معرفی و دانلود کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک نوشته‌ی علیرضا عالی با درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل و جامع، به همراه پاسخ‌های تشریحی و بارم‌بندی دقیق، دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک را برای شرکت در آزمون‌های پایان ترم و نهایی درس شیمی 2 آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

هدف کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک نوشته‌ی علیرضا عالی مرور سریع مطالب درسی کتاب شیمی پایه‌ی یازدهم برای دانش‌آموزان هر دو رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک است. این کتاب دانش‌آموزان را با نمونه سوالات و روش پاسخگویی به پرسش‌های آزمون‌های پایان ترم و نهایی آشنا می‌کند و به این ترتیب آمادگی‌شان را برای شرکت در این آزمون‌ها بالا می‌برد.

کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک به صورت درس به درس آماده شده است. ساختار کلی این کتاب پنج قسمت دارد. قسمت درسنامه با بیانی شیوا و رسا مطالب کتاب درسی به مرور و جمع‌بندی مطالب می‌پردازد و با رویکرد امتحانی‌ای که دارد، نقاط ضعف معمول دانش‌آموزان را هدف می‌گیرد.

بخش دیگر کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک سوالات امتحانی یا موضوعی است. این سوالات به صورت متنوع طراحی شده است تا تمامی مطالب لازم را در قالب تمرین برای دانش‌آموز تثبیت کند. این سوالات مقدمه‌ی آزمون‌های پایان فصل هستند که در آخر هر درس قرار دارند. آزمون‌های پایان فصل، مطالب درس مربوطه را جمع‌بندی می‌کند. در نهایت، در پایان کتاب نیز چند نوبت آزمون جامع آورده شده است که ارزیابی نهایی را انجام می‌دهند و کسب نمره‌ی عالی را برای دانش‌آموزان تضمین می‌کنند.

تمامی پرسش‌ها در کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک پاسخنامه‌ی تشریحی دارند و به همراه بارم‌بندی دقیق، الگوی پاسخگویی مناسب امتحانات پایان ترم و نهایی را به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ و به کوشش انتشارات گل واژه روانه‌ی بازار کتاب شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتاب آموزشی با نام گلبرگ منتشر کرده است که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را شامل می‌شوند. این کتاب‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان پایه‌ها و رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا سریع‌تر به مرور دروس بپردازند و با سوالات متنوع تألیفی و منتخب آزمون‌های پایانی سال‌های اخیر آشنا شوند. این کتاب‌ها برای آمادگی صددرصدی دانش‌آموزان در آزمون‌های پایانی و نهایی طراحی شده و شامل بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل و آزمون‌های نوبت اول و دوم به همراه پاسخ‌های تشریحی و بارم‌بندی است. برخی مجلدهای منتشرشده، «گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی»، «گلبرگ فارسی هشتم» و «گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها» نام دارند.

کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: قدر هدایای زمینی را بدانیم
درس دوم: در پی غذای سالم
درس سوم: پوشاک، نیازی پایان‌ناپذیر
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-600-337-750-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.