معرفی و دانلود کتاب پرتقال - جلد پنجم

عکس جلد کتاب پرتقال - جلد پنجم
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرتقال - جلد پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرتقال - جلد پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرتقال - جلد پنجم

کتاب پرتقال - جلد پنجم اثری از نویسنده‌ی ژاپنی مجموعه‌های مانگا ایچیگو تاکانو است که در ژانر عاشقانه و علمی-تخیلی به نگارش درآمده. این داستان شما را به سفری خیال‌انگیز و حزن‌آلود از دوستی و عشق می‌برد. روایتی دختری که در آستانه‌ی سی‌سالگی‌اش است، اما به ده سال قبل باز می‌گردد تا به واسطه‌ی نامه‌هایی که نوشته به نسخه‌ی ده سال پیشِ خود کمک کند تا در مورد رابطه‌اش با پسری به اسم کاکرو احتیاط کند.

درباره‌ی کتاب پرتقال - جلد پنجم

کتاب پرتقال - جلد پنجم (Orange) نوشته‌ی ایچیگو تاکانو (Ichigo Takano) می‌تواند نگاه شما به عشق و دوستی را به کل دگرگون کند. در این مجموعه داستان با مجموعه‌ای از شخصیت‌ها مواجه می‌شوید که در هیچ داستان دیگری آنان را ندیده‌اید و نخوانده‌اید. در این داستان می‌توان مشاهده کرد که چگونه مؤلف در قالب داستانی علمی‌تخیلی و تمهیدات رواییِ غیرقابل توضیح، جهانی را قادر است بسازد که برای مخاطبان باورپذیر و تأثیرگذار باشد. داستان در وجوه علمی‌تخیلی‌اش از پیرنگ آشنایی بهره می‌برد: دریافت نامه‌ای معماگون از نسخه‌ی ده سال آینده‌ی خود که قرار است توصیه‌هایی به شخصیت زمان حال کند که می‌تواند به کل کتابِ سرنوشت شخصیت را از نو بازنویسی کند. نویسنده با بهره بردن از چنین تمهید داستانی‌ای بستری برای شخصیت‌ها خلق می‌کند که در موقعیتی غیرقابل توضیح قرار گیرند. موقعیتی که به آرامی به واقعیتی قابل پذیرش و ملموس تبدیل می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب پرتقال - جلد پنجم

به ناهو مأموریت مهمی داده می‌شود: حواس‌ات باید به پسری که به مدرسه‌ات اضافه می‌شود باشد. این پسر که کاکرو نام دارد یک روز صبح بیدار می‌شود و درمی‌یابد مادرش خودکشی کرده و با مرگِ او باید روبه‌رو شود. او به مدرسه‌ی جدیدی منتقل می‌شود، جایی که ناهو در آنجا حضور دارد. ناهو توسط نامه‌ای که برایش فرستاده شده به این واقعیت می‌رسد که این پسر، کاکرو، کسی‌ست که می‌تواند به کل زندگی‌اش را تحت‌تأثیر قرار دهد. در نامه به طور مکرر به ناهو در مورد کاکرو هشدار داده شده است. چون اگر این دخالت از سوی آینده رخ ندهد، ناهو در آینده در مورد این پسر حسرت‌ها و افسوس‌هایی خواهد خورد که نمی‌تواند از آنان رها شود. در واقع ناهو باید توجه کاکرو به خود جلب کند و به جای آنکه از او دوری کند، رابطه‌ی نزدیکی با کاکرو شکل دهد. ناهو باید کاملاً به چیزهایی که نامه به او اخطار داده وفادار باشد و اگر معکوس توصیه‌های نامه را انجام دهد، این احتمال وجود دارد که آینده‌ی تاریکی که در انتظارش است پابرچا بماند.

اگر می‌خواهید رمانی بخوانید که برای‌تان جزو برترین آثاری باشد که خوانده‌اید و برای مدتی طولانی ذهن و قلب شما را درگیر خود کند، باید این مجموعه‌ی حیرت‌انگیز را بخوانید. مجموعه‌ای از ایچیگو تاکانو که چنان با ظرافت و دقت به شخصیت‌پردازی نوشته شده که می‌تواند برای هر مخاطبی، حتی آنانی که شیفته‌ی رمان‌های مانگا نیستند، اثری لذت‌بخش تلقی شود. پرتقال - جلد پنجم توسط فائزه محمدلو به فارسی روان ترجمه شده و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ مانگای پرتقال

مجموعه‌ی پرتقال مجموعه‌ای چندجلدی از یک داستان عاشقانه و علمی-تخیلی است که تا‌به‌حال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده و در سراسر جهان موردتحسین قرار گرفته است. این مجموعه وقتی به زبان انگلیسی ترجمه شد محبوبیت بیشتری پیدا کرد و باعث شدت گرفتن شهرت آن شد. گفتنی‌ست که این مجموعه در کشورهایی مانند چین از اقبال بالایی برخوردار بوده و حتی به فرهنگ آن‌ها ورود پیدا کرده و تأثیراتی شگفت‌انگیز به جای گذاشته است.

نکوداشت‌های کتاب پرتقال - جلد پنجم

  • یک عاشقانه‌ی تلخ و شیرین که برای مدت‌ها در ذهن شما باقی می‌ماند. یک رمان پرماجرا با لحظات زیبا که بی‌شک شما را به خود جذب خواهد کرد. (foyles)
  • یکی از جذابیت‌های اصلی این مجموعه برای من پایان‌بندی آن است. عجب پایان زیبایی! یک پایان غیرمنتظره که به هیچ عنوان تصور نمی‌کردم. (bookneeders)
  • بهترین بخش این مجموعه‌ی مانگا تصویری‌ست که از دوستی برای‌مان ترسیم می‌کند. اینکه یک شخص چقدر حاضر است برای کمک به دوست خود فداکاری کند و تا چه حد میان دو دوست همبستگی وجود دارد. (meltotheany)

کتاب پرتقال - جلد پنجم برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این داستان رمانتیک به دوست‌داران انیمه و مانگاهای ژاپنی پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرتقال - جلد پنجم
نویسنده
مترجمفائزه محمدلو
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات239
زبانفارسی
شابک978-622-5260-94-8
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرتقال - جلد پنجم

مهسا
۱۴۰۳/۱/۹
جالب بود حیف که تموم شد توی این کتاب یه جوری مثلث برمودا رو تونل زمانی معرفی کرده و یکم جالبه و یه جوارای داره میگه دنیا‌های موازی هم وجود داره با اینکه داستان ولی هیچ چیزی غیر ممکن نیست
Hyunbok
۱۴۰۳/۱/۷
وای خدا خیلی خوب بود چرا من این مانگا رو خوندم نباید میخوندم که الان تموم نشه گریه حتما توصیه میکنم مخصوصا برای کسایی که تاحالا مانگا نخوندن این خیلی خوبه و باعث میشه ادامه بدید مانگا خوندن رو
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پرتقال - جلد پنجم

برای دریافت کتاب پرتقال - جلد پنجم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.