معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ

عکس جلد کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ

کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ نوشته‌ی جف اولسون، به شما راه رسیدن به موفقیت را نشان می‌دهد. واقعیت این است که موفقیت، نه با خوش‌شانسی و یار بودن بخت و اقبال، بلکه با سخت‌کوشی و مداومت در انجام کارهای به ظاهر کوچک و پیش‌پاافتاده حاصل می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ

رسیدن به موفقیت، راه و روش‌های گوناگونی دارد. برای هرکس موفقیت به شکل خاصی معنا می‌شود و این موضوع، ایرادی هم ندارد. چیزی که باید بدانیم این است که رسیدن به خواسته‌ها با دست خالی نمی‌شود. در این راه باید خودمان را تا جایی که می‌توانیم، به سلاح‌های گوناگونی مجهز کنیم تا احتمال رسیدن به اهدافمان بالاتر برود. جف اولسون (Jeff Olson) در کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ (The Slight Edge)، شما را با برخی از تجهیزات و سلاح‌هایی که برای رسیدن به موفقیت به آن‌ها نیاز داریم، آشنا می‌کند.

یکی از چیزهایی که تفاوت بازندگان و برندگان را در رسیدن به هر نوع هدفی مشخص می‌کند، نگرش و باور فرد است. همه‌چیز به این بستگی دارد که شما در ذهنتان، خودتان را چه آدمی می‌بینید. شاید باور این نکته برایتان سخت باشد، ولی واقعیت همواره خود را با تصویری که شما از خود در ذهنتان دارید تطابق می‌دهد. به این ترتیب، کسی که خود را آدمی معمولی می‌بیند همیشه معمولی باقی می‌ماند، کسی که خود را بدشانس و شکست‌خورده بداند همواره بداقبال و ناکام می‌ماند و کسی هم که به موفقیت خود باور داشته باشد، سرانجام به موفقیت می‌رسد. باوری که انسان از خودش و موجودیتش دارد، همواره بر نیروی اراده‌اش تأثیر می‌گذارد. اراده را می‌توان موتور محرک هر انسانی برای جلو رفتن و رسیدن به آرزوها دانست. پس اگر شما در لایه‌های زیرین مغزتان به شکست‌خورده بودنتان باور داشته باشید، کم‌کم شعله‌ی اراده را در خودتان ضعیف و ضعیف‌تر می‌کنید، چون ذهنتان اعتقاد دارد که جلو رفتن و حرکت کردن کاری کاملاً بیهوده است وقتی نتیجه‌ای جز شکست برایش مقدر نشده.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ

جف اولسون در کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ به مورد دیگری هم اشاره می‌کند که در عین کوچک و پیش‌پاافتاده بودن، تأثیر شگرفی بر موفقیت افراد دارد. او باور دارد که افراد موفق، کوچک‌ترین تصمیمات روزانه‌شان را هم با نیت موفق‌تر شدن می‌گیرند و در انجام این کارهای ساده، مداومت به خرج می‌دهند. مثلاً همه‌ی ما می‌دانیم که چند دقیقه ورزش کردن در روز،‌ به سلامتمان کمک شایانی می‌کند، ولی شاید در انجام هرروزه‌ی آن، سستی به خرج دهیم. افراد موفق به این کار به چشم یک سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند و با تکرار آن در هر روز، مطمئن می‌شوند که در آینده از سلامت و آمادگی جسمانی خوبی برخوردار خواهند بود.

رسیدن به موفقیت آداب دیگری هم دارد که می‌توانید در کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ، از آن‌ها باخبر شوید. این کتاب به همت سمانه فلاح به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی حامد بیطرفان بوده است. نشر صوتی شادن پژواک و انتشارات طاهریان، ناشران این کتاب هستند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ

  • این کتاب یکی از قدرتمندترین، کاربردی‌ترین و البته مهم‌ترین اصول موفقیت را به شما یاد می‌دهد. کتابی که زندگی شما را دگرگون می‌کند. (برایان تریسی)
  • این اثر، هدیه‌ای برای انسان‌ها محسوب می‌شود. (مارک اسکووران)
  • کتاب قدرت مداومت گنجینه‌ای است که می‌توانید در همه‌ی ابعاد زندگی از آن استفاده کنید؛ از کسب‌وکار گرفته تا سرگرمی و تفریح. (شنا شاتول)
  • این کتاب من را به سمت برتری و موفقیت سوق داد. (لیندا کرومار)
  • کتاب قدرت مداومت در همه‌ی حوزه‌های زندگی شخصی تأثیرگذار است. اثری که واقعاً باید آن را رمز موفقیت واقعی دانست. (جسی مک‌فرسون)

کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی علاقه دارند، مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ می‌شنویم

مردی ثروتمند در انتهای روز دو پسر دوقلوی خود را صدا زد تا به آن‌ها بگوید قبل از اینکه بمیرد می‌خواهد به آن دو فرصتی بدهد که برای کسب تجربه و ثروت، از زندگی در این دنیا نیز لذت ببرند. او به پسرانش گفت: اگر من چنین فرصتی را به شما بدهم، در حقیقت دو دنیا را به شما هدیه کرده‌ام. اما چون نمی‌توانم، شما را تنها با یک هدیه برایتان برای همیشه ترک می‌کنم.

پسران با شنیدن حرف‌های پدر خود به گریه افتادند و ناراحت بودند که پدر خود را در آستانه‌ی مرگ می‌دیدند. پدر دست خود را به سمت دو کیف دراز کرد و گفت من به هریک از شما یک کیف می‌دهم. شما می‌توانید داخل آن را از هر چیزی پر کنید. این تنها به انتخاب شما بستگی دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
فصل 1: بیکار، ولگرد و میلیونر
22 دقیقه
فصل 2: اولین عنصر سازنده
32 دقیقه
فصل 3: انتخاب
33 دقیقه
فصل 4: تسلط بر زندگی دنیوی
40 دقیقه
فصل 5: کارتان را آرام آغاز کنید و بعد سرعت ببخشید
22 دقیقه
فصل 6: مراقب باشید سقوط نکنید
34 دقیقه
فصل 7: راز شادمانی
17 دقیقه
فصل 8: اثر امواج
19 دقیقه
فصل 9: باید کارتان را تنها با یک سکه پنی آغاز کنید
32 دقیقه
فصل 10: دو مسیر از زندگی
19 دقیقه
فصل 11: ارزیابی قدرت مداومت
23 دقیقه
فصل 12: روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید
22 دقیقه
فصل 13: از مشاوران بیاموزید
16 دقیقه
فصل 14: باقدرت مداومت عهد و پیمان ببندید
28 دقیقه
فصل 15: نهادینه کردن عادت قدرت مداومت
15 دقیقه
فصل 16: سه قدم به آرزوها و رؤیاها
16 دقیقه
فصل 17: زندگی با قدرت مداومت
11 دقیقه
فصل 18: جایی که به سمت آن در حرکت هستیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ
نویسنده
مترجمسمانه فلاح
راویحامد بیطرفان
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ

برای دریافت کتاب صوتی قدرت مداومت: تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.