هافینگتون پست، Buzzfeed ، reddit و وبلاگ‌های اینترنتی انتشار پیدا کرده است. او یک گرافیست حرفه‌ای است که به کار تصویرگری علاقه زیادی دارد. کتاب «یوتی ناجور» و «قلب و مغز» به عنوان کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز، از شهرت زیادی برخوردارند.

در بخشی از کتاب همیشه پای خورشید در میان است می‌خوانیم:

خورشید، خیلی بامعرفت است. همیشه حواسش به همه جای منظومه شمسی هست. به ما نور می‌دهد و گرم نگهمان می‌دارد.
کمک می‌کند باران ببارد، گیاهان رشد کنند و اکسیژن تولید کنند، تا ما نفس بکشیم.
زندگی ما وابسته به خورشید است. اگر او نبود، ما هم نبودیم! خورشید برای ما خیلی زحمت می‌کشد. هیچکس به پای خورشید نمی‌رسد!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همیشه پای خورشید در میان است
نویسنده
مترجممیترا امیری لرگانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-462-603-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همیشه پای خورشید در میان است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب همیشه پای خورشید در میان است

برای دریافت کتاب همیشه پای خورشید در میان است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.