معرفی و دانلود کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی

عکس جلد کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی

کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی تألیف مهرداد آرمند، درس ریاضی سال سوم تجربی را به شکلی مختصر و مفید مرور کرده و می‌کوشد با ارائه‌ی استراتژی‌های مطالعاتی، دانش‌آموزان را برای شرکت در آزمون امتحان نهایی آماده کند. این کتاب متشکل از 12 امتحان تألیفی و مروری است که 4 مورد از آن‌ها برای پایان‌ ترم اول هستند و 8 آزمون هم به امتحانات نهایی نیمسال دوم اختصاص دارند.

درباره‌ی کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی

یکی از مشکلاتی که دانش‌آموزان مقطع دبیرستان با آن مواجه هستند، حجم زیاد مطالب درسی و دشواری آن‌هاست. در این دوره ناگهان مطالب کتاب‌ها پیچیده و تخصصی‌تر می‌شوند که برای دانش‌آموزان چالش‌برانگیز خواهد شد. این مسأله مخصوصاً در امتحانات پایان‌ترم خود را نشان می‌دهد. دانش‌آموزان در فرصتی کوتاه باید مطالب مختلف یک کتاب را مطالعه و خود را برای پیاده‌سازی همه‌ی آن‌ها روی برگه‌های امتحانی آماده کنند. به همین خاطر عده‌ای در این وضعیت دچار افت تحصیلی می‌شوند و نمره‌های پایینی می‌گیرند. یکی از راه‌های حل این مسأله، استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی است. از این میان، یکی از کاربردی‌ترین و مفیدترین‌ها، سری کتاب‌های امتحانِت انتشارات مهر و ماه نو هستند که با ارائه‌ی خلاصه درس و انواع پرسش‌های تشریحی می‌کوشند دانش‌آموزان را برای امتحانات پایان‌ترم به‌طور کامل آماده کنند. کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی تألیف مهرداد آرمند، به درس ریاضی سال سوم رشته‌ی تجربی اختصاص یافته و تلاش دارد به دانش‌آموزان این مقطع کمک کند برای شرکت در آزمون امتحانات نیمسال اول و دوم آماده شوند.

بخش بیشتری از کتاب‌های کمک‌آموزشی دبیرستان برای آمادگی کنکور تألیف می‌شوند. این آثار که بیشتر متکی بر تست و نکات کنکوری هستند، خیلی به خودِ آن درس و امتحاناتش اهمیت نمی‌دهند. این در حالی است که دانش‌آموزان گاهی در کلاس هم دچار چالش می‌شوند و نمی‌توانند از سد امتحان به‌خوبی عبور کنند. کتاب‌های امتحانِت انتشارات مهر و ماه نو، با هدف پر کردن همین خلاء، کوشیده‌اند استراتژی مطالعه‌ی هر درس و شیوه‌ی پاسخگویی به سؤالات تشریحی را بیاموزند. مهرداد آرمند در کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی، به درس مهم ریاضی اشاره می‌کند که عموماً درسی سخت و دشواری برای دانش‌آموزان رشته‌ی تجربی محسوب می‌شود. نویسنده در ابتدای کتاب می‌گوید که دانش‌آموز کدام مطالب این درس را مطالعه کند تا ظرف یک یا دو روز خود را برای امتحان آماده سازد. در این کتاب 12 نمونه امتحان وجود دارد که 4 تا از آن‌ها به ترم اول و 8 تای دیگر به پایان‌ترم دوم اختصاص دارند. بخشی از این امتحانات تألیفی هستند و بخشی دیگر امتحانات نهایی سال‌های گذشته را مرور و بازخوانی می‌کنند. به‌طورکلی باید گفت که این کتاب اثری کامل و جامع جهت مرور و یادگیری درس ریاضی 3 رشته‌‌ی تجربی است.

کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی را انتشارات مهر و ماه نو چاپ و منتشر کرده است و می‌توانید همین حالا آن را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید تا امتحانات پایانی ترم را با موفقیت پشت‌سر بگذارید.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

امتحانِت، مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات مهر و ماه نو هستند که دروس مقطع دبیرستان را مرور می‌کنند و استراتژی‌های مناسب مطالعه‌ی آن‌ها را به دانش‌آموزان می‌آموزند. این کتاب‌ها علاوه بر ارائه‌ی درس‌نامه‌ای مختصر و مفید، می‌کوشند امتحانات سال‌های اخیر را مرور کنند و پرسش‌هایی تألیفی را در اختیار دانش‌آموزان بگذارند تا بتوانند خود را برای آزمون‌های پایان‌ترم اول و دوم آماده سازند. این مجموعه‌ی موفق دربردارنده‌ی انواع دروس عمومی و اختصاصی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی است.

کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به دانش‌آموزان سال سوم متوسطه‌ی رشته‌ی تجربی توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-317-652-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی

برای دریافت کتاب امتحانت ریاضی 3 دوازدهم - رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.