معرفی و دانلود کتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه: چگونه مکالماتی را شروع کنیم که به نتیجه برسند؟

عکس جلد کتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه: چگونه مکالماتی را شروع کنیم که به نتیجه برسند؟
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه: چگونه مکالماتی را شروع کنیم که به نتیجه برسند؟

کریس فنینگ در کتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه، نقشه‌ی راهنمایی از ارتباط مؤثر را ترسیم می‌کند و از اهمیت یادگیری روش برقراری مکالمه‌ی هدفمند می‌گوید. این کتاب صوتی سودمند که برنده‌ی جایزه‌ی فدرد کوییل نیز بوده است، به شما یاد می‌دهد چطور با دیگران صحبت کنید که در ساده‌ترین و سریع‌ترین حالت ممکن به نتیجه برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی اولین دقیقه‌ی مکالمه

برقراری ارتباط مهارتی حیاتی است که بدون توجه به میزان پیچیدگی خلقت مغز، در بین همه‌ی موجودات زنده امری رایج است. در این میان انسان با زندگی در جوامع پیشرفته، نیاز قوی‌تری به برقراری ارتباط مؤثر دارد. خبر خوب این است که اگر در این مهارت ضعف دارید، می‌توانید آن را به وسیله‌ی منابع آموزشی مفیدی چون کتاب صوتی اولین دقیقه‌ی مکالمه (The First Minute) نوشته‌ی کریس فنینگ (Chris Fenning) تقویت کنید.

برقراری ارتباط در محل کار از اهمیت دوچندانی برخوردار است. توانایی انتقال مفاهیم به صورت صحیح و سریع، راندمان کاری را بالا می‌برد و همچنین بر تصور دیگران از ما در محیط کار، تأثیر پررنگی می‌گذارد. اینکه بدانیم چه اطلاعاتی را باید به چه کسی، و چرا و چگونه باید گفت، از جمله مهارت‌های اجتماعی مهمی است که باید در سنین کودکی به آن پرداخته شود، ولی متأسفانه در سیستم آموزشی فعلی توجهی به آن نمی‌شود. به کمک کتاب صوتی اولین دقیقه‌ی مکالمه، می‌توانید یاد بگیرید که چطور توجه مردم را جلب کنید و پیامتان را به درستی به دیگران انتقال دهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه

مکالمه باید واضح و دقیق باشد، باید بتوانیم سریع به اصل مطلب برسیم. چطور می‌توان روشن و بادقت صحبت کرد؟ چطور باید یک مطلب پیچیده را در چند خط خلاصه کرد؟ کتاب صوتی اولین دقیقه‌ی مکالمه، راهنمایی گام‌به‌گام و واضح از شیوه‌ی برقراری مکالمه است. از آموزش‌های ارائه‌شده در این کتاب می‌توانید در هر فضای کاری‌ای بهره ببرید؛ مکالمات روزمره‌ی کاری، نوشتن ایمیل، صحبت در جلسات، مصاحبه‌ها و... مواردی هستند که با کمک مطالب این کتاب بهبود چشمگیری پیدا می‌کنند. به کمک این کتاب درمی‌یابید که چطور قصد و هدف مشخصی از صحبت کردن داشته باشید، موضوعات را با یکدیگر در هم نیامیزید و همچنین بر راهکار و راه‌حل متمرکز شوید. کریس فنینگ در نوشتن این کتاب از بیش از 20هزار مکالمه کمک گرفته و تکنیک‌هایی را ارائه داده که می‌توان با کمک آن‌ها، مکالمات کوتاه‌تر و مؤثرتری داشت.

کتاب صوتی اولین دقیقه‌ی مکالمه اثری از کریس فنینگ است که به همت سارا اصل شیرین به فارسی ترجمه شده. این کتاب توسط نشر صوتی ادیبان روز منتشر شده و گویندگی آن نیز با الهام قربانی بوده است.

جوایز و افتخارات کتاب اولین دقیقه‌ی مکالمه

  • برنده‌ی جایزه‌ی فدرد کوییل در سال 2021
  • کتاب پرفروش آمازون

نکوداشت‌های کتاب اولین دقیقه‌ی مکالمه

  • در دنیای کاری پیچیده‌ی امروزی، همه به تکنیک‌های کریس فنینگ نیاز دارند تا ارتباطات مؤثرتری داشته باشند. (Laura Camacho, Forbes)
  • اطلاعات این کتاب برای من ارزشی طلایی دارد. علاوه بر این، فرمول‌ها و تکنیک‌هایی که در آن توضیح داده می‌شود ساده و قابل‌دستیابی هستند. (CEO Lacuna Coaching)
  • این کتابی است که همه به آن نیاز دارند. (Editorial team, Friesen Press)

کتاب صوتی اولین دقیقه‌ی مکالمه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی پیش رو برای کسانی که به دنبال بهبود مهارت برقراری ارتباط به ویژه در محیط کار هستند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه: چگونه مکالماتی را شروع کنیم که به نتیجه برسند؟ می‌شنویم

پیکربندی در 15 ثانیه‌ی اول یک مکالمه اتفاق می‌افتد. پیکربندی به افراد کمک می‌کند تا داده‌ها را تفسیر کنند. (اروینگ گافمن)

