معرفی و دانلود کتاب برتری خفیف: تبدیل اقدامات کوچک به موفقیت‌ها و شادی‌های بزرگ

عکس جلد کتاب برتری خفیف: تبدیل اقدامات کوچک به موفقیت‌ها و شادی‌های بزرگ
قیمت:
44000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برتری خفیف: تبدیل اقدامات کوچک به موفقیت‌ها و شادی‌های بزرگ

راهنمایی کلیدی برای استفاده از آثار خودیاری! کتاب برتری خفیف نوشته‌ی جف اولسون به این پرسش پرتکرار پاسخ می‌دهد که چرا با وجود تمام تلاش‌هایمان، نتیجه‌ای که می‌خواهیم را به دست نمی‌آوریم. این اثر پرفروش بارها تجدید چاپ شده است.

درباره‌ی کتاب برتری خفیف

کدام یک مهم‌تر است: فکر یا عمل؟ هر فرد براساس باورهایش صاحب نسخه‌ای منحصربه‌فرد برای موفقیت است. بعضی‌ها تاکید ویژه‌ای بر طرز فکر دارند و عده‌ای هم می‌گویند تا زمان عدم تغییر رفتار هیچ چیز در زندگی شما دگرگون نخواهد شد. اما واقعا چه چیزی تعیین کننده نتیجه نهایی است؟ جف اولسون معتقد است حلقه‌ای مفقوده میان باورها و اعمال وجود دارد، چیزی که تقریبا تمام مردم از آن بی‌اطلاعند و این عنصر گمشده را در کتاب برتری خفیف (The Slight Edge) به شما عرضه می‌کند.

برتری خفیف پیش از هر چیز راهی برای تحلیل اطلاعات دریافتی است، فوت کوزه‌گری افرادی که آن‌ها را موفق می‌نامیم و قادرند پس از تعیین هدف حتی یک‌بار از مسیر اصلی خارج نشوند. بسیاری فکر می‌کنند برای کسب موفقیتی مانند صاحبان گوگل و فیسبوک باید از قدرتی جادویی برخوردار باشند. به عقیده‌ی آن‌ها بدون اعمالی اسرارآمیز یا توانایی‌های ویژه نمی‌توان در رقابت با حریفان پیروز شد. البته رسیدن به سعادتی رویایی واقعا هم نیرویی خاص را می‌طلبد که برخلاف باور رایج برای همه‌ی ما دست‌یافتنی است.

کتاب برتری خفیف درباره‌ی همین توانایی یکتاست. شما در این اثر از جف اولسون می‌آموزید چطور از ابزارهای فکری‌ای که در اختیار دارید بهترین بهره را ببرید و چگونه مسیر موفقیت را طی کنید. دستاورد مطالعه‌ی این کتاب نه یک انگیزه‌ی قوی برای شروع، بلکه سلاحی توانمند است که شما را در سالم گذشتن از سرعت‌گیرها یاری می‌دهد. پس اگر از کتاب‌های انگیزشی خسته شده‌اید و می‌خواهید راهی عملی برای دستیابی به موفقیت را بیابید، این اثر پرفروش را از دست ندهید!

جالب است بدانید کتاب برتری خفیف اولین‌بار در سال 2005 منتشر و با استقبال بالایی مواجه شد. افراد بسیاری به جف اولسون نامه می‌نوشتند تا از نتایج شگفت‌انگیز راهکارهایش سخن بگویند. هر روز به تعداد خوانندگان کتاب برتری خفیف اضافه می‌شد و نویسنده پس از مشاهده‌ی اشتیاق مخاطبان،‌ تصمیم به ایجاد تغییراتی گرفت تا آموخته‌های جدیدش را نیز با دیگران به اشتراک بگذارند. اثر پیش رو،‌ ترجمه‌ای نو از ویرایش جدید اولسون است که توسط شادبه بصیر به فارسی برگردانده و به وسیله‌ی نشر اندیشه آگاه منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب برتری خفیف

  • برتری خفیف به‌معنای واقعیِ کلمه، هدیه‌ای برای بشر است. (مارک اسکووران، تامپا بَی، فلوریدا)
  • این کتاب گنجینه‌ای است که در تمام جنبه‌های زندگی از آن استفاده می‌کنم: کسب‌وکار، رشد فردی و سرگرمی! (شنا شاتول، کریدمور، کارولینای شمالی)
  • قبل از خواندن کتاب برتری خفیف، نمی‌دانستم چرا تلاش‌هایم مرا به بیراهه می‌برند. برتری خفیف به من نشان داد برتری نهایی را چگونه به دست بیاورم. (لیندا کرومار، آئورورا، کلرادو)
  • برتری خفیف یکی از فلسفه‌های زندگی است که به‌محض برداشتنِ اولین قدم‌های کودکانه باید به انسان آموزش داده شود. کاش در کودکی، آن را به من آموزش می‌دادند. (جِین لمان، لگزینگتون، میشیگان)
  • برتری خفیف کتابی است که اثربخشی تمام کتاب‌های حوزه رشد فردی را تضمین می‌کند. این کتاب رمز واقعی موفقیت است! (جسی مک‌فرسون، لس آنجلس، کالیفرنیا)

