معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین عربی هشتم

عکس جلد کتاب کار و تمرین عربی هشتم
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین عربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین عربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین عربی هشتم

کتاب کار و تمرین عربی هشتم تألیف مهدی پرکاری، به مرور این کتاب درسی دشوار اختصاص دارد و می‌کوشد نکات و مطالب مهم آن را به دانش‌آموزان یادآوری کند. این راهنما دارای مثال‌ها و تمرین‌های متعدد و متنوع است، در پایان هر فصل یک آزمون چهارگزینه‌ای از دانش‌آموز می‌گیرد که پاسخ‌نامه‌هایی تشریحی دارند، و دو امتحان جامع هم ارائه می‌دهد که هدفشان شبیه‌سازی امتحانات پایانی نوبت اول و دوم است.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین عربی هشتم

نقطه‌ی ضعف بسیاری از دانش‌آموزان درس عربی است. دلیل این مسأله ساختار گسترده و به‌نسبت پیچیده‌ی این زبان است. نوجوانی که پیش‌تر آشنایی چندانی با زبان عربی نداشته، معمولاً در اولین مواجهه با آن دچار مشکل می‌شود و درک این زبان جدید برایش دشوار خواهد بود. کتاب کار و تمرین عربی هشتم تألیف مهدی پرکاری، راهنمایی کمک‌آموزشی است که به آموزش همین کتاب درسی می‌پردازد و می‌کوشد مطالب اساسی آن را دوره کند. این کتاب متشکل از درس‌نامه‌هایی است که متن عربی مقطع هشتم را به شکلی خلاصه ارائه می‌دهند و نکات آن را مرور می‌کنند. به این صورت دانش‌آموز می‌تواند همیشه به این راهنما مراجعه کرده و در کمترین، زمان خود را برای شرکت در امتحانات آماده کند.

عربی پایه هشتم دومین کتاب آموزش زبان عربی در دوران تحصیل به شمار می‌رود. به همین خاطر در این درس نیز به موارد پایه‌ای این زبان پرداخته شده و اصول بنیادین آن آموزش داده می‌شوند. برای مثال در این درس مواردی همچون جنس اسم مذکر و مؤنث، افعال مضارع و مستقبل مورد بحث قرار می‌گیرند. در کنار این‌ها، عربی همیشه به فارسی هم نزدیک بوده و از آن تأثیر گرفته و بر آن اثر زیادی گذاشته. به همین خاطر آموختن این زبان به تقویت زبان فارسی هم کمک زیادی خواهد کرد. مهدی پرکاری در کتاب کار و تمرین عربی هشتم، در کنار هر درس‌نامه، تعداد زیادی مثال ارائه داده تا دانش‌آموز درک بهتری از مطالب پیدا کند. او تمرین‌های متنوع و جذاب و مصوری هم طراحی کرده که بلافاصله پس از هر فصل درسی آمده‌اند. در این کتاب سؤالات چهارگزینه‌ای نیز وجود دارد که کمک زیادی به آمادگی دانش‌آموز خواهند کرد. پاسخنامه‌ی این آزمون‌ها تشریحی هستند. در نهایت دو آزمون جامع هم طراحی شده که هدفشان شبیه‌سازی امتحانات پایان نوبت اول و دوم است. یکی از این آزمون‌ها در میانه‌ی کتاب و دیگری در پایان آن قرار گرفته است.

کتاب کار و تمرین عربی هشتم را انتشارات گل واژه در قالب مجموعه‌ی آموزشی کار و تمرین چاپ کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

کار و تمرین، مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارات گل واژه هستند که به دروس مهم مقاطع مختلف تحصیلی می‌پردازند و آن‌ها را مرور می‌کنند. این کتاب‌ها متشکل از درس‌نامه‌هایی‌اند که نکات اصلی آن درس را به شکلی مختصر و مفید توضیح می‌دهند. همین‌طور آزمون‌ها، پرسش‌ها و تمرین‌های متنوع و زیادی دارند که به درک و تعمیق مطالب کمک می‌کنند. دو آزمون جامع نیز برای پایان‌ترم اول و دوم در این مجموعه طراحی شده است.

کتاب کار و تمرین عربی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان کلاس هشتم است و به آن‌ها کمک می‌کند دانش خود را در این درس ارتقا دهند.

فهرست مطالب کتاب

الدرس الاول: مراجعه دوس الصف السابع
الدرس الثانی: اهمیه اللغه العربیه
الدرس الثالث: مهنتک فی المستقبل
الدرس الرابع: التجربه الجدیده
الدرس الخامس: الصداقه
الدرس السادس: فی السفر
الدرس السابع: أرض الله واسعه
الدرس الثامن: الاعتماد علی النفس
الدرس التاسع: السفره العلمیه
الدرس العاشر: المراقد الدینیه
پاسخنامه
ضمائم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین عربی هشتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات117
زبانفارسی
شابک978-600-337-610-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین عربی هشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین عربی هشتم

برای دریافت کتاب کار و تمرین عربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.