معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم

عکس جلد کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم

کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم تألیف سهراب غلامپور و علیرضا سعیدی، مفاهیم این درس را در قالب درس‌نامه‌هایی کوتاه تشریح می‌کند و مهارت‌های مطرح‌شده در آن را آموزش می‌دهد. این کتاب کمک‌آموزشی بیش از 120 تمرین متنوع طراحی کرده که به فهم مطالب کمک زیادی خواهند کرد و چندین آزمون دوره‌ای و دو امتحان جامع هم دارد که هدفشان آماده کردن دانش‌آموز برای امتحانات پایانی نوبت اول و دوم است.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم

در دنیای امروز، ارتباط از مهارت‌های ضروری به شمار می‌رود. و یادگرفتن دیگر زبان‌ها، مخصوصاً زبان انگلیسی، یکی از الزامات رسیدن به این مهارت است. با دانستن انگلیسی می‌توان کارهای زیادی کرد؛ برای مثال می‌شود به‌راحتی به دیگر کشورها سفر کرد یا به آخرین منابع علمی و پژوهشی دسترسی یافت. در همین راستا، آموزش این زبان به‌عنوان یک درس به برنامه‌ی تحصیلی دانش‌آموزان اضافه شد. کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم تألیف سهراب غلامپور و علیرضا سعیدی، بر روی کتاب زبان کلاس هفتم متمرکز شده و به دانش‌آموزان کمک می‌کند در آن بهتر شوند. این منبع کمک‌آموزشی متشکل از درس‌نامه‌هایی کوتاه و کاربردی است که مطالب هر فصل را به‌صورت مختصر و مفید توضیح می‌دهند. نویسندگان در این بخش نکات ضروری و امتحانی را استخراج کرده و در اختیار دانش‌آموز قرار داده‌اند. به این شکل او می‌تواند همیشه به این کتاب مراجعه کند و نکات درس‌ها را برای خود مرور و یادآوری نماید.

مقطع هفتم اولین پایه‌ای است که درس زبان انگلیسی در آن گنجانده شده. در این دوره فقط به مبانی و اصول اولیه‌ی این زبان پرداخته شده و مسائل پیچیده در آن مطرح نمی‌شود. به طور کلی زبان انگلیسی متشکل از چهار مهارت اصلی است: شنیدن، مکالمه، نوشتن و خواندن. طبیعتاً دانش‌آموز کلاس هفتمی هم باید این چهار مهارت را به‌مرور یاد بگیرد. سهراب غلامپور و علیرضا سعیدی در کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم این مهارت‌ها را مدنظر قرار داده‌اند و کوشیده‌اند آموزش خود را بر مبنای آن‌ها پیش ببرند. ویژگی اصلی این راهنما تمرین‌های متنوع و متعدد آن است. کتاب بیش از 120 تمرین طبقه‌بندی‌شده دارد که در پایان هر فصل آمده. در کنار این‌ها آزمون‌هایی دوره‌ای هم طراحی شده تا دانش‌آموز پس از مطالعه‌ی هر فصل آموخته‌هایش را محک بزند. در کتاب دو آزمون جامع هم در نظر گرفته شده؛ امتحان اول مربوط به پایان‌ترم اول است و امتحان دوم دانش‌آموز را برای امتحان نهایی آماده می‌سازد.

کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم را انتشارات گل واژه چاپ کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

کار و تمرین، مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارات گل واژه هستند که به دروس مهم مقاطع مختلف تحصیلی می‌پردازند و آن‌ها را مرور می‌کنند. این کتاب‌ها متشکل از درس‌نامه‌هایی هستند که نکات اصلی آن درس را به شکلی مختصر و مفید توضیح می‌دهند. همین‌طور آزمون‌ها، پرسش‌ها و تمرین‌های متنوع و زیادی دارند که به درک و تعمیق مطالب کمک می‌کنند. دو آزمون جامع نیز برای پایان‌ترم اول و دوم طراحی شده است.

کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانش‌آموزان کلاس هفتم پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید در درس زبان بهتر شوید، این راهنما را مطالعه کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات115
زبانانگلیسی
شابک978-964-482-964-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم

برای دریافت کتاب کار و تمرین انگلیسی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.