معرفی و دانلود کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول

عکس جلد کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول

کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول اثر رابرت کیوساکی، نقطه شروعی برای تمام کسانی است که می‌خواهند کنترل مالی‌شان را در آینده بدست بگیرند و به موفقیت‌های چشم‌گیری برسند.

کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول (Rich Dad Poor Dad) درباره‌ی روش‌های زندگی افراد پولدار و افراد طبقه متوسط صحبت می‌کند. افراد ثروتمند به شیوه‌ای متفاوت به کودکان‌شان آموزش می‌دهند. آن‌ها در خانه و سر میز شام این کار را انجام می‌دهند. شما به ایده‌های جدیدی نیاز دارید تا کاری کنید، پول‌ برای شما کار کند.

آن‌ که گذشته را در اختیار دارد، آینده را نیز در اختیار خواهد داشت. آن‌ که حال را در اختیار دارد گذشته را هم در اختیار دارد. با ترغیب کودکان به داشتن زندگی کارمندی، آن‌ها را وادار می‌کنیم سهمی ناعادلانه‌ را از مالیات‌ها در طول زندگی‌شان بپردازند؛ در حالی‌ که در نهایت مستمری بازنشستگی کم و ناچیزی عایدشان می‌شود. این امر کاملاً درست است که مالیات‌ها بزرگ‌ترین هزینه افراد به شمار می‌روند. در واقع، اکثر خانواده‌ها از ژانویه تا اواسط ماه می‌ کار می‌کنند تا فقط مالیات‌های دولت را بپردازند.

ایده‌های موجود در کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول برای بسیاری از والدین کنونی، تند و افراطی به نظر می‌رسند. برخی از والدین حتی زمان کافی برای بردن فرزندان‌شان به مدرسه را ندارند، امّا چون ما در زمانی قرار گرفته‌ایم که همه چیز در حال تغییر است، به عنوان والدین باید پذیرای ایده‌های جدید و بی‌باکانه باشیم.

شاید ایده‌های کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول، آن چیزی نباشد که شما بخواهید با فرزندان‌تان در میان بگذارید و به جست‌وجوی خود ادامه دهید. صرف این‌ که به کودکان‌تان بگویید نمرات عالی بگیرند و شغلی خوب پیدا کنند، ایده‌ای قدیمی است. ما باید توصیه‌های تخصصی‌تر به فرزندان‌مان داشته باشیم. ما به ایده‌های جدید و آموزش‌های متفاوت نیاز داریم. شاید ایده خوبی باشد که به فرزندان‌مان بگوییم در عین اینکه کارمندی خوب هستند، برای شرکت خود نیز می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) امیدوار است توسط کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول، همه را نسبت به این موضوع آگاه کند که آن‌ها نیز می‌توانند به رفاه و خوشبختی برسند؛ اگر فقط آن ‌را انتخاب کنند. اگر در حال حاضر باغبان، سرایدار و یا حتی بیکار هستید، با شنیدن کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول می‌توانید در زمینه استقلال مالی به مهارتی قابل توجه برسید و آن ‌را به کسانی که دوست دارید آموزش دهید. به یاد داشته باشید هوش مالی فرآیندی ذهنی است که از طریق آن، مسائل مالی‌مان را حل می‌کنیم.

امروزه ما با تغییرات جهانی و تکنولوژیکی بزرگ‌تری نسبت به پیش مواجه می‌شویم. هیچ‌کس جام جهان‌نما ندارد، امّا آنچه قطعی است این است که تغییرات پیش‌ رو، فراتر از تصورات و واقعیّت‌های زندگی ما هستند. کسی از آینده خبر ندارد، امّا هر اتفاقی که بیفتد، ما دو انتخاب بنیادین پیش‌ روی خود داریم: ایمن و با اطمینان قدم بردارید و یا با آماده‌سازی، آموزش ‌دیدن و فعال کردن نبوغ مالی خود و کودکان‌تان، هوشیارانه اقدام کنید.

کیوساکی دوران کودکی جالبی داشته و از تجربه دو پدر بهره‌مند شده است! یکی پدر واقعی او که فردی تحصیل کرده با شغل دولتی و عالی بود اما زندگی متوسطی داشت و رابرت در کتاب‌هایش او را پدر فقیر معرفی می‌کند و دیگری پدر دوست صمیمی‌اش بود که فردی بدون تحصیلات دانشگاهی بود اما توانسته بود یک میلیونر خود ساخته شود و رابرت نام او را پدر پولدار گذاشته بود.

