معرفی و دانلود کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی

کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی نوشته‌ی ولی‌اله نوروزی از مجموعه کتاب‌های گلبرگ است که روی آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شب امتحان تمرکز می‌کند. در این کتاب قواعد و لغات درس عربی که برای دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی به صورت تخصصی‌تری وجود دارند با زبانی ساده آموزش داده شده و به این ترتیب یکی از سخت‌ترین دروس تخصصی برایشان ساده‌سازی می‌شود.

درباره‌ی کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی

درس عربی، زبان قرآن یکی از درس‌های اصلی دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی است که برای برخی، از چالشی‌ترین دروس محسوب می‌شود. قواعد زبان عربی با ضمایر و افعال بسیار زیادی که دارد می‌تواند پیچیدگی‌های خاص خودش را داشته باشد و بعضاً اگر توسط دبیر خوبی آموزش داده نشود می‌تواند به یکی از سخت‌ترین دروس رشته انسانی تبدیل شود. خوشبختانه در کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته‌ی علوم انسانی، ولی‌اله نوروزی سعی کرده که تمامی قواعد عربی پایه‌ی یازدهم را به زبانی ساده و با تمرکز روی ریزترین و مهم‌ترین نکات آموزش دهد.

در بخش اول کتاب، درسنامه‌ای دقیق برای هر درس وجود دارد تا اگر یادگیری مفاهیم برای شما سخت بوده و نکات آموزشی کتاب درسی را متوجه نشده‌اید با جمع‌بندی و مرور کامل و سریع بتوانید تمامی آنچه برای موفقیت در امتحانات لازم دارید را کسب کنید. در اول هر درسنامه قواعدی که تا پیش از آن خوانده‌اید مرور می‌شود تا بتوانید در ادامه قواعد پیچیده‌تر را متوجه شوید. همچنین جداول، مثال‌ها و نکات مهمی که در هر درسنامه‌ ارائه می‌شوند باعث می‌شود شما مطالب را راحت‌تر به خاطر بسپارید و بتوانید آن‌ها را در ذهن خود دسته‌بندی کنید. با همین دسته‌بندی کردن مطالب است که می‌توانید در امتحان از آنچه که خوانده‌اید استفاده کنید و به سوالات پاسخ دهید.

علاوه‌بر آزمون‌ها و مثال‌های جزئی که برای تثبیت هر مطلب در درسنامه‌ها وجود دارد آزمون جامع‌تری نیز پس از هر درس برای شما طراحی شده تا بتوانید مطالبی که خواندید را مرور کرده و خود را محک بزنید. با این آزمون‌ها نحوه‌ی پاسخگویی به انواع و اقسام سوالات امتحانی را یاد می‌گیرید، برای هر سؤال زمان‌بندی می‌کنید و نقاط ضعف خود را متوجه می‌شوید.

یکی از نقاط قوت این مجموعه پاسخ‌های تشریحی آزمون‌ها است که خواندنشان می‌تواند هم ضعف‌ها و اشکالات شما را برطرف کند و هم باعث شود که مطالب مهم را بار دیگر دوره کنید.

علاوه‌بر آن بخش مجزایی برای مرور مطالب قبل از شب امتحان تعبیه شده که در آن بخش‌ها می‌توانید به‌سرعت مطالب و نکات مهم‌ را جمع‌بندی کرده و هر مطلبی که از خاطرتان رفته بود را بار دیگر مرور کنید. پس از آن می‌توانید دو آزمون جامعی که در این کتاب قرار گرفته را پاسخ دهید و برای آزمون‌های آخر هر ترم آماده شوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ، کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل‌واژه هستند که هدف آن‌ها کمک به دانش‌آموزان برای مرور بهتر کتاب‌ها و آمادگی در امتحانات نهایی است. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درسنامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرد.

کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی برای دانش‌آموزان متوسطه دوم در پایه یازدهم رشته‌ی علوم انسانی مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات83
زبانفارسی
شابک978-600-337-751-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.