کتاب برتری خفیف مناسب چه کسانی است؟

این کتاب در مسیر رشد و پیشرفت‌ در زندگی به شما احساس آرامش و امنیت می‌دهد، صبور بودن را می‌آموزد و یادتان می‌دهد هرچند کم، همیشه به‌ دنبال پیشرفت باشید. برتری خفیف به شما یاد می‌دهد نتایج مثبت و منفی از به کار بردن روش‌های ساده‌ی روزانه طی یک دوره به دست می‌آیند، نه درعرض یک شب.

با جف اولسون بیشتر آشنا شویم

او تاجر و نویسنده‌ای درخشان و معروف در تمام ایالات متحده آمریکاست. جف اولسون (Jeff Olson) با نگارش کتاب برتری خفیف، به افراد زیادی کمک نمود تا زندگیشان از این رو به آن رو شود. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به سخنرانی‌های متعددش در آمریکا و سراسر جهان اشاره کرد. اولسون به عنوان یکی از پنج مدیر برجسته در یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی جهان شناخته می‌شود. او با یک گروه کوچک توانست درآمد یک شرکت بزرگ را 400 درصد ارتقا دهد و یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های توسعه فردی در جهان را ایجاد کند.

جملات برگزیده کتاب برتری خفیف

  • روزی یک سیب شما را از دکتر بی‌نیاز می‌کند.
  • رُم یک‌شبه ساخته نشد.
  • اگر شروع کنی، قدرت انجامش را به‌دست می‌آوری.
  • حدسم این است که همه‌چیز از انتخابی ساده شروع می‌شود. اگر زندگی نکنید، خواهید مُرد.
  • من از باورمندان پروپاقرصِ شانس هستم. هرچه بیشتر کار کنید، شانس بیشتری درِ خانه شما را می‌زند.
  • یگانه انسانی که قرار است به آن تبدیل شوید همان انسانی است که تصمیم گرفته‌اید به آن تبدیل شوید.

در بخشی از کتاب برتری خفیف می‌خوانیم

شنای مردان یکی از رقابت‌های المپیک تابستانی است که مردم دنیا بی‌صبرانه انتظارش را می‌کشند. در المپیک پکن حرف و حدیث‌های بسیاری درباره مایکل فلپس وجود داشت که عزمش را جزم کرده بود رکود هفت مدالِ طلای مارک اسپیتز که سی‌وشش‌ سالِ پیش زده شده بود را بشکند. او هفت مدال اول را به‌سادگی به دست آورد اما مدال هشتم مایکل فلپس به‌یادماندنی شد. در دور نهایی صد متر پروانه، به‌نظر می‌رسید او دوم شود؛ اما چند لحظه بعد از اینکه فلپس دیواره استخر را لمس کرد، دهان مردم دنیا از تعجب باز ماند. ساعت نشان می‌داد که مایکل فلپس توانسته است تنها و تنها یک‌صدم ثانیه، نه یک ثانیه، یک درصد از یک ثانیه، زودتر از شناگر صرب، میلوراد ساویچ، دیواره را لمس کند.

درست است، این یک برتری بسیار خفیف و جزئی است. اما، همین برتری بسیار خفیف و جزئی (یک صدم ثانیه) برای کسب مدال هشتم و کسبِ شهرت به‌عنوان بزرگ‌ترین ورزشکار تاریخ المپیک کافی بود.