پدر پولدار پدر فقیرپدر پولدار، پدر بی‌پول که اولین اثر رابرت کیوساکی است، به نظرهای این دو پدر و دوران کودکی‌اش می‌پردازد. او در ادامه سری کتاب‌هایش به صورت تخصصی به بیان نظرهای پدر پولدار و ارائه راهکارهای هوشمندانه و ملموس برای رسیدن به ثروت می‌پردازد. وی علاوه بر نویسندگی یکی از ثروتمندترین افراد امریکا و فعال در حوزه سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است.

در بخشی از کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول می‌شنویم:

من دو پدر داشتم که یکی پولدار بود و دیگری بی پول. یکی از آن‌ها تحصیلات عالیه داشت و بسیار باهوش بود وی دارای مدرک دکترا بود و 4 سال دوره‌ی لیسانس را ظرف مدت کمتر از دو سال طی کرده بود. وی سپس برای تکمیل تحصیلاتش به دانشگاه‌های استنفورد شیکاگو و نورث وسترن رفته بود و تمامی دوره‌ی تحصیلش را با بورسیه گذرانده بود. پدر دیگرم حتی کلاس هشتم را هم تمام نکرده بود.

هر دوی این مردان در زمینه‌ی شغلی خودشان که تمام زندگی‌شان را صرف آن کردند بسیار موفق عمل کردند. هر دوی آن‌ها هم درآمد قابل توجهی داشتند. با این همه یکی از آن‌ها از نظر مالی تمام عمر درگیر مشکلات بود. دیگری هم یکی از ثروتمندترین مردان هاوایی شد. یکی از آن‌ها وقتی فوت کرد ده‌ها میلیون دلار برای خانواده‌اش و کلیسایی که برای اجرای مراسم مذهبی به آن می‌رفت و مؤسسات خیریه به جای گذاشت. دیگری هم کلی قبض و صورت حساب به ارث گذاشت که باید پرداخت می‌شدند.

هر دوی این مردها قوی، کاری، دانا و تاثیرگذار بودند. هر دوی آن‌ها به من مشاوره می‌دادند اما موضوع مشورت‌شان یکی نبود. هر دوی آن‌ها قویاً به آموزش اعتقاد داشتند اما منظورشان از آموزش یکی نبود.

اگر قرار بود فقط یکی از این دو پدرم باشد باید توصیه‌هایش را یا قبول می‌کردم یا رد. با وجود دارا بودن دو پدر از این بخت برخوردار بودم که دیدگاه‌های متفاوت یک پدر پولدار و یک پدر بی پول را با هم مقایسه کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
فصل اول: پدر پول‌دار، پدر بی‌پول
102 دقیقه
فصل دوم: درس1: ثروت‌مندان برای پول کار نمی‌کنند
61 دقیقه
فصل سوم: درس 2: چرا باید سواد مالی آموزش داده شود؟
21 دقیقه
فصل چهارم: درس 3: به فکر تجارت خود باشید
30 دقیقه
فصل پنجم: درس 4: تاریخچه‌ی فعالیت‌ها و به قدرت رسیدن شرکت‌ها
16 دقیقه
فصل ششم: درس 5: ثروتمندان پول می‌سازند
39 دقیقه
فصل هفتم: درس 6: برای یادگیری کار کن؛ نه برای پول
49 دقیقه
فصل هشتم: غلبه بر موانع
62 دقیقه
فصل نهم: شروع کردن
16 دقیقه
فصل دهم: هنوز هم بیشتر می‌خواهید؟ این‌هم چند دستور‌العمل
11 دقیقه
سخن آخر: چگونه هزینه‌ی تحصیل دانشگاهی فرزندانمان را تنها با 7000 دلار تأمین کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول
نویسنده
مترجممهرناز صائمی
راویسید محمد صفوی
ناشر صوتیانتشارات پر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول

