معرفی و دانلود کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین

عکس جلد کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین
قیمت:
87000 تومان - 9.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین

کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین آثار در ایران به شمار می‌رود و تاکنون بیش از 60 بار تجدید چاپ شده است. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که افکار و کلام شما چنان قدرتی دارند که می‌توانند زندگی‌تان را زیر و رو کنند و جهان بینی و ایمان‌تان را به جهان طبیعت و پروردگار تغییر دهند.

درباره کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین:

همه انسان‌ها در زندگی‌شان آرزوها و خواسته‌هایی در ذهن دارند اما بارها پیش می‌آید که به خاطر مشکلات زندگی، ناامیدی بر آن‌ها چیره می‌شود و شکرگزاری از خداوند و اعتماد به جهان کائنات از یادشان می‌رود. اما اگر شما می‌خواهید برخلاف این جریان حرکت کنید، کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین (Florence Scovel Shinn's Writings) می‌تواند راهنمایی مناسب برایتان باشد.

چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین از چهار کتاب برجسته این نویسنده تشکیل شده که پس از مرگش منتشر شد. نام‌ هر یک از این آثار به ترتیب عبارتند از: «بازی زندگی و چگونگی انجام آن (1925)، کلام تو عصای جادویی توست (1928)، در مخفی کامیابی (1940) و قدرت کلام (1959).»

خرد و اندرز به کار رفته در این کتاب براساس قانون جذب و قدرت کلام و کلمات گفتاری تشکیل شده و از آموزه‌های دین مسیحیت و فلسفه مصر باستان نیز استفاده کرده است. برای مثال فلورانس اسکاول شین معتقد است اگر در بدترین شرایط نیز قرار گرفته باشید، باز هم می‌توانید به اهداف‌تان برسید؛ چرا که محدودیت در واقعیت وجود ندارد و هر آنچه که باعث ناراحتی و رنج‌تان می‌شود، به خاطر وجود تفکرات منفی و ناامید کننده است.

کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید قدرت ایمان‌تان به خداوