معرفی و دانلود کتاب صوتی برتری خفیف: تبدیل اقدامات کوچک به موفقیت‌ها و شادی‌های بزرگ

عکس جلد کتاب صوتی برتری خفیف: تبدیل اقدامات کوچک به موفقیت‌ها و شادی‌های بزرگ
قیمت:
49900 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برتری خفیف: تبدیل اقدامات کوچک به موفقیت‌ها و شادی‌های بزرگ

هربار که تصمیمی می‌گیرید درواقع نیرویی نامرئی را فعال کرده‌اید که سرنوشت شما را تعیین می‌کند. کتاب صوتی برتری خفیف یک اثر انگیزشی ساده نیست بلکه کتاب پرفروش جف اولسون شیوه‌ی تفکری است که شما را برای گرفتن بهترین تصمیم‌ها آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی برتری خفیف

هر فردی که روی کره‌ی زمین زندگی می‌کند پتانسیلی برای موفقیت دارد. جف اولسون (Jeff Olson) در کتاب صوتی برتری خفیف (The Slight Edge) نشان می‌دهد که شانس تبدیل‌شدن به یک کارآفرین موفق به اندازه‌ی شانس تبدیل‌شدن به یک آدم فقیر است. او با روایت داستان شکست‌ها و پیروزی‌های پیاپی خود و دیگران اهمیت اتفاق‌های ریزودرشت در مسیر موفقیت را به ما یادآوری می‌کند.

یکی از اهداف کتاب صوتی برتری خفیف ایجاد انگیزه در شنوندگان آن است. جف اولسون معتقد است که ما از لحظه‌ای که بیدار می‌شویم در حال انتخاب بین موفقیت و بدبختی هستیم؛ انتخاب بین دوستان و اطرافیان موفق یا ماندن در تنهایی و عزلت؛ بین نشاط و رخوت؛ بین امید یا ناامیدی؛ بین ثروت یا بدبختی. البته بسیاری از این انتخاب‌ها به شکل آگاهانه‌ای اتفاق نمی‌افتند. همین‌که صبح چگونه بیدار می‌شویم و زنگ ساعت را خاموش می‌کنیم می‌تواند نشانه‌ای از چنین انتخاب‌هایی باشد؛ اگر دوباره بخوابیم و خود را به قرار کاری یا دوستانه‌ای که داریم نرسانیم نشان می‌دهد که تنهایی یا عدم موفقیت انتخاب آن روز ما بوده است.

مسئله‌ی مهم در ارتباط با کتاب صوتی برتری خفیف این است که جف اولسون، اهمیت تصمیم‌های کوچک در شکل‌گرفتن اتفاق‌های بزرگ را به ما نشان می‌دهد. ما در همین لحظه نیز محصول انتخاب‌هایی هستیم که پیش‌ازاین انجام داده‌ایم. این کتاب صوتی به ما کمک می‌کند که انتخاب‌هایی مسئولانه‌تر داشته باشیم. ما می‌توانیم با گرفتن تصمیم‌هایی سازنده به سمت موفقیت حرکت کنیم یا از آن دور شویم. پتانسیل موفقیت که جف اولوسن از آن صحبت می‌کند همین توانایی انتخاب کردن است. بنابراین از نظر او هرکسی می‌تواند ثروتمند، شاد و موفق باشد؛ فقط کافی است که در هر دوراهی، مسیر منتهی به موفقیت و شادی را انتخاب کند.

کتاب برتری خفیف توسط شادبه بصیر به فارسی ترجمه شده و انتشارات اندیشه آگاه آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی کتاب برتری خفیف با صدای ابوالفضل شاه بهرامی توسط موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب برتری خفیف

  • جف اولوسن فلسفه‌هایی را تشریح می‌کند که منجر به برتری خفیف شما نسبت به دیگران می‌شوند. (دارن هاردی)
  • کتاب برتری خفیف یکی از قدرت‌مندترین، کاربردی‌ترین و مهم‌ترین اصول کشف‌شده‌ی موفقیت را به شما می‌آموزد و می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. (برایان تریسی)
  • کتاب برتری خفیف نشان می‌دهد که چگونه تصمیمات روزانه می‌توانند کلید نهایی موفقیت شما باشند. (کن بلانچارد)

کتاب صوتی برتری خفیف برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری، انگیزشی و موفقیت مناسب است. کسانی که قصد دارند فاعلانه در زندگی خود تغییر ایجاد کنند می‌توانند ترفندهای این کتاب را به‌کار بگیرند.

