معرفی و دانلود کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها

عکس جلد کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها

کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها به‌کوشش کیان کیانی‌دوست مدون شده است. یک کتاب کمک‌درسی که برای دانش‌آموزان مجموعه‌ای از نمونه‌سؤالات را در بر گرفته است. دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم با مطالب این کتاب می‌توانند به بهترین شکل خود را برای امتحانات پایان‌ترم آماده کنند. گفتنی‌ست که این کتاب برای آزمون کنکور نیز مفید و کاربردی است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها

اگر دانش‌آموز پایه‌ی دوازدهم هستید و منبعی تمام و کمال برای امتحانات پایان ترم خود می‌خواهید، کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها را تهیه کنید. این کتاب با ارائه‌ی سؤالات نمونه و پاسخ‌های تشریحی‌ای که در نظر گرفته، قادر است دانش‌آموزان را به‌خوبی برای امتحانات پایان ترم و آزمون کنکور به سطح مناسبی برساند.

در واقع کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها را می‌توان بانک سؤالات امتحانی خطاب کرد. کتابی که از هیچ موردی چشم‌پوشی نکرده و تمام مطالب موجود در باب این درس را به قالب سؤالات امتخانی و کنکوری تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که با خواندن این کتاب دانش‌آموزان مقطع دوازدهم و کنکوری می‌توانند اطمینان داشته باشند که به منابع دیگری نیاز ندارند. به‌واقع، با مطالعه‌ی دقیق مطالبی که کیان کیانی دوست گردآوری کرده، دانش‌آموزان قادرند تسلط خود را نسبت به مطالب درسی افزایش دهند و با آرامش بیشتری در جلسات امتحانات شرکت کنند.

یکی از ویژگی‌های ممتاز این کتاب که برای دانش‌آموزان می‌تواند از ارزش بالایی برخوردار باشد، کارکرد دوگانه‌ی آن‌ است. به‌این معنا که از مطالب و پرسش‌های موجود در این کتاب برای دو آزمون حیاتی استفاده خواهد شد. بخش مربوط به پرسش‌های تشریحی درخور امتحان پایان ترم پایه‌ی دوازدهم و پرسش‌های کنکوری مناسبِ تمام دانش‌آموزانی است که برای آزمون کنکور آماده می‌شوند.

کیان کیانی دوست در این کتاب سعی کرده به مطالبی بپردازد که قطعاً در یکی از این دو امتحان به‌کار گرفته خواهند شد. به همین‌ روی، به‌نوعی مطالعه‌ی این کتاب به شما خلاصه‌ای فشرده و راه‌گشا از مطالب درسی ارائه می‌دهد. پس به‌راحتی می‌توانید از پرداختن به موارد زائد که ارزش امتحانی ندارند خودداری و در صرف زمان صرف‌جویی کنید. همچنین با خواندن این کتاب بسیاری از مواردی که به نظر دشوار می‌آیند، برای‌ شما شفاف‌سازی خواهد شد. با بیانی که کیان کیانی دوست در شرح و تحلیل مباحث به‌کار گرفته، مطالب را با سهولت بیشتری هضم خواهید کرد. کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها تألیف کیان کیانی دوست است که توسط انتشارات گل واژه منتشر شده است.

کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب کمک‌درسی به دانش‌آموزن مقطع دوازدهم توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: سلامت چیست؟
درس 2: سبک زندگی سالم
درس 3: برنامه غذایی سالم
درس 4: کنترل وزن و تناسب اندام
درس 5: بهداشت و ایمنی مواد غذایی
درس 6: بیماری‌های غیر واگیر
درس 7: بیماری‌های واگیردار
درس 8: بهداشت فردی
درس 9: بهداشت ازدواج و فرزندآوری
درس 10: بهداشت روان
درس 11: مصرف دخانیات و الکل
درس 12: اعتیاد به مواد مخدر و عوارض آن
درس 13: پیشگیری از اختلالات اسکلتی - عضلانی (کمردرد)
درس 14: پیشگیری از حوادث خانگی
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات99
زبانفارسی
شابک978-600-337-704-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها

برای دریافت کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.