معرفی و دانلود کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک با همکاری سعید حقیقت راد و فرزاد فرسوده نوشته شده است. این کتاب با درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل، آزمون‌های جامع، پاسخنامه‌ی تشریحی و بارم‌بندی دقیق دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک را برای شرکت در امتحانات پایان ترم و نهایی درس هندسه 2 آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

درس هندسه از جمله دروس چالشی پایه‌ی یازدهم است. برای کسب موفقیت در این درس به تکرار و تمرین بسیار زیادی نیاز دارید. کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک با درسنامه‌های مختصر و امتحانی، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل، آزمون‌های جامع، پاسخنامه‌ی تشریحی و بارم‌بندی دقیق، شما را در این زمینه یاری می‌رساند و در هر مرحله به مرور دوباره‌ی مطالب آموخته شده می‌پردازد. این کتاب حاصل همکاری سعید حقیقت راد و فرزاد فرسوده است و کسب نمره‌ی عالی در آزمون پایانی و نهایی این درس را تضمین می‌کند.

کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک به صورت فصل به فصل تألیف شده است. اولین قسمت آن درسنامه است که با زبانی ساده و رسا مطالب مهم کتاب درسی را با سرعت بالایی برای شما مرور و جمع‌بندی می‌کند و در عین حال بر نقاط ضعف شما دست می‌گذارد تا حواستان را در این زمینه جمع کنید.

قسمت دیگر کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک سوالات امتحانی یا موضوعی است. این سوالات با طراحی متنوع و انتخاب شده از میان آزمون‌های سال‌های اخیر تمامی مفاهیم آموخته شده را در قالب تمرین برای شما تثبیت می‌کند. بعد از سوالات امتحانی به سراغ آزمون‌های پایان فصل می‌روید که در آخر هر فصل قرار دارند. آزمون‌های پایان فصل مطالب فصل مرتبط را جمع‌بندی می‌کنند و یک ارزیابی از مطالب آن ارائه می‌دهد. بخش پایانی کتاب نیز چند نوبت آزمون جامع است که ارزیابی نهایی را برای شما انجام می‌دهند و شما را در کسب موفقیت در امتحانات پایان ترم و نهایی یاری می‌رسانند.

تمامی سوالات و آزمونهای کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک با پاسخنامه‌ی تشریحی دقیقی همراه هستند و در کنار بارم‌بندی مرتبط، روش صحیح پاسخگویی به سوالات امتحانات پایان ترم و نهایی را به شما آموزش می‌دهند.

کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ و به کوشش انتشارات گل واژه روانه‌ی بازار کتاب شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتاب آموزشی با نام گلبرگ منتشر کرده است که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را شامل می‌شوند. این کتاب‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان پایه‌ها و رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا سریع‌تر به مرور دروس بپردازند و با سوالات متنوع تألیفی و منتخب آزمون‌های پایانی سال‌های اخیر آشنا شوند. این کتاب‌ها برای آمادگی صددرصدی دانش‌آموزان در آزمون‌های پایانی و نهایی طراحی شده است و ساختار کلی آن‌ها شامل بخش‌های زیر می‌شود:

درسنامه: بخش درسنامه موضوع درس‌ها را به طور خلاصه اما کامل توضیح می‌دهد و با مثال‌ها و نکات مهم به شما در مرور و جمع‌بندی کلی یاری می‌رساند. این بخش با بیانی ساده و شیوا و رویکرد امتحانی نوشته شده است و با استفاده از آن می‌توانید به مطالب آموخته شده از کتاب درسی، جهت بدهید.

سوالات امتحانی یا موضوعی: بخش سوالات امتحانی ماهیت تمرینی دارد و ترکیبی از سوالات تألیفی و امتحانات سال‌های اخیر است. این بخش تنوع سوالات برآمده از مطالب دروس را در اختیار شما قرار می‌دهد. با مطالعه‌ی این بخش مطالب آموخته شده را تکرار می‌کنید و عمق می‌بخشید.

آزمون‌های پایان فصل: در پایان هر فصل یا هر درس، یک آزمون پایانی در نظر گرفته شده است که تمامی مطالب فصل مربوطه را یکجا برای شما مرور و جمع‌بندی می‌کند. این بخش نقاط ضعف شما را مشخص می‌کند، انواع سوالات امتحانی را به شما نشان می‌دهد و با بارم‌بندی دقیقی سطح آمادگی شما را بالا می‌برد.

آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: در پایان کتاب‌ها، چند نوبت آزمون جامع برای هر دو نوبت اول و دوم آورده شده است که یک ارزیابی کلی از آموخته‌هایتان انجام می‌دهد و شما را با الگوی آزمون‌های پایانی و نهایی آشنا می‌کند تا با تسلط کامل در جلسات امتحانات حاضر شوید.

پاسخ‌های تشریحی: برای هر آزمون در کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه پاسخنامه‌ی تشریحی دقیقی تألیف شده است که شیوه‌ی پاسخگویی مدنظر مصححان را به شما نشان می‌دهد.

کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک مخاطبین اصلی کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: دایره
فصل دوم: تبدیل‌های هندسی و کابردها
فصل سوم: روابط طولی در مثلث
پاسخ‌های تشرحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-337-746-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ هندسه (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.