معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی

عکس جلد کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی

مهارت‌های خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن دانش‌آموزان نخستین پایه‌ی دبستان با کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی تقویت خواهند شد. اکرم بهرامیان با استفاده از تصاویر متنوع، جدول‌های گوناگون، مازها و پازل‌های سرگرم‌کننده، داستان‌های سینا و ملیکا و همچنین آزمونک‌های متعدد، یادگیری دانش‌آموزان را تثبیت می‌کند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی

مطالب کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی براساس فصل‌های کتاب درسی و اهداف آموزشی تنظیم شده و آخرین تغییرات این کتاب‌ها در آن اعمال گشته است. هدف اصلی اکرم بهرامیان از تألیف این کتاب تقویت مهارت‌های خواندن،‌ نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن است. علاوه بر این، قوه‌ی تخیل، داستان‌سازی، تصویرسازی ذهنی، تفکر و حل مسئله که در آینده بسیار به کار دانش‌آموزان خواهد آمد، با این کتاب تقویت خواهند شد.

والدینی که نگران میزان یادگیری فرزندشان در مدرسه هستند، با استفاده از بخش‌های ارزشیابی و همچنین کلبه‌‌ی آموزش از محتویات کتاب درسی و نقاط قوت و ضعف کودکشان آگاه خواهند شد. مطالب کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی انتشارات گل‌واژه به صورتی است که کودکان به یادگیری زبان فارسی و انجام فعالیت‌ها رغبت نشان دهند و احساس خستگی نکنند. جدول‌‌ها، مازها و مسائلی که اکرم بهرامیان در این کتاب آورده است، یادگیری را برای دانش‌آموزان لذت‌بخش می‌کند.

از بخش‌های جذاب کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی، شخصیت‌های سینا و ملیکا هستند. این خواهر و برادر دوقلو، دانش‌آموزانی اول دبستانی هستند که در مدرسه و خانه با مسائل مختلفی مواجه می‌شوند. دانش‌آموزان با همراهی این دو شخصیت، شیرینی یادگیری را بهتر خواهند چشید.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی است و در آن یادآوری، ثبیت، تعمیق و تنوع‌بخشی آموزش‌ها اهمیتی ویژه دارد. در این بخش، محتویات مجموعه‌ی کار و تمرین دوره‌ی ابتدایی معرفی می‌شود:

- کلبه‌ی آموزش: در بخش «کلبه‌ی آموزش» موضوع هر درس به طور خلاصه توضیح داده می‌شود و با بهره‌گیری از کتاب معلم، سه سطح روند یادگیری دانش‌آموزان مطرح می‌گردد. این بخش برای اولیا طراحی شده تا با مطالب کتاب درسی آماده شوند و فرزندشان را بهتر راهنمایی کنند.

- تمرین‌ها: در هر بخش از کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، نویسندگان متناسب با هر پایه‌ی تحصیلی، تمرین‌های متفاوتی را طراحی کرده‌اند تا دانش‌آموزان با کمک والدینشان در منزل، آموخته‌های خود در مدرسه را مرور کنند.

- ارزشیابی مرحله‌ای: پس از هر سه فصل، ارزیابی کوتاهی برای سنجش یادگیری دانش‌آموز قرار داده شده است.

- جدول ارزشیابی توصیفی معلم: این جدول با محتوای توصیفی، اهداف هر بخش را مشخص می‌کند. معلمان با مطالعه‌ی این جدول نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را تببین می‌کنند و والدین نیز با بررسی دقیق‌تر جدول، متوجه روند یادگیری فرزندشان می‌شوند.

- ارزشیابی پایانی: در بخش پایانی کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی قرار گرفته است.

- خودارزیابی دانش‌آموز: پایان کتاب حاوی جدول توصیفی اهداف آموزشی دانش‌آموز است. دانش‌آموزان با پر کردن محتویات این بخش، میزان یادگیری خود را در پایان سال می‌سنجند.

کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

والدین و دانش‌آموزان اول دبستان از این کتاب بهره خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: نگاره‌ها
نگاره‌ی (1)
نگاره‌ی (2)
نگاره‌ی (3)
نگاره‌ی (4)
نگاره‌ی (5)
نگاره‌ی (6)
نگاره‌ی (7)
نگاره‌ی (8)
نگاره‌ی (9)
نگاره‌ی (10)
بخش دوم: آموزش نشانه‌ها (1)
درس اول: (آ – ب)
درس دوم: (اَ – د)
درس سوم: (م – س)
آزمونک شماره‌ی (1)
درس چهارم: (او، و – ت)
درس پنجم: (ر – ن)
درس ششم: (ا،ی، ای – ز)
آزمونک شماره‌ی (2)
درس هفتم: (اِ، ه – ش)
درس نهم (ک - و)
آزمونک شماره‌ی (3)
درس دهم: (پ - گ)
درس یازدهم: (ف - خ)
درس دوازدهم: (ق – ل)
آزمونک شماره‌ی (4)
درس سیزدهم: (ج – استثنا)
درس چهاردهم: (ه - چ)
درس پانزدهم (ژ - خوا)
آزمونک شماره‌ی (5)
بخش دوم: آموزش نشانه‌ها (2)
درس شانزدهم: تشدید
درس هفدهم: (ص – ذ)
درس هجدهم: (ع – ث)
آزمونک شماره‌ی (6)
درس نوزدهم: ح
درس بیستم: (ض - ط)
درس بیست و یکم (غ - آزاد)
درس بیست‌ودوم: (ط)
آزمونک شماره‌ی (7)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانفارسی
شابک978-964-482-950-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی

برای دریافت کتاب کار و تمرین فارسی اول ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.