مشکل ما در شروع مکالمات کاری این است که هرگز به ما آموخته نشده که چطور آن را انجام دهیم. بیشتر متخصصان، 14 تا 18 سال آموزش می‌بینند اما یک واحد درسی درباره‌ی چگونه شروع کردن گفتگوهای کاری نداشتند. تعجبی ندارد که این میزان گفتگوهای غیرموثر در محیط کار را داریم. من تا همین یک دهه‌ی پیش مدیر پروژه‌ی نرم‌افزار برای یک شرایط ارتباط دور بودم که روی کار نصب نرم‌افزار روی گوشی‌های همراهی که در سراسر اروپا فروخته می‌شد نظارت می‌کردم. ما حداقل 8 پروژه‌ی پیچیده را به صورت هم‌زمان اداره می‌کردیم و اکثر آن‌ها صدها کارمند را در کشورهای متعدد درگیر خود می‌کردند. مثل خیلی از پروژه‌های بزرگ، ما هم مسائل ارتباطی خودمان را داشتیم اما این اختلالات گاه‌وبیگاه در ارتباطات و تجهیزات نبود که برای ما مشکل به وجود آورد، به نظر می‌رسید تیم‌های ما در ارتباطات روزمره مشکل داشتند. افراد درگیر در پروژه می‌گفتند که مشکل موانع زبانی و تفاوت‌های فرهنگی است که با همکاری با کشورهایی در قاره‌ی دیگر طبیعتاً پیش می‌آید. اما من هرچه بیشتر تیم‌ها را زیر نظر می‌گرفتم بیشتر متوجه می‌شدم که مشکل دیگری باعث ناامیدی آن‌ها می‌شود. یک روز وقتی داشتم برای خوردن ناهار می‌رفتم، مسئله برایم روشن شد. استیو یکی از اعضای تیم تست من، من را بیرون کافه متوقف کرد. او شروع به صحبت درباره‌ی یکی از تست‌هایش در یک پروژه کرد. من بعد از چند دقیقه صحبت او را قطع کردم:

«متأسفم، این پروژه برای چیه؟»

«اوه! این در مورد برنامه‌ی ال تیتنه.»

سپس به صحبت درمورد مسئله ادامه داد. بعد از آن که به اسم پروژه پی بردم، بعضی از اطلاعاتی که او به من داد معنا پیدا کرد. پروژه‌ی ال تیتن، رونمایی پرسروصدا از یک محصول بود که قرار بود چند هفته‌ی دیگر انجام بشود. او توجه من را به خودش جلب کرده بود و من تمرکزم را روی توضیح او متمرکز کرده بودم. چند دقیقه‌ی دیگر گذاشت و همچنان مشخص نبود که مسئله چیست یا چرا من باید درباره‌ی آن بدانم. من با شکمی خالی و تصور میز دسر خالی شده، منتظر بودم تا صحبت‌های استیو تمام بشود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل اول: دقیقه‌ی اول چیست
45 دقیقه
فصل دوم: پیکربندی
40 دقیقه
فصل سوم: خلاصه‌های ساختارمند
18 دقیقه
فصل چهارم: زمان‌سنجی و گرفتن تایید
52 دقیقه
فصل پنجم: کاربرد تکنیک‌ها در موقعیت‌های مختلف

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه: چگونه مکالماتی را شروع کنیم که به نتیجه برسند؟
نویسنده
مترجمسارا اصل شیرین
راویالهام قربانی
ناشر صوتیانتشارات ادیبان روز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه

محسن ابراهیمی
۱۴۰۲/۹/۶
بسیار بی محتوا و بدون تخصص نوشته شده دقیقا مشابه گفتگان مردم عادی در سطح شهر که نه شامل تخصص خاصی بود نه روش و ایده‌ای علمی درش بکار برده شده بود
این کتاب اگر رایگان هم که باشه ارزش وقت گذاشتن را ندارد
Ali Bakhshi
۱۴۰۳/۱/۱۲
طبق تجربیات من اولین دقایق مکالمه جزو مهم ترین لحظاتهو باید مراقب این لحظات باشیم این کتاب به خوبی کمک میده
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۳
یک کتاب پرفروش و جذاب که کلی جایزه نیز برده است، از گوش کردن به این کتاب لذت خواهید برد.
محمدحسین طالبی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
پادکست فوق العاده ایه. گویندگی عالی و مدنظر. اوقات فراغتتون رو به خوبی پوشش میده
احمد حیادار
۱۴۰۳/۱/۲۹
عالی، واقعا دقیقه اول تاثیر زیاد داره، این کتاب رو من زیاد تاثیر گذاشت
Sara Shariat
۱۴۰۳/۱/۳۱
برای موقعیت‌های خاص به درد می‌خوره فقط
قاسم
۱۴۰۲/۹/۶
کاربردی نیست شاید ترجمه‌اش دقیق نیست
احمدرضا جلیلی
۱۴۰۳/۱/۲۷
اطلاعات مفیدی داشت
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه

برای دریافت کتاب صوتی اولین دقیقه مکالمه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.