معرفی و دانلود کتاب پرتقال - جلد سوم

عکس جلد کتاب پرتقال - جلد سوم
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرتقال - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرتقال - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرتقال - جلد سوم

کتاب پرتقال - جلد سوم اثری از نویسنده‌ی مشهور مانگا ایچیگو تاکانو داستان دختری را روایت می‌کند که نامه‌ای از خودش در آینده دریافت می‌کند و بعد از آن زندگی‌اش دگرگون می‌شود. این مانگا، کتابی‌ست که از زمان انتشارش میلیون‌ها مخاطب را شیفته‌ی خود کرده. مانگای نامبرده که از طراحی‌های دل‌ربایی برخوردار است، شما را به درون یک ماجرایِ عاشقانه‌ی متفاوت می‌برد و قلب‌تان را با توصیفات رمانتیک‌اش به خود جذب می‌کند.

درباره‌ی کتاب پرتقال - جلد سوم

کتاب پرتقال - جلد سوم (3 Orange: The Complete Collection Volume) نوشته‌ی ایچیگو تاکانو (Ichigo Takano) یکی از محبوب‌ترین مانگاهای هزاره‌ی جدید است. داستان این رمان خواندنی و پراحساس در مورد دختری به نام ناهو است که به واسطه‌ی یک نامه‌ی مرموز که توسط نسخه‌ی آینده‌ی خودش به او فرستاده شده، سیر روزمرگی و زندگی‌اش متحول می‌شود. با دریافت این نامه‌ی مرموز و غریب ناهو خود را در موقعیتی غیرقابل توضیح و اعجاب‌انگیز می‌یابد که باید برای آینده و سرنوشت‌اش بجنگد. در همین راستا، ناهو تصمیم می‌گیرد به توصیه‌ها و نصیحت‌هایی که از زمان آینده برای او نوشته شده گوش دهد و برای آن‌ها تلاش کند. در نامه به او از پسری گفته می‌شود که به زودی به کلاس ناهو منتقل خواهد شد و همه چیز از بعد این ورود دگرگون خواهد شد. کاکرو پسری‌ست که به تازگی مادرش را از دست داده حسی از یتیم بودن در او وجود دارد و باید با چنین تراژدی عمیقی روبه‌رو شود. به همین روی، رابطه‌ای که میان ناهو و کاکرو شکل خواهد گرفت از ارزش بالایی برخوردار خواهد بود و برای کاکرو چیزهای زیادی را ثابت خواهد کرد.

معرفی و دانلود کتاب پرتقال - جلد سوم

در این داستان که قرار است توأمان لبخند را بر لب‌های‌تان بدوزد و چشمان‌تان را با اشک‌ها مرطوب کند، قرار است داستانی در باب دوستی، عشق، سفر در زمان، از دست دادن و خانواده بخوانید. این واقعیت که تمام اعمال و رفتارهای ما نه‌تنها بر روی آینده‌ی خودمان بلکه بر دیگری نیز تأثیری غیرقابل اجتناب به جای می‌گذارد. در واقع این داستان در باب تاثیری‌ست که نسبت به «دیگری» داریم. این واقعیت که با ورود به زمان و زیست شخص دیگر، بر آینده و سرنوشت او تغییراتی صورت می‌گیرد. به همین دلیل است که شخصیت ناهو باید نسبت به رفتارها و واکنش‌هایی که به کاکرو خواهد داشت کاملاً خودآگاه فکر کند و برای تغییر آینده‌ی شومی که در انتظار خودش و کاکرو است، تقدیر دیگری را رقم زند. ابتدا ناهو سعی می‌کند که به تمام سخنان نامه عمل نکند و به عنوان مثال با وجود اینکه نامه به او هشدار داده که همان روز اول آشنایی با کاکرو به او پیشنهاد بیرون رفتن با همراهی بقیه‌ی بچه‌های مدرسه را ندهد، ناهو این کار را می‌کند و نتیجه این می‌شود که کاکرو برای چندین روز غیب‌اش می‌زند و مدرسه نمی‌آید. پس ناهو درک می‌کند که باید بیشتر به نامه‌ای که در دست دارد گوش کند.

کتابی که می‌خوانید یکی از برترین مانگاهای قرن بیست‌ویکم ژاپن است که در بطن یک داستان به ظاهر ساده موفق می‌شود می‌تواند یکی از احساسی‌ترین داستان‌هایی را که خوانده‌اید بازگو کند. این کتاب از طراحی‌های شگفت‌انگیز و توصیفات کم‌نظیری بهره‌مند است که می‌تواند دلِ تمام عاشقان رمان‌های مصور و مانگا را به دست آورد و برای آنان زیباترین لحظات دوستی و عاشقانه را رقم بزند. پرتقال - جلد سوم توسط فائزه محمدلو به فارسی روان ترجمه شده و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ مانگای پرتقال

مجموعه‌ی پرتقال مجموعه‌ای چندجلدی از یک داستان عاشقانه و علمی-تخیلی است که تا‌به‌حال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده و در سراسر جهان موردتحسین قرار گرفته است. این مجموعه وقتی به زبان انگلیسی ترجمه شد محبوبیت بیشتری پیدا کرد و باعث شدت گرفتن شهرت آن شد. گفتنی‌ست که این مجموعه در کشورهایی مانند چین از اقبال بالایی برخوردار بوده و حتی به فرهنگ آن‌ها ورود پیدا کرده و تأثیراتی شگفت‌انگیز به جای گذاشته است.

نکوداشت‌های کتاب پرتقال - جلد سوم

  • یکی از چیزهایی که من را شیفته‌ی این کتاب می‌کند، طراحی‌های بصری آن است. این طراحی‌ها چنان در توصیف و بیان شخصیت‌ها دقیق طراحی شده که به راحتی شما را شیفته‌ی خود می‌کند. داستان نیز از همان ابتدا شما را جذب می‌کند و برای‌تان کنجکاوی‌های داستانی شکل می‌دهد. (Stefanie Sugia)
  • یک کتاب دوست‌داشتنی، سرشار از احساس و با قلبی بزرگ که شما را تکان خواهد داد. (kittymariebookreviews)

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی کتاب پرتقال - جلد سوم

  • فیلم سینمایی Orange محصول سینمای ژاپن برای سال 2015 به کارگردانی کوجیرو هاشیموتو.
  • انیمه‌ی سینمایی Orange: Future محصول استودیوی تله‌کام برای سال 2016 به کارگردانی هیروشی هاماسکی.
  • انیمه‌ی سریالی Orange در سیزده قسمت محصول ژاپن برای سال 2016.

کتاب پرتقال - جلد سوم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دوست‌داران انیمه، مانگا و رمان‌های کمیک و مصور پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرتقال - جلد سوم
نویسنده
مترجمفائزه محمدلو
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات253
زبانفارسی
شابک978-622-5260-92-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرتقال - جلد سوم

Hyunbok
۱۴۰۳/۱/۴
وایی چرا این کتاب انقد قشنگه؟؟؟ این کتاب اولین مانگایی هست که من خوندم و همین کتاب باعث شد به مانگا خوندن ادامه بدم
مهسا
۱۴۰۳/۱/۸
وای خیلی هیجان انگیز شده پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پرتقال - جلد سوم

برای دریافت کتاب پرتقال - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.