معرفی و دانلود کتاب گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی

دروس تاریخ را با کتاب گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی مرور کنید. کیان کیانی دوست مؤلف آثار کمک‌آموزشی، مجموعه‌ی کاملی از درس‌نامه‌ها، آزمون‌ها و امتحانات سراسری دروس تاریخ ایران و جهان پایه‌ی دهم رشته‌ی ادبیات و علوم انسانی را برای دانش‌آموزان این مقطع آماده کرده است. همچنین پاسخ‌ تشریحی هر سؤال که در بخش پایانی کتاب قرار گرفته، در رفع چالش‌های درسی و جمع‌بندی موضوعات همراه شماست.

درباره‌‌ی کتاب گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی

مطالعه‌ی درس‌نامه‌ها و خلاصه‌‌ها، یکی از پربازده‌ترین روش‌های مرور مطالب حجیم درسی هستند. کیان کیانی دوست نویسنده‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی، در کتاب موفق گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی، یکی از کامل‌ترین نمونه درس‌نامه‌های موجود را از سرفصل‌های کتاب تاریخ دهم تهیه کرده و چکیده‌ای از مهم‌ترین نکات را در قالب جدول‌ها و نمودار‌ها و نکات خط‌‌کشی‌شده به شما ارائه داده است. این اثر پراستفاده به دانش‌آموزان رشته‌ی ادبیات و علوم انسانی کمک می‌کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن امکان دسترسی به سوالات پرتکرار دروس تاریخ را داشته باشند و همچنین از یادگیری عمیق و ماندگار مطالب درسی لذت ببرند.

نویسنده در ادامه‌ی هر درس‌نامه مجموعه‌ای از پرسش‌های امتحانی سال‌های مختلف را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و مطابق با موضوع درس‌نامه آماده کرده است. این سوالات در قالب‌های مختلف چهارگزینه‌ای، پاسخ‌ تشریحی، جای خالی و پاسخ کوتاه تهیه شده‌اند و گزیده‌ای از آزمون‌های کتبی سال‌های گذشته در مدارس تیزهوشان، فرزانگان و مبتکران هستند.

آزمون‌های پایان هر درس به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار آمادگی بیشتر برای امتحانات درسی آینده، بر نقاط ضعف درسی خود آگاه شوید و با تمرین آزمون‌ها و مطالعه‌ی دقیق‌تر درس‌نامه‌ها چالش‌های یادگیری را از سر راه بردارید. همچنین نویسنده در انتهای کتاب پاسخ هر یک از سوالات را به صورت کاملاً تشریحی در اختیار شما قرار داده تا روند پیشرفت خود را ارزیابی کنید و فرصت بیشتری برای مرور نکات مهم و پرتکرار داشته باشید.

بخش پایانی کتاب گلبرگ تاریخ، این اثر را به یکی از کامل‌ترین نمونه‌های کمکآموزشی تبدیل کرده؛ چرا که شما در این قسمت مجموعه‌ای از آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم را به صورت یک‌جا دراختیار خواهید داشت. این آزمون‌ها به خوانندگان کتاب گلبرگ تاریخ کمک می‌کند تا با شیوه‌ی طرح سوالات و بارم‌بندی دروس آشنایی بهتری پیدا کنند و پله‌ی آخر را برای دست آوردن بهترین نتیجه در آزمون‌های نهایی پشت سر بگذارند. این راهنمای پراستفاده همچنین با تلاش‌های ناشر تخصصی کتاب‌های کمک آموزشی، انتشارات گل‌واژه به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرک، نام یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای دانش‌آموزان پایه‌های مختلف دوره‌ی اول و دوم متوسطه است. اساس کار این مجموعه بر ارائه‌ی درس‌ها به‌صورت درس‌نامه‌های چکیده طراحی شده و به‌طور تخصصی برای کمک به موفقیت آزمون‌های نهایی دانش‌آموزان تهیه گردیده است. همچنین هر کتاب از این مجموعه‌ی خواندنی، دارای سوالات و آزمون‌های فصل‌بندی‌شده و نمونه‌ی امتحانات نوبت اول و دوم است که به همراه یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آماده شده و به دانش‌آموزان در درک بهتر روند آزمون‌ها و طراحی سوالات کمک می‌کند. این مجموعه با تلاش انتشارات گل‌واژه آماده شده. «گلبرگ دین و زندگی»، «گلبرک تاریخ ایران و جهان» و «گلبرگ ریاضی و آمار» نام برخی از جلد‌های این اثر کمک‌آموزشی پرسود است.

کتاب گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌ی ادبیات و علوم انسانی از مطالب جامع و کاربردی این اثر استفاده خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: تاریخ و تاریخ‌نگاری
درس دوم: زمان و مکان
درس سوم: باستان‌شناسی
درس چهارم: پیدایش تمدن
درس پنجم: هند و چین
درس ششم: یونان و روم
درس هفتم: مطالعه و کاوش در گذشته‌های دور
درس هشتم: سپیده‌دم تمدن ایرانی
درس نهم: از ورود آریایی‌ها تا پایان هخامنشیان
درس دهم: اشکانیان و ساسانیان
درس یازدهم: آیین کشورداری
درس دوازدهم: جامعه و خانواده
درس سیزدهم: اقتصاد و معیشت
درس چهاردهم: دین و اعتقادات
درس پانزدهم: زبان، علم و آموزش
درس شانزدهم: هنر و معماری
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات84
زبانفارسی
شابک978-600-337-737-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ تاریخ (1) ایران و جهان باستان دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.