علیرضا فتح آبادی
۱۴۰۳/۱/۲
پدر پولدار پدر بی پول» یک کلاسیک جاودانه است که طرز فکر میلیون ها نفر را در مورد پول و ثروت تغییر داده است. رابرت کیوساکی از طریق تجربیات شخصی و درس هایی که از دو پدرش آموخته است، توصیه های عملی در مورد چگونگی ایجاد ثروت، ایجاد درآمد غیرفعال و دستیابی به استقلال مالی ارائه می دهد. این کتاب باورهای سنتی در مورد پول را به چالش می کشد و خوانندگان را تشویق می کند که وقتی صحبت از ساختن ثروت می شود، خارج از چارچوب فکر کنند. کیوساکی بر اهمیت آموزش مالی، کارآفرینی و خلاقیت در دستیابی به موفقیت مالی تاکید می کند. در حالی که برخی از منتقدان صحت حکایات و توصیه های مالی کیوساکی را به چالش می کشند، شکی نیست که «پدر پولدار پدر فقیر» تأثیر عمیقی بر صنعت مالی شخصی داشته است. این کتاب افراد بی شماری را برانگیخته است تا آینده مالی خود را کنترل کنند و راهی برای استقلال مالی دنبال کنند. به طور کلی، “پدر پولدار پدر فقیر” برای هر کسی که علاقه مند به ثروتمند شدن و دستیابی به آزادی مالی است، خواندنی است. توصیه های عملی و دیدگاه منحصر به فرد آن در مورد پول و سرمایه گذاری آن را به منبعی ارزشمند برای هر کسی که به دنبال کنترل آینده مالی خود است تبدیل می کند
amin shirpour
۱۳۹۹/۴/۶
با عرض سلام خدمت دوستان عزیز و خواهان یک زندگی زیبا واقعا این کتاب یک سری باورهای مناسب رو برای ثروتمند شدن معرفی میکنه و بسیار عالی و تاثیر گذاره و البته که باید بهشون عمل کنیم در زندگی تا برای ما نتیجه در بر داشته باشن و به قول استاد عباس منش نیاز نیست کتاب‌های زیاد بخونیم باید کتابهای خوب رو و و زیاد بخونیم این هم یک کتاب خوب هستش همچنین تشکر میکنم از گروه صداگذاری که واقعا کارشون فوق العاده بود امیدوارم در پناه خداوند یکتا شاد باشید سالم و ثروتمند هم در جهان هم‌در اخرت
Mahdi Kiany
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
خواندن کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول برای من یک تحول عمیق در دیدگاه‌های مالیم بود. این کتاب به من آموخت که برای دستیابی به ثروت و موفقیت مالی، نیاز است که به جای کسب درآمد، بیشتر به سرمایه‌گذاری تمرکز کنم. همچنین، یادگیری از آن که چگونه می‌توانم درآمدم را افزایش دهم و از طریق ایجاد منابع درآمدی جانبی به سوی آرمان‌هایم حرکت کنم، برایم بسیار ارزشمند بود. این کتاب نه تنها یک راهنمای عملی برای مدیریت مالی است، بلکه یک منبع الهام‌بخش برای تغییر نگرش و زندگی مالیم بود.
سعید ثاقب
۱۴۰۰/۷/۹
سلام، شنیدن و خوندن این کتاب رو به همه توصیه می‌کنم، دیدگاه شما نسبت به زندگی مالی تون رو حسابی تغییر میده، روش دقیق و اصولی رسیدن به خواسته‌های مالی و اینکه چطور بتونیم در مسیر تلاش برای زندگی بهتر موفق باشیم. اگر رویای ثروتمند شدن داریم، باید این نکات رو خوب شنید.
به سن و جایگاهی که الان دارید
نگاه نکنید و بگید برای من دیر شده، به نظر من از موقع شروع به تغییر خودتون بکنید، یه گام خیلی بلند به سمت زندگی بهتر داشتن و موفق تر شدن هست.
مهدی صیدی زاد
۱۴۰۰/۸/۱۹
کتاب فوق العاده که برای هر فردی بسیار کاربردی هستش
- بیشتر مردم دنبال پول هستند نه راه بدست آوردنش
- تفاوت دارایی و بدهی را بدانید و دارایی را بخرید
- ثروتمندان برای پول کار نمیکنند
- جایی که شما برای درامدزایی در آن جا حضور دارید تجارت نیست شغل است
- برای یادگیری کار کن نه برای پول
- فقیر کسی است که پول را بدست بیاورد و نتواند آن را زیاد یا سرمایه گذاری کند
امیر رحمانی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
