معرفی و دانلود کتاب پنج بزرگ زندگی: بزرگ‌ترین راز رهبری

عکس جلد کتاب پنج بزرگ زندگی: بزرگ‌ترین راز رهبری
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پنج بزرگ زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پنج بزرگ زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پنج بزرگ زندگی: بزرگ‌ترین راز رهبری

برای اینکه بیاموزیم چگونه به یک رهبر بزرگ تبدیل شویم، چه کارهایی باید انجام دهیم؟ کتاب پنج بزرگ زندگی نوشته‌ی جان پی. استرلکی، برای رسیدن به این هدف به کمک شما خواهد آمد. این اثر پرفروش و الهام‌بخش پنج راز تاثیرگذار و مهم رهبری را معرفی می‌کند که باعث تحول کسب‌وکار و زندگی شما خواهد شد.

درباره کتاب پنج بزرگ زندگی

کتاب پنج بزرگ زندگی (The Big Five For Life) به مدت دویست و چهارده هفته به عنوان اولین کتاب پرفروش رهبری و توسعه‌ی شخصی در اروپا بوده است. در میان کارمندان چندین شرکت از جمله آی‌بی‌اِم (IBM)، امریکن اکسپرس (American Express)، بوئینگ (Boeing)، ایستی لودِر (Estee Lauder) و شرکت‌های زیاد دیگری نیز توزیع شده است. همچنین به عنوان یکی از دوره‌های مورد نیاز دانشگاه‌ها و برنامه‌های توسعه‌ی رهبری در سراسر جهان در نظر گرفته می‌شود.

اثر حاضر دیدگاه شما را در مورد رهبریِ محل کار، خانه، جامعه و... برای همیشه تغییر خواهد داد. جان پی. استرلکی (John P. Strelecky) شما را دعوت می‌کند تا در همه‌ی لحظات زندگی خود، رهبر باشید و اولین هدفتان نیز رهبری کردن خودتان باشد.

در صدها کتاب تاریخ و موزه‌های بی‌شمار سراسر جهان، می‌توانید در مورد رهبران بیاموزید، ولی بیشترین چیزی که خواهید آموخت، این است که چه کسی آدم‌های بیشتری را کُشت؟ چه کسی از طریق خیانت و فریب به اوج رسید؟ چه کسی بزرگ‌ترین معبد را بر دوش برده‌های کارگر ساخت؟

در دنیای کنونی ما، اینترنت، مجلات، روزنامه‌ها و اخبار تلویزیونی، آخرین نمونه‌های رهبری بد را به نمایش می‌گذارند. برای مثال به‌طور دائم به این موضوعات می‌پردازند که کدام افراد گزارش‌های مربوط به درآمدها را جعل کرده و هزاران کارمند خود را با حساب‌های بازنشستگی خالی رها کردند یا چه کسی با میلیون‌ها دلار از کشور گریخت و افرادی را که هنگام فقیر بودن، قرار بود نماینده‌ی آن‌ها باشد، رها کرد؟

بنابراین در این اوضاع و احوال که مدام ما را از تبدیل شدن به رهبری دلسوز و کاربلد دور می‌کند، چطور می‌توانیم بهترین شیوه‌های رهبری و مدیریت را بیاموزیم؟

جان پی. استرلکی در کتاب پنج بزرگ زندگی بیان می‌کند که بهترین روش برای تحقق این هدف توجه به به افرادی است که اغلب داستانشان بیان نمی‌شود اما سرگرم کارهای شگفت‌انگیزی در سراسر جهان هستند. می‌دانیم که وجود دارند، و بخشی از زیبایی جهان را در گوشه‌ای بی‌سروصدا و به دور از هیاهو می‌سازند. شاید ما هم یک روز یکی از این افراد را ببینیم. مانند جان پی. استرلکی که در یک صبح برفی و سرد در ایستگاه قطاری در شیکاگو، یکی از این افراد را دید. فریدی که کسب‌وکارهایش ثروت می‌آفریدند، کارمندانش او را دوست داشتند و در صورت لزوم، مشتریانش هفته‌ها منتظر می‌ماندند که فقط با او در تعامل باشند.

نامش توماس دیرِیل بود. به‌طرز غم‌انگیزی در سن پنجاه‌وپنج سالگی درگذشت و حتی در لحظه‌ی دست‌وپنجه نرم کردن با مرگ هم به اطرافیانش انگیزه می‌داد. داستان کتاب پنج بزرگ زندگی در مورد اوست، در مورد نحوه‌ی رهبری او و درباره‌ی تأثیراتی است که پس از مرگ خود بر دنیا باقی گذاشت. این‌ها رازهایی هستند که او از زبان استرلکی به ما خواهد آموخت.

کتاب حاضر با ترجمه‌ی هانیه چوپانی و به همت نشر شادن پژواک به چاپ رسیده و در اختیار شما قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب پنج بزرگ زندگی

  • کتابی که چشمانم را باز کرد و به‌تمام معنا برایم الهام‌بخش بود. (Leisure Magazine)
  • کتاب پیشنهادی ماه. (Dale Carnegie Training)

کتاب پنج بزرگ زندگی مناسب چه کسانی است؟

اگر شما مدیر و یا رهبر یک شرکت، سازمان، تیم و... هستید، خواندن کتاب پنج بزرگ زندگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب راهنمای کاربردی شما را به موفقیت بیشتری در زمینه‌ی شخصی و کاری‌تان رهنمون می‌کند.

با جان پی. استرلکی بیشتر آشنا شویم

جان پی. استرلکی نویسنده‌ی کتاب‌های پُرفروشِ بسیاری است. بیش از میلیون‌ها نسخه از آثارِ او در سراسر جهان به فروش می‌روند از جمله: کافه‌ای به نام چرا، بازگشت به کافه‌ای به نام چرا، سفری زندگی، پنج بزرگ زندگی، ادامه پنج بزرگ زندگی و لحظاتِ فکرِ الهام‌بخش. او یکی از نویسندگانِ کتابِ چگونه شاد و ثروتمند باشیم، است.

جان دارای مدرک اِم‌بی‌اِی (MBA)، از دانشکده‌ی مدیریتِ کیلاگ (Kellogg) دانشگاه نُرث‌وِسترن (Northwestern) است. او در طولِ دورانِ حرفه‌ای خود، به عنوان مشاور راهبردی رهبرانِ بی‌شماری در سراسرِ جهان فعالیت داشته است. در واکنش به آثارش، افتخارِ این را داشته است که به عنوان یکی از صدها رهبرِ تأثیرگذار در زمینه‌ی رهبری و توسعه‌ی شخصی، نامش در کنار افرادی چون اوپرا وینفری، تونی رابینز (Tony Robbins) و استفن آر. کاوی (Stephen R. Covey) قرار بگیرد.

جان علاوه‌بر سخنرانی و نویسندگی، بخشِ زیادی از زمانش را صرفِ سفرهای خانوادگی‌اش می‌کند. طولانی‌ترین سفرش، ماجراجویی یک ساله‌ای به دور دنیا بود که بیش از صد هزار کیلومتر را طی کرد (تقریباً سه برابر گردش دور زمین بود). به‌علاوه، سفرهایی طولانی به آفریقا، آمازون، شبه‌جزیره یوکاتان (Yucatan)، آمریکای مرکزی و چین داشته است.

در سال 2009، در پاسخ به درخواستِ خوانندگان، جان تجربه‌های عمیقی را برای افراد علاقه‌مند به کشف و تحققِ پنج بزرگ زندگی فراهم کرد. این دوره‌های اکتشافی، اکنون در چندین کشور در سراسر جهان و به صورتِ آنلاین برگزار می‌شوند.

در بخشی از کتاب پنج بزرگ زندگی می‌خوانیم

قبل از اینکه اولین شرکتم رو تأسیس کنم، وقت زیادی رو صرفِ فکر کردن به این موضوع کردم که می‌خوام شرکت، چه جوری باشه و خودم، چه جور رهبری باشم. همچنین به این مسئله هم خیلی فکر کردم که چگونه می‌تونم فلسفه‌ی رهبریم رو به یه چیز ساده‌تری تبدیل کنم تا همه به راحتی بتونند درکش کنند و خودم هم به راحتی بتونم در موردش توضیح بدم. بالاخره، یه شب که در اتاق کارم در منزل نشسته بودم و به عکس‌های روی دیوار نگاه می‌کردم، این موضوع به ذهنم رسید.

از بچگی، مدام گشت‌وگذار می‌کردم. وقتی جوون‌تر بودم، دوست داشتم سوار دوچرخه‌ام بشم و به جاهایی برم که هرگز ندیده بودم. در جنگل‌های نزدیک خونمون پرسه می‌زدم و مسیرهای پیاده‌روی و رودخانه‌ها را می‌گشتم و بچه‌غورباقه جمع می‌کردم... هیچ وقت فکر نمی‌کردم که چرا اون کارهارو می‌کنم. فقط ازشون خوشم می‌اومد، به همین خاطر هر موقع ممکن بود، انجام می‌دادم.

وقتی بزرگ‌تر شدم، آرزو می‌کردم کُلِ دنیارو بگردم. هر چند مدتی اون رویا رو دفن کردم، بالاخره یه روز بیرونش آوردم و حالا به جاهای مختلفی در سراسر کره‌ی زمین سفر کرده‌ام.

آن روز، وقتی به عکس‌های روی دیوارها نگاه می‌کردم، تصاویر من و همسرم در مکان‌های مختلف سراسر دنیا، به ماجراجویی‌های بچگیم فکر کردم و متوجه شدم که من همیشه زندگی رو یه جور سفر تلقی می‌کردم. خوشمون بیاد یا نیاد، از همون لحظه‌ای که متولد می‌شیم تا لحظه‌ی مرگ، همیشه در حال رفتن به جایی در زندگی هستیم و همیشه داریم یه کاری انجام می‌دیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پنج بزرگ زندگی: بزرگ‌ترین راز رهبری
نویسنده
مترجمهانیه چوپانی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات194
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پنج بزرگ زندگی

zare zare
۱۴۰۲/۵/۲۴
تمام کتاب‌های این نویسنده رو خوندم، و از مطالب مفیدش استفاده کردم، و ارزو کردم که همه مدیران از این طرز فکر بهره مند شوند، و به سمت موفقیت همگانی گام بردارند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پنج بزرگ زندگی

برای دریافت کتاب پنج بزرگ زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.