معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم: رشته ریاضی

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم: رشته ریاضی
قیمت:
۱۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم: رشته ریاضی

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم، به کوشش مصطفی کرمی و علیرضا نصرالهی، با ارائه‌ی درسنامه‌های دقیق و کاربردی، تست‌های تألیفی و کنکوری در کنار پاسخ‌های تشریحی، به صورت گام به گام شما را برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی و کنکور سراسری رشته‌ی ریاضی آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم

درس هندسه در کنکورهای نظام جدید از اهمیت بیش از پیش برخوردار شده و سهم زیادی از تست‌های درس ریاضیات را به خود اختصاص داده است. کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم، به همت مصطفی کرمی و علیرضا نصرالهی تألیف شده است تا شما را برای کسب موفقیت در کنکور رشته‌ی ریاضی و فیزیک یاری کند.

درسنامه‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم با دقت زیاد و به صورت خودآموز طراحی شده‌اند و کل مباحث کتاب‌های درسی سه پایه را تحت پوشش قرار می‌دهند. تمام سؤالات کنکور سال‌های اخیر و فعالیت‌ها و تمرین‌های کتاب‌های درسی با دقت مورد بررسی قرار گرفته‌اند و در قالب آموزشی مشخص، به صورت تست درآمده‌اند. پاسخ‌های تشریحی کتاب نیز کامل و جامع‌اند و هیچ نکته‌ای را از قلم نمی‌اندازند.

هر درس کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم، تست‌های مربوط به خود را دارد که کاربرد مباحث را به شما نشان می‌دهد. در پایان کتاب نیز یک آزمون جامع قید شده تا برای مرور و جمع‌بندی مباحث به آن رجوع کنید.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم، ذیل مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهارگزینه‌ای و به کوشش انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است. لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان متقاضی شرکت در کنکور سراسری رشته‌ی ریاضی با مطالعه‌ی این کتاب بر درس هندسه‌ی سه پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم تسلط می‌یابند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ماتریس و کاربردها
درس 1: ماتریس و اعمال روی ماتریس‌ها
درس 2: وارون ماتریس و دترمینان
فصل دوم: آشنایی با مقاطع مخروطی
درس 1: مکان هندسی
درس 2: دایره
درس 3: بیضی
درس 4: سهمی
فصل سوم: بردارها
درس 1: معرفی فضای R3
درس 2: ضرب داخلی دو بردار
درس 3: ضرب خارجی دو بردار
فصل چهارم: ترسیم‌های هندسی و استدلال
فصل پنجم: قضیه‌ی تالس، تشابه و کاربردها
فصل ششم: چندضعلی‌ها
فصل هفتم: تجسم فضایی
فصل هشتم: دایره
فصل نهم: تبدیل‌های هندسی و کاربردها
فصل دهم: روابط طولی در مثلث
پاسخنامه‌ی تشریحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم: رشته ریاضی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات468
زبانفارسی
شابک978-622-230-526-0
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.