معرفی و دانلود کتاب اثرات نامطلوب تدریس خصوصی ابعاد، تبعات و واکنش دولت ها

عکس جلد کتاب اثرات نامطلوب تدریس خصوصی ابعاد، تبعات و واکنش دولت ها
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثرات نامطلوب تدریس خصوصی ابعاد، تبعات و واکنش دولت ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثرات نامطلوب تدریس خصوصی ابعاد، تبعات و واکنش دولت ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثرات نامطلوب تدریس خصوصی ابعاد، تبعات و واکنش دولت ها

این کتاب ترجمهٔ کتاب Adverse Effects of Private Supplementary Tutoring Dimensions, Implications and Government Responses، "اثرات نامطلوب تدریس خصوصی: ابعاد، تبعات و واکنش دولتها" است که توسط مارک بری رئیس دانشکده آموزش و پرورش دانشگاه هنگ‌کنگ و عضو مرکز تحقیقات آموزش و پرورش تطبیقی این دانشگاه، با نظارت موریل پویسون متخصص برنامهٔ درسی و جکس هالاک مشاور بین المللی در مؤسسهٔ بین المللی برنامه ریزی آموزشی (IIEP)  فراهم گردیده است.

تدریس خصوصی به عنوان آموزش تکمیلی دانش‌آموزان در کنار آموزش و پرورش رسمی کشورمان از ابعاد گسترده‌ای برخوردار است که هر کدام در جای خود قابل نقد و بررسی است. متأسفانه اطلاعات جامعی در این زمینه که بتواند در رفع مشکلات آموزشی مورد استفاده قرار گیرد وجود ندارد. این مسئله هم در مورد تدریسهای خصوصی خانگی صادق است و هم تدریس‌های خصوصی آموزشگاه های آزاد.

ناگفته پیداست که عدۀ کثیری از طریق تدریس خصوصی خانگی ارتزاق می‌کنند، که این خود بخشی از اقتصاد خانواده‌ها را تأمین می‌کند و هزاران آموزشگاه علمی آزاد با مجوز رسمی در کشور فعالیت می‌کنند که خود صدها هزار دانش‌آموز را زیر پوشش دارند. به علاوه، ده‌ها هزار نیروی شاغل آموزشی و اداری نیز در این آموزشگاه ها مشغول به کار هستند که اهمیت عملکردشان از نظر اشتغالزایی قابل انکار نیست؛ آموزشگاه‌هایی که غیر از مدارس نیمه دولتی (شامل مدارس نمونه مردمی و هیئت امنایی و شاهد، استعدادهای درخشان و مدارس غیر انتفاعی) و مدارس مستقل (مانند کلاس های شبانه، نهضت سوادآموزی و مراکز آموزش از راه دور ) و کلاس های آموزش و فنی و حرفه‌ای در حوزه صنایع کشاورزی، مدیریت بازرگانی، خدمات، صنایع دستی و بهداشت (کمک‌های اولیه) و مدارس خصوصی اقلیتهای مذهبی و غیره  هستند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
تشکرنامه
معرفی مجموعه تکنگاشت ها
خلاصه اجرایی
مقدمه
فصل ا: ماهیت، میزان و علل تدریس خصوصی
ماهیت تدریس خصوصی
میزان تدریسهای خصوصی
علل تدریس خصوصی
فصل 2: اثرات تدریس خصوصی
اثرات آموزشی
اثرات اجتماعی
اثرات اقتصادی
فصل 3: واکنش دولتها: پنج مطالعۀ موردی
جزیرۀ موریس
هنگ کنگ
سنگاپور
تایوان
جمهوری کره
فصل 4: درسهایی از تحلیل مقایسه ای خط مشی
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثرات نامطلوب تدریس خصوصی ابعاد، تبعات و واکنش دولت ها
نویسنده
مترجمحسن ستایش
ناشر چاپیانتشارات آوای نور
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-309-038-5
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثرات نامطلوب تدریس خصوصی ابعاد، تبعات و واکنش دولت ها

فرهاد صفدری
۱۳۹۵/۵/۱
کتاب بسیار جالبی با محوریت نگاه و موضع دولت‌ها به این مقوله هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اثرات نامطلوب تدریس خصوصی ابعاد، تبعات و واکنش دولت ها

برای دریافت کتاب اثرات نامطلوب تدریس خصوصی ابعاد، تبعات و واکنش دولت ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.