معرفی و دانلود کتاب گلبرگ عربی هفتم

عکس جلد کتاب گلبرگ عربی هفتم
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ عربی هفتم

با کتاب گلبرگ عربی هفتم که نویسنده‌ی آن محمدحسین سرخوش است می‌توانید مطمئن باشید که یکی از مهم‌ترین دروس متوسطه‌ی اول و دوم، یعنی درس عربی را، از همان اول به‌خوبی یاد می‌گیرید. نویسنده‌ی این کتاب با ارائه‌ی درسنامه‌های خلاصه و دقیق به شما مهم‌ترین مفاهیم این درس چالشی را با زبانی ساده آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب گلبرگ عربی هفتم

یکی از دروسی که همیشه دانش‌آموزان زیادی با آن مشکل دارند و فهمیدن مفاهیم آن و سپس پاسخ دادن به سؤالات مربوط به آن‌ برایشان سخت است، درس عمومی‌ عربی است. زبان عربی به علت قواعد زبانی، صرف‌ فعل‌های پیچیده و کلماتی که به گوش ما کمتر آشنا هستند به یکی از درس‌هایی تبدیل شده که بسیاری از دانش‌آموزان از آن می‌ترسند. اما در کتاب گلبرگ عربی هفتم در درسنامه سعی شده با جداول و تصاویر برای معنای واژگان، کلمات متضاد، انواع تقسیم‌بندی افعال و ترجمه‌های دقیق جملات، مفاهیم پایه‌ای این درس از همان ابتدا درست و اصولی به شما آموزش داده شود تا در مقاطع تحصیلی پیش رو بتوانید با خیال راحت از پس سخت‌ترین بخش‌های زبان عربی نیز بر بیایید.

در درسنامه‌های این کتاب، محمدحسین سرخوش تمامی بخش‌هایی که از آن‌ها در امتحانات نهایی و آخر هر ترم سوال می‌آید را مفصلا توضیح داده. بخش‌هایی مانند مهارت ترجمه، مهارت واژه‌شناسی، مهارت شناخت و کاربرد قواعد، مهارت درک و فهم و مهارت مکالمه. از آنجایی که این درسنامه‌ها با هدف آماده‌سازی شما برای امتحانات ترم طراحی شده‌اند، می‌توانید قبل از امتحان آن‌ها را مرور کرده و مهم‌ترین بخش‌های هر درس را برای خودتان دوره کنید.

سپس برای اینکه بتوانید از اثربخش بودن آنچه مطالعه کرده‌اید مطمئن شوید و آموزه‌های خودتان را محک بزنید بعد از هر درسنامه آزمونی طراحی شده که منطبق با مباحث تدریس‌شده است. این آزمون‌ها طبقه‌بندی شده هستند و شما می‌توانید با پاسخ دادن به آن‌ها مطمئن شوید که با همه نوع سوالی برخورد داشته‌اید و خودتان را برای جواب دادن به آن‌ها آماده کنید.

علاوه‌بر آن، بعد از هر کدام از این آزمون‌ها می‌توانید با خواندن پاسخنامه‌ی تشریحی ایرادات خودتان را پیدا کرده و با خواندن توضیحات آن ضعف‌های خودتان را در این درس رفع کنید. البته این پاسخنامه‌ها چون تشریحی هستند مانند درسنامه‌ای خلاصه عمل می‌کنند که قبل از امتحان با خواندنشان می‌توانید کلیدی‌ترین نکات را از آن‌ها استخراج کنید.

در آخر نیز برای شما دو نوبت آزمون جامع در این کتاب طراحی شده که درس‌های مربوط به هر ترم درسی را پوشش می‌دهد. با پاسخ دادن به آن‌ها می‌توانید خودتان را برای آزمون‌های ترم دی و خرداد ماه آماده کرده و نمره‌ی خوبی در آن‌ها کسب کنید.

درباره‌ی مجموعه گلبرگ گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ، کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل‌واژه هستند که هدف آن‌ها کمک به دانش‌آموزان برای مرور بهتر کتاب‌ها و آمادگی در امتحانات نهایی است. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درسنامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سوالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرد.

کتاب گلبرگ عربی هفتم دوره متوسطه اول برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ عربی هفتم دوره متوسطه اول برای دانش‌آموزان متوسطه اول در پایه هفتم مناسب است که می‌خواهند از همان ابتدا درس عربی را با خوبی یاد بگیرند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ عربی هفتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات85
زبانعربی
شابک978-600-337585-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ عربی هفتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ عربی هفتم

برای دریافت کتاب گلبرگ عربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.