با جف اولسون بیشتر آشنا شویم

موسس و مدیر عامل شرکت نئورا (Neora)، جف اولسون، نویسنده‌ی آمریکایی و از پیشگامان در صنعت فروش مستقیم است. او در سال 1958 در ایالت نیومکزیکو آمریکا به دنیا آمد و در زمینه‌ی بازاریابی تحصیل کرد. اولسون به‌عنوان یک کارآفرین، فسلفه‌ی پشت موفقیت‌هایش را در قالب کتاب و سخنرانی به اشتراک می‌گذارد. او که پایه‌گذار سازمان‌های فروش و بازاریابی چند میلیون دلاری است در بیش از 900 برنامه تلویزیونی با موضوع توسعه و پیشرفت شرکت کرده و افراد بسیاری را با ایده‌ی برتری خفیف آشنا کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی برتری خفیف می‌شنویم

مردمی که با برتری خفیف زندگی می‌کنند درک می‌کنند که شانس چگونه کار می‌کند. شانس آمادگی برای بهره‌مندی از فرصت‌ها نیست بلکه تنها آمادگی است؛ تمام شد و رفت. آمادگی با اقدامات ساده، مثبت، پی‌درپی و کوچک ایجاد می‌گردد. شانس زمانی است که آمادگی مداوم باعث خلق فرصت‌ها می‌شود.

یکی از دلایلی که برتری خفیف نادیده گرفته می‌شود، به آن بی‌توجهی می‌شود و کم‌ارزش دانسته می‌شود این است که فرهنگ ما تنها موفقیت‌های بزرگ را می‌ستاید. ما اکتشافات هیجان‌انگیز را ارج می‌نهیم و دستاوردهای بزرگی را ارزشمند می‌دانیم که قهرمان داستان را به نقطه‌ی جدید پرتاب کند. به‌عبارت‌دیگر بلیت بخت‌آزمایی می‌خریم.

واقعیت دستاوردها و موفقیت‌های تصادفی این است که آن‌ها اتفاق می‌افتند اما از آسمان نازل نمی‌شوند. آن‌ها مانند گیاه رشد می‌کنند؛ کاشته می‌شوند؛ پرورش می‌یابند و درنهایت برداشت می‌گردند. همان‌طور که در فصل قبلی گفتم مسئله این است که ما در فرهنگی بزرگ شده‌ایم که به ما آموخته‌اند مرحله‌ی میانی را نادیده بگیریم و مستقیما از کاشت به برداشت برویم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
35 دقیقه
فصل 1: ولگرد ساحل‌نشین و میلیونر
35 دقیقه
فصل 2: اولین عنصر
44 دقیقه
فصل 3: انتخاب
49 دقیقه
فصل 4: تسلط بر کارهای پیش‌پا‌افتاده
52 دقیقه
فصل 5: آهسته بروید تا سریع‌تر برسید
35 دقیقه
فصل 6: فریب جهش کوانتومی را نخورید
48 دقیقه
فصل 7: راز شادکامی
45 دقیقه
فصل 8: اثر موجی
32 دقیقه
فصل 9: باید با یک پنی شروع کنید
49 دقیقه
فصل 10: دو مسیر در زندگی
46 دقیقه
فصل 11: مهارت پیدا کردن و استاد شدن در برتری خفیف
50 دقیقه
فصل 12: روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید
36 دقیقه
فصل 13: از مربی‌ها یاد بگیرید
34 دقیقه
فصل 14: از هم‌پیمان‌های برتری خفیف خود استفاده کنید
57 دقیقه
فصل 15: عادت‌های برتری خفیف را پرورش دهید
45 دقیقه
فصل 16: سه گام تا تحقق رویاها
34 دقیقه
فصل 17: زندگی‌کردن با برتری خفیف
15 دقیقه
فصل 18: مقصد بعدی کجاست؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برتری خفیف: تبدیل اقدامات کوچک به موفقیت‌ها و شادی‌های بزرگ
نویسنده
مترجمشادبه بصیر
راویابوالفضل شاه بهرامی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
49900 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برتری خفیف

