معرفی و دانلود کتاب زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی

عکس جلد کتاب زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی

کتاب زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی، به تالیف محمد صادقی سیار، گنجینه‌ای از زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی است که در آن سعی شده ریشه ضرب‌المثل‌های معروف نیز گنجانده شود.

ضرب‌المثل‌ها به منظور رساندن پیام به صورت غیرمستقیم مورد استفاده قرار می‌گیرند، هرگاه شخص نتواند به طور مستقیم مقصود و نظر خود را بیان کند بهترین راه برای انتقال پیام وی استفاده از ضرب‌المثل است.

ضرب‌المثل‌ها در میان همه اقوام و ملل جهان رواج دارد و البته ضرب‌المثل‌های هر قومی با توجه به اینکه حاصل سال‌ها و قرن‌ها مشاهده و تجربه پیشنیان آن ملت است بیانگر روحیات و فرهنگ آن ملت است. در زبان فارسی حجم انبوهی از ضرب‌المثل‌ها وجود دارد که هر یک از آن‌ها براساس رخدادها و رویدادهایی که در گذشته اتفاق افتاده است به وجود آمده‌اند.

ضرب‌المثل‌هایی که در کتاب زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی آمده، هر یک دارای پیام و نکته‌های ظریفی است که می‌توان با بهره گرفتن از آن در جهت کسب معرفت بیشتر قدم برداشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سفیر قلم
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-600-94433-0-7
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی

حسین حسین1200
۱۳۹۶/۱۰/۲۷
هر فردی باید ضرب المثل‌های زادگاهشو بلد باشه. این ضر بالمثل‌هایی که در این کتاب بکار برده شده پند‌های زیادی برا تغییر و پیدا کردن راه حقیقی به سوی سعادت بشر رو دارا است.
پارسا بابایی
۱۳۹۹/۹/۲۹
ضرب لمثل‌های خوبی بود عالی بود ممنون از سازندش
Sahar Mohammadi
۱۳۹۶/۹/۳۰
واقعا حال کردم ممنون. 😊
علی شاهی
۱۴۰۰/۳/۲۰
کتاب بسیارمفیدی است
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی

برای دریافت کتاب زیباترین ضرب‌المثل‌های فارسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.