آیا می‌دانید یک ستاره بیسبال با میانگین 300 ضربه که قراردادی چند میلیون دلاری می‌بندد و ستاره‌ای دیگر که با میانگین 260 ضربه درآمدی متوسط دارد چه تفاوتی با هم دارند؟ تفاوت آن‌ها کمتر از هفته‌ای یک ضربه‌ی اضافه در کل فصل است. آیا می‌دانید ضربه زدن صحیح به توپ بیسبال و خارج زدن آن چقدر با هم متفاوت‌اند؟ تنها 50 میلی‌متر بالاتر یا پایین‌تر در چوب بیسبال.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
نظرات خوانندگان کتاب برتری خفیف
پیشگفتار
بخش اول: برتری خفیف چگونه بر روی شما تأثیر می‌گذارد؟
فصل اول: ولگرد ساحل‌نشین و میلیونر
فصل دوم: اولین عنصر
فصل سوم: انتخاب
فصل چهارم: تسلط بر کارهای پیش‌پاافتاده
فصل پنجم: آهسته بروید تا سریع‌تر برسید
فصل ششم: فریب جهش کوانتومی را نخورید
فصل هفتم: راز شادکامی
فصل هشتم: اثر موجی
فصل نهم: باید با یک پنی شروع کنید
بخش دوم: زندگی‌کردن با برتری خفیف
فصل دهم: دو مسیر در زندگی
فصل یازدهم: مهارت پیدا کردن و استاد شدن در برتری خفیف
فصل دوازدهم: روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید
فصل سیزدهم: از مربی‌ها یاد بگیرید
فصل چهاردهم: از هم‌پیمان‌های برتری خفیف خود استفاده کنید
فصل پانزدهم: عادت‌های برتری خفیف را پرورش دهید
فصل شانزدهم: سه گام تا تحقق رؤیاها
فصل هفدهم: زندگی کردن با برتری خفیف
فصل هجدهم: مقصد بعدی کجاست؟
کتاب‌هایی که زندگی شما را تغییر می‌دهند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برتری خفیف: تبدیل اقدامات کوچک به موفقیت‌ها و شادی‌های بزرگ
نویسنده
مترجمشادبه بصیر
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات454
زبانفارسی
شابک978-622-94573-9-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
44000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برتری خفیف