کتاب خوبیه و ایده‌های مطرح شده در کتاب باعث میشه که شخص رو به تفکر واداره و تلنگری است برای افراد بویژه مردانی که کار می‌کنند تا نسبت به کاری که انجام میدن، کمی تامل کنند. این کتاب جسارت فرد رو برای تصمیم‌گیری راجع به انتخاب شغل و یا عوض کردن شغل زیاد می‌کنه. اگرچه کتاب کمی قدیمیه و با متناسب با جامعه آمریکا نوشته شده اما مطالب جالبی برای خواندن و گوش کردن داره
کاربر nal
۱۳۹۸/۱۰/۲۵
بهتر بود خواننده ابتدا کتاب را مطالعه کند بعد صدایش را بلند کند!! متاسفانه لحن خواندن با مفهوم جملات در موارد زیادی همخوانی ندارد و مفهوم درست منتقل نمیشود و باید خودمان بفهمیم که خواننده گند زده به جمله و مفهوم چیز دیگری بوده!! لحنی خیلی مجهول و تکراری و خسته کننده داره! انگار داره همش مجولات طرح میکنه!! خواستید بگید تا بگم کجا‌ها اشتباه میخواند!
سحر مختاری
۱۳۹۸/۱/۷
بسیار لذت بردم از آشنایی با کتابرا از این لحظه تمام کتاب هام رو از این اپلیکیشن خریداری میکنم و به همه توصیه میکنم. تخفیفها و صداهای انتخاب شده برای کتابهای صوتی عالی بود
قربانعلی خدایاری
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
تغییر را از خودتان آغاز کنید و به جای کار زیاد برای دیگران فرصتی برای مطالعه اختصاص دهید تا هوش مالی توصیه شده در کتاب را یاد بگیرید. حسابداری سرمایه گذاری بازاریابی فروش. رابرت کیوساکی مشکلات سیستم آموزشی را کشف کرده ولی دانسته یا ندانسته اشاره‌ای بر عمدی بودن این مشکلات اشاره‌ای نکرده است. کتاب‌های خودشناسی و شخصیت شناسی را نیز مطالعه کنید.
ولاء وحیدی
۱۴۰۰/۱۲/۶
با سلام دوستان عزیزم
خواندن این کتاب رو به همه دوستانم پیشنهاد می‌کنم. این کتاب دیدگاه کاملا جدیدی رو به خواننده عرضه می‌کنه.
برای ما که در جامعه‌ای بزرگ کردیم که مدام به ما گفتن درس بخونید تا برای خودتون کسی بشید، خیلی جالبه با دیدگاه این کتاب آشنا بشیم و در مورد سبک فکر و زندگیمون تجدید نظر کنیم و به موفقیتهای واقعی دست پیدا کنیم.
با تشکر از کتابراه
کیقباد یاکیده
۱۴۰۰/۲/۱۸
درود. سبب تغییر نگاه به زندگی شما خواهد شد و موجب اصلاح رفتار در تربیت فرزندان. قدرت، ثروت و آرامش را همزمان آموزش میدهد. امید فراوان به همراه پیشگیری از سردرگمی را یکجا بدست میدهد. میداند چه میگوید و می‌فهمید که درست میگوید. آنقدر در انتخاب جملات مسلط، دقیق و ریزبین است که لازم است چند بار به دقت خواند یا شنید.
ساسان بهرامی
۱۴۰۲/۷/۲۵
در مبحث ثروت و کتابهایی که در این زمینه نوشته شده است که تعداد آن‌ها هم زیاد است ولی یکی از بهترین کتابها همین کتاب است و نوبسنده بر اساس تجربه کاملا واقعی خود نوشته است و بسیار زیبا و روان برای ما ذهنیت پولداری و فقر را ریشه یابی میکند و قوانین و راههای رسیدن به پول و ثروت را عالی نشان میدهد
مهدیه توفیقی
۱۳۹۸/۲/۲
این کتاب پر است از ایده‌های جالب در مورد دارایی‌ها، هزینه‌ها و سرمایه گذاری. طرز فکر من را در این مورد دگرگون کرد. سپاس
فاطمه قاسمی
۱۴۰۱/۴/۲۳
کتاب فووووووق العاده بود. من کتابای دیگشم خوندم ولی هرجای کتاب پر از نکته بود که میتونه بهتون کمک کنه ک در زمینه کسب و کار بهتر تصمیم بگیرین. کتاب پر محتوا که هرکس حداقل یکبار باید در زندگیش بخونه😍واقعا لذت بردم. این تا اینجا بهترین کتابی بود که در زمینه مدیریت خوندم
سمیه محمد باقری
۱۴۰۰/۴/۸
این کتاب عالی من پیشنهاد میدم این کتاب رو بخوانید من باگوش کردن این کتاب به این نتیجه رسیم که باید برای خودم یه کسب کار راه بندازم حتی کتاب‌های دیگه این نویسنده رو خریدم که بهتر بتونم این کار رو انجام بدم و چه حرف‌های منطقی میزنه کتاب راه مچکرم از کتاب عالی که گذاشتید
مشاهده همه نظرات 254

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول

برای دریافت کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.