mehrnaz ahmadi
۱۴۰۲/۲/۲
گوینده صدای خوبی داره و خود کتاب هم خوب ترجمه شده ولی من شبیه این کتاب خونده بودم. مثال‌های زیادی میاره در رابطه با این که آهسته و پیوسته پیش برید و به این فکر نکنید که چون قدمهای شما کوچک هست به جایی نمیرسید. شما باید خودتون رو ملزم به این کار کنید تا در طی زمان متوجه پیشرفت فوق‌العاده خودتون مثلا بشید. اگر قصد تقویت زبان رو دارید باید برنامه‌ای داشته باید و کم کم اما هر روز یادگیری داشته باشید تا به هدفتون برسید و میگه تفاوت شما با افراد موفقی که می‌بینید در همین قدمهای کوچک هست. کتاب اثر مرکب هم تقریبا شبیه این کتاب هستند.
سعیده میرداودی
۱۴۰۲/۲/۳۰
کتاب بسیار عالیه. بخصوص برای کسانیکه برنامه‌های زیادی در ذهن دارن و نمی‌دونند که از کجا شروع کنند. برلی افرادی که کمال طلب هستند و کارهای کوچک و گام‌های کوتاه به چشمشون خیلی کمه و براش ارزشی نمی‌گذارند. برای افرادی که میدونن باید مسیر زندگیشو رو تغییر بدهند ولی سردرگم هستند و... بسیار کاربردی هست. در هر حال شنیدنش رو حتی یک بار برای همه توصیه میکنم. امیدوارم همگی در مسیر زندگی مون موفق بشیم و انسانهای سودمند و با بهره وری بالا برای خودمون و جهان باشیم
مرجان تقی زاده
۱۴۰۳/۱/۳۱
عالی. این کتاب رو هر روز باید گوش داد. حیف است که تمام شود. با گوش دادن و خواندن ان و یاداوری روزانه برتری خفیف و به کار گرفتن ان در زندگی هرروز بهتر از دیروز خواهد بود. با انجام کارهای کوچک وپیوسته به اهداف خودمون می‌رسیم. کتاب برتری خفیف به ما میگوید که اگر هر روز۳۰ دقیقه ورزش کنی و ۱۵ دقیقه کنی مطالعه و هرروز به هر هدف دیگری که داری زمان هرچند کوتاه اختصاص دهی با اثر زمان و مرکب شدن نتایج فوق العاده‌ای حاصل می‌شود. خواندن این کتاب به همه بخصوص نوجوان توصیه می‌شود.
کیمیا پورکهن دین
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب بی نظیریه توصیه میکنم تو قفسه مطالعاتیتون بذارید لحظه لحظه کتاب برای خواننده هیجان انگیز خواهد بود. کتابیه که به شما میگه چطور رفتار‌هایی که اصلا حواسمون بهش نیست باعث پیشرفت و یا عقب افتادگیمون میشه رفتارهایی که انجام دادنش آسونه و انجام ندادنش هم ساده! راهکارهایی عملی زندگی موفق را ارائه به میدهد شدت توصیه میکنم حتی اگر در حال مطالعه کتابی از نویسندگان بزرگ هستید کنار بگذارید و فقط ۱۰ روز این کتاب را ورق بزنید. بعدا قدرتش را پیدا میکنید
سید جواد پارسائیان
۱۴۰۲/۸/۱۱
با سلام، کتاب برتری خفیف را مطالعه کنید تا درک بهتر از افکار و اعمال خود داشته باشید. به امید روزی که خود یک مبلغ و راهنمای انگیزشی و انسانی برای دیگری باشید. با مطالعه، عشق و دنبال کردن مسیر درست. کتاب برتری خفیف پرده از افکارها و اعمالی بر میدارد ک شاید به چشم من و شما نیاید اما در زندگی و رفتار من شما وجود دارد.
هر کتاب دوست امروز و فردا شماست. دوباره سربزنید به کتابهای خوانده شده. سپاس از خداوند مهربان.
Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۶
واقعا نمیدونم چطور بقیه تونستند تا آخر گوش بدن و انقدرم تعریف کنن. وای نویسنده همش از خودش تعریف کرده. یعنی اگر تعداد دفعاتی که برتری خفیف رو تکرار کرده بشمریم، بنظرم چهارصد صفحه میشه. یعنی اگر این کلمه حدف بشه، میشه یک کتاب ۵۰ صفحه ای‌. همش از خودش و از برتری خفیف تعریف کرده. خب بابا تعریف بسه، راهکار بده بابا کشتیمون
مصطفی
۱۴۰۳/۱/۱۲
این کتاب رو به شدت پیشنهاد میکنم. توی زندگی یک شبه به هیچ جایی نمیشه رسید و این کتاب کمکمون میکنه که با این موضوع کنار بیاییم و برای رشد در جهت دلخواهمون از ابزار‌هایی استفاده کنیم و به ما یاد آور میشه که مثل یه کوهنورد با قدم‌های کوچیک به قله و اهداف بزرگمون برسیم. همه چیز با اولین قدم، هرچند کوچک، شروع میشود.
الناز سلیمان غفاری
۱۴۰۲/۱۰/۱
در بین کتبی که در یکسال گذشته مطالعه کردم این کتاب با اختلاف جامع تر و جذاب تر بود کتاب از چند دیدگاه مختلف اهمیت وجود استمرار رو در به ثمر رسیدن اهداف بررسی کردهکه هرکدوم ازین رویکردها به خودی خود نقش به سزایی در توسعه فردی دارندبا سپاس از ترجمه خوب مترجم و کلام شیوای راوی
سالار کفشدوز
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
یکی از بهترین و موثرترین کتابهایی که تاکنون خونده بودم.
اینکه باید عادتهای مفید رو در خود نهادینه بکنیم عادتهای خودمونو رصد کنیم و این عادتها رو با عنصر زمان درهم بیامیزیم. این شمارو به یک استوره تبدیل خواهد کرد
نوشین فروغی
۱۴۰۲/۱/۲۵
در حال گوش دادن فصل چهارم کتاب هستم، تا همینجا هم متوجه شدم دلیل خیلی از نرسیدن‌ها چی بوده...
حتما گوش کنید دوستان 😊🙏
Sahara. Omidl
۱۴۰۲/۱/۱۴
عالی بود واقعا عالی کمک بسیار زیادی ب من کرد پیشنهاد میکنم ک شما عزیزان این کتاب را مطالعه کنید
الیار
۱۴۰۲/۱/۸
صدای گوینده بسیار زیبا و با انرژی بالا است. ترجمه فارسی کتاب خیلی روان و زیباست.
رسول دهاقین
۱۴۰۲/۱۲/۴
باسلام. عالی واقعا عالی صدای گوینده بسیار روان و پر انرژی به همه دوستان توصیه میکنم اگر بتوانیم طبق اصول و روشهای کتاب
در زندگی. بکار گیریم پیشرفت و موفقیت صدرصد دست خواهیم یافت
مریم
۱۴۰۲/۶/۱۰
عالی بود برتری خفیف جامع از چند تا کتاب هست خلاصه که اگر به قانون جذب اعتقاد دارین این کتاب رو بخونید میبینید قانون جذب فقط یه صحبت انگیزشی هست
Amir hosein Tajik
۱۴۰۲/۲/۲۲
مثال‌های روان تر از کتاب اثر مرکب وجه تمایز این دو کتاب است، چون تقریبا هر دو کتاب موضوعشون حول یه محور دور میزنه به هر جهت ممنون از گوینده و مترجم خوبشون.
مشاهده همه نظرات 39

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برتری خفیف

برای دریافت کتاب صوتی برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.