معرفی و دانلود کتاب کپسول مدیریت

عکس جلد کتاب کپسول مدیریت
قیمت:
۶۳,۷۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کپسول مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کپسول مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کپسول مدیریت

امروزه صاحبان مشاغل مختلف مایلند تا با یادگیری اصول مدیریتی، کسب‌وکار خودشان را ارتقا ببخشند و بتواند به نتایج بهتری دست پیدا کنند. کتاب کپسول مدیریت که به قلم سید علیرضا شجاعی نوشته شده است، می‌تواند در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن مهم‌ترین نکته‌های مدیریتی را به خوانندگان بیاموزد.

درباره‌ی کتاب کپسول مدیریت

کتاب «کپسول مدیریت»، نوشته‌ی سید علیرضا شجاعی، به عنوان اثری کارآمد در حوزه‌ی مدیریت شناخته شده است. در حال حاضر ما در جهانی زندگی می‌کنیم که روز و شب در حال تغییر است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که پدیده‌های این جهان نیز در هر ساعت و ثانیه تغییر می‌پذیرند و به تکامل می‌رسند. اقتصاد، مشاغل و کسب‌وکارها نیز از این قائده مستثنی نیستند. در روزگار کنونی، شکل و صورت بسیاری از مشاغل تغییر کرده‌اند و بسیاری از آنان به سمت دگرگونی‌های بزرگ‌تر در حال حرکت هستند. اقتصاددانان معاصر بر این نکته تأکید می‌کنند که جهان امروز برای ادامه‌ی حیاتش نیازمند استفاده از کمترین منابع انرژی و به‌دست‌آوردن بیشترین حد بهره‌وری است.

آنان معتقد هستند که منابع انرژی دیگر به آب، جنگل‌ها، پول و نفت محدود نمی‌شوند؛ بلکه منابع انسانی را نیز باید نوعی از انرژی دانست که نحوه‌ی مدیریت و استفاده از آن نیازمند آموزش است. با وجود تمام این دگرگونی‌ها و نظریه‌های تازه، نیازهای جدیدی در صاحبان مشاغل به وجود می‌آید و یکی از این نیازمندی‌ها، یادگیری جدیدترین و کارآمدترین اصول مدیریت است. با یادگیری این اصول است که می‌توان فعالیت‌های اقتصادی را به‌درستی جهت‌دهی کرد و از دست‌آوردهای آن در راستای رسیدن به هدف غایی هر مجموعه بهره برد.

کتاب کپسول مدیریت اثری است که می‌تواند پاسخی مناسب برای این موضوع باشد. بنابر ادعای سید علیرضا شجاعی، خوانندگان این کتاب قادر هستند تا با صرف کمترین میزان وقت و انرژی، مهم‌ترین نکات مدیریت منابع را بیاموزند و آموخته‌هایشان را در کسب‌وکار به کار ببندند. سید علیرضا شجاعی مطالب کتاب کپسول مدیریت را به گونه‌ای تنظیم کرده است تا به دور از هرگونه حاشیه‌پردازی، به بیان اصل مطلب بپردازد. او معتقد است دریافتن این نکات اهمیت زیادی دارد و بهتر آن است که از این مطالب در خلاصه‌ترین حالت ممکن صحبت کرد تا بهتر در ذهن بنشیند. کتاب کپسول مدیریت می‌تواند اثری باشد که هر روز و با پیش آمدن هر مشکل به آن مراجعه کنیم و راه‌حلی برای مسائل پیش‌آمده بیابیم.

با وجود آنکه کتاب‌هایی با موضوع مدیریت طرفداران بسیاری دارند و هر روز هم شاهد انتشار آثاری با این موضوع هستیم، کتاب کپسول مدیریت را می‌توان یکی از بهترین کتاب‌های چاپ‌شده در این حوزه از علم دانست. جالب است بدانید سید علیرضا شجاعی نائب‌رئیس و دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران است و کتاب کپسول مدیریت نتیجه‌ی تجارب مختلف او در سمت‌های گوناگون است.

کتاب کپسول مدیریت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به فکر راه‌اندازی کسب‌وکاری هستید یا در حال حاضر مدیریت مجموعه‌ای را بر عهده دارید، کتاب کپسول مدیریت انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب کپسول مدیریت می‌خوانیم

مهندسی صنایع (Industrial Engineering)

رشته‌ای است که با طراحی، بهبود و پیاده‌سازی سیستم‌های یکپارچه‌ای از افراد، مواد، اطلاعات، تجهیزات و انرژی مرتبط است. این رشته بر پایه دانش تخصصی و تبحر در علوم ریاضی، طبیعی، اجتماعی و نیز قوانین و روش‌های تجزیه‌وتحلیل مهندسی و طراحی بنا شده است تا به کمک این علوم و قوانین، به تعیین، پیش‌بینی و ارزیابی نتایج حاصل از سیستم‌های یکپارچه بپردازد. مهندسی صنایع فرآیندی است که منجر به بهبود عملکرد کلی سیستم می‌شود. این امر توسط معیارهای اقتصادی، کیفیتی، تأثیرات محیطی و نیز ارتباط آن‌ها با رفاه بشر سنجیده می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مهندسی صنایع
مبانی سازمان و مدیریت
مدیریت منابع انسانی
گروه و کارگروهی
کارآفرینی و خلاقیت
بهره‌وری و تعالی سازمانی
تولید و عملیات
روش‌های انتقال دانش فنی
کیفیت و استانداردها
نگه‌داری و تعمیرات
مدیریت پروژه
بازاریابی
مدیریت دانش و اطلاعات
استراتژی و تحول
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کپسول مدیریت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات245
زبانفارسی
شابک978-964-468-655-9
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کپسول مدیریت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کپسول مدیریت

برای دریافت کتاب کپسول مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.