FatemehBabaii
۱۴۰۱/۹/۲۱
واقعا خیلی خوشحال و شکرگزارم که کتابهایی از این دست نوشته شده و در اختیار ما قرار می‌گیره.
همیشه وقتی در مورد اصولی، کتاب می‌خوندم که سعی دارن بگن تمام امور دلخواه ما از راه تجسم خلاق و احساس به دست میان و پشت بندش مثالهایی رو عنوان می‌کنن که مثلا فردی با تجسم تونست یک بلیط مجانی هواپیما برای به
تعطیلات دست بیاره یا مبلغی رو در یک قرعه کشی برنده شده، همیشه از خودم می‌پرسیدم چرا همه به فکر کسب آرزوها از جیب این و آن هستن؟ کسانی که هزینه اون بلیط رایگان یا اون خانه رایگان یا هزاران آرزوی اینچنینی رو تامین می‌کنن، چه راهکارهایی دارن که واقعا موفق هستن. این کتاب به ما نشون می‌ده راهکارهای زرد رو که جز ناامیدی، ثمری ندارن کنار بذاریم و با ایجاد عادتهای درست، شخصیتی خلق کنیم که بتونه موفقیت رو خواه سلامت، خواه ثروت، خواه رابطه هماهنگ و خواه هر میل و درخواستی رو از راهی واقعی و عینی که برای همه و تاکید دارم برای همه امکان پذیر هست برامون به ثمر برسونه. کارهایی که کتاب پیشنهاد می‌ده، قطعا با دنبال کردن به بار میشینه. پس لطفا دور کتابهای زرد رو خط بکشید، وقتتون رو پای روشهای الکی هدر ندید و با خوندن و عمل کردن به این کتاب زندگی دلخواه رو در واقعیت و نه در وهم و خیال به خودتون هدیه کنید.
الهام رجایی
۱۴۰۱/۹/۱
این یک کتاب فانتزی یا پیچیده نیست، نظریه‌ی جدیدی مطرح نمی‌کند بلکه یک اصل ساده که عموما همه‌ی ما از آن غافلیم را به بهترین و کاربردی‌ترین روش ممکن ارائه می‌دهد. متن کتاب عاری از تکرار و بیهوده گویی است و در هر فصل گستره‌ی جدیدی به مخاطب ارائه می‌دهد و در پایان کتاب دیدگاه شما را به موفقیت تغییر جف می‌هد. بنظرم کتاب اولسون باید در برنامه‌ی روزانه‌ی هرکس که به دنبال موفقیت است باشد. در مسیر ماندن تنها راه کسب موفقیت است. این کتاب من را به تمام اهدافی که شروع کردم ولی از آن‌ها دست کشیدم پرتاب کرد. به طور شفاف دلیل توقف راهم را از مسیر نشانم داد و دید تازه‌ای به من داد. نه تنها در موفقیت بلکه روابط من را با دوستان و خانواده هم تحت الشعاع قرار داده است. بدون اغراق این کتاب با ترجمه و متن عالی یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری است.
اسدالله پناهی
۱۴۰۱/۹/۱۵
برتری خفیف کتابی خارق العاده است. این کتاب شما را از قواعد نانوشته که بدون آگاهی از آن‌ها زندگی می‌کنید آگاه می‌کند. مطالعه این کتاب قطعاً برای همه، از دانشجو تا مدیر ضروری است. آیا تعجب می‌کنید چرا نمی‌توانید درسی را پاس کنید؟ برتری خفیف! از رژیم‌های غذایی استفاده کرده اید اما نتوانسته اید وزن کم کنید؟ برتری خفیف! از حساب پس انداز استفاده می‌کنید اما مانده حسابتان به زور رشد می‌کند؟ برتری خفیف! در صورت استفاده آگاهانه، برتری خفیف نشانتان می‌دهد چگونه همه چیز را در مسیر درست قرار دهید. پس از آن، هرکاری را آگاهانه انجام می‌دهید و دانش کافی در اختیارتان هست تا مسائل مهم زندگی را اصلاح کنید، از روابط تا ارتقای شغلی. این اصول در زندگی به من کمک کرده‌اند و قطعاً در موفقیت شما هم ایفای نقش خواهند کرد! و در یک کلام... عالیه
محبوبه ملکی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
با خواندن این کتاب دنیای با ارزشی از گام‌های موفقیت را می‌اموزید و یاد می‌گیرید که موفقیت با گام‌های کوچک مستمر و همیشگی بدست می‌اید هر انسانی اگر دلسوز خود باشد و با صبر و تعیین هدف می‌تواند زندگی موفقی را برای خود داشته باشد برتری خفیف به هر انسانی قدرت جسارت موفق بودن را می‌دهد و آموزش می‌دهد که اگر آهسته و پیوسته در راه رسیدن به اهداف اقدام کنید موفقیت شما حتمی خواهد بود. لذا صبوری و امیدواری و پیگیری هرچند ناچیز می‌تواند در طولانی مدت موفقیتی ماندگار ایجاد کند در هر زمینه‌ای سلامتی. شادی. روابط و موثر بودن در دنیا و معنویت و مادی می‌بایست با برنامه ریزی دقیق و مستمر اقدام نمود. اکر موفقیت در هرزمانی‌ای می‌خواهید نباید منتظر معجزه باشید باید خودتان معجزه کنید.
Leila Rashki
۱۴۰۲/۱/۲۶
کتاب برتری خفیف را می‌توان مکملی برای کتاب اثر مرکب دارن هاردی معرفی کرد. بهترین نکته کتاب که به کرات به ان اشاره شده بود تصور اشتباه موفقیت زودهنگام یا یک شبه است. به طور کل خواندن و مرور کتاب به ما یادآوری میکنه استمرار در انجام یک عادت یا فعالیت کوچک علاوه بر شادکامی، موفقیت رو با خودش به همراه داره. در حالی تلاش کوتاه مدت با اندیشه زود به نتیجه رسیدن با شکست همراه است.
در مجموع کتابی با آموزه‌های خوب بود که تجربه افرادی که از این روش استفاده کرده بودند به پاورپذیرتر بودن این اتفاق کمک بیشتری کرده است.
عباس م
۱۴۰۲/۴/۲۳
اغلب افراد برای رسیدن به آرزوهاشون برنامه ریزی، هدف، پشتکار و استمرار دارند، ولی رشد نمیکنند و به هدف نزدیک نمیشوند
زیرا ذهنیتی مبنی بر لزوم برداشتن قدمهای کوچک و اثربخش برای رسیدن به هدف ندارند، تصور بخش عمده‌ای از افراد این است که باید حرکتهای قوی و گامهای بلند برداشت که اصولا این مطلب با شرایط
افرد همخوانی ندارد.
کتاب برتری خفیف را واقعا تحسین برانگیز و ارزشمند دیدیم و جز کتابهایی است که آرزو میکردم کاش ۲۰ سال پیش آن را خوانده بودم
خ۲ خ۲۰
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب عالی.. کاملا کاربردی و انگیزشی هستش... از جمله کتابهایی هستش که من چندبار خوندم.. یا هر زمانیکه وقت اضافی داشته باشم این کتابو مطالعه میکنم.. نویسنده کتاب خیلی ظریف و دقیق از ایده‌ها و موفقیتها و شکستهاش صحبت میکنه.. مدام تاکید میکنه که چگونه میتوان با انجام دادن کارهای مثبت روزانه و ثابت بودن در انجام امور میتوان به موفقیتهای بزرگ دست پیدا کنیم... پیشنهاد میکنم حتما بخونید
مهرزاد اسماعیلی
۱۴۰۱/۹/۲۰
کتاب فوق العاده تاثیر گذاریه.
به همه عزیزان شدیدا توصیه می‌کنم.
از نظر نویسنده برای رسیدن به موفقیت مداوم باید به سیستم وصل شد. یعمی به طور منظم سه کار زیر رو انجام داد: کتاب بخونیم، پادکست صوتی گوش بدیم و به همایش‌های حضوری بریم و با دیگران رابطا دوستی ایجاد کنیم. مفاهیم فوق العاده‌ی دیگه هم داشت که عمق بینش میده بهمون برای رسیدن به اهداف‌مون🔥
ابراهیم زبیری
۱۴۰۱/۸/۲۱
کتابی کاربردی و روان که از یک اصلی صحبت می‌کند که بدون آن تمام اطلاعات و آموزه‌هایی که مطالعه و یاد گرفتیم بدون اجرا و عمل باقی خواهد ماند، واضح تر بگویم ما برای عملی کردن اهداف خود به این قانون ناچارا احتیاج داریم و برتری خفیف به ما تداوم کارهای بسیار ساده را که در طول زمان منجر به موفقیت‌های بزرگ می‌شود را آموزش می‌دهد
جواد نوری
۱۴۰۱/۸/۱۹
چتد سال قبل سخه چاپی رو خریدم و چند بار خوندم. این کتاب عصاره همه کتاب‌های موفقیته و خود نویسنده هم توی کتاب میگه که با تمام بزرگان این حوزه کار کرده. ‌ فرمول جادویی نیست. فقط کارهای کوچک روزانه که در طولانی مدت به نتایج چشمگیر میرسه. چند جای کتاب قبلی که داشتم نامفهوم بود و اینو که خریدم چک کردم و خیلی خوب ترجمه شده.
شهلا رحمن نژاد
۱۴۰۱/۸/۱۸
در این کتاب اصول بسیار ساده اما مهم برای پیشرفت داشتن ذکر شده که برای هر انسانی حتی کودکان قابل انجام هست. از این کتاب میشه یاد گرفت آهسته و پیوسته به سمت موفقیت‌ها و وپشرفت‌ها قدم گذاشت، از موفقیت‌های کوچک و حتی شکست‌ها برای تبدیل شدن به بهترین خود استفاده کرد.
وفاء
۱۴۰۳/۱/۱۱
سلام وقتتون بخیر. کتاب برتری خفیف برلی افراد عجول بسیار عالیه. برلی کسانی که بکر می‌کنند میشه یه شبه، تو لحظه سریع به جایی رسید! به نظرم هر آدمی باید برای یکبار هم که شده این کتاب رو مطالعه کنه، من خیلی ازش استفاده کردم، قبل این کتاب همیشه فکرمی کردم چرا همون روز به نتیجه‌ی دلخواهم نرسیدم، و الان نیدبینم که اشتباه فک میکردم،
فاطمه حسینی
۱۴۰۲/۲/۷
باتشکر از کتابراه که بهترین کتابها رو براحتی در اختیار ما گذاشتن، حقیقتا بهترین کتابی که در مورد توسعه فردی خوندم، برتری خفیف بوده، متن عالی و روان خیلی مطالعه رو لذت بخش میکنه. قطعا این کتاب برای عزیزانی که در کتابراه هستند باقیات صالحات ِ
خداروشکر میکنم که اپلیکیشن کتابراه رو دارم و خداروشکر میکنم این کتاب فوق العاده عالی رو خوندم.
mohsen n
۱۴۰۳/۱/۴
یکی از بهترین کتابهاست یه راه کار ساده اما بسیار تا بسیار مفید برای ما که خیلیا متوجه همین راه ساده در طول زندگی نشدیم و اینکه در طولانی مدت ما پاداش این کار ساده رو میگیریم نه خسته کننده هست و نه سخت با کوچکترین تمرینات در طول روز میتونیم به دست اوردی بزرگ در زندگی برسیم حتما کتاب رو مطالعه کنید با تشکر از کتابراه
مهدی کرمی
۱۴۰۲/۱/۱۲
این کتاب به افرادی کمک میکنه که راه را درست رفته‌اند وعادتهای مثبت وماندگاری در خود ایجاد کرده اند، اما به خاطر اینکه هنوز نتایج آن را کاملا در زندگی خود مشاهده نمی‌کنند کمی انگیزه وامیدشان ضعیف شده، که با مطالعه ودرک بهتر برتری خفیف وعملکرد اثر مرکب خود را باز یابی می‌کنند.
مشاهده همه نظرات 118

راهنمای مطالعه کتاب برتری خفیف

برای دریافت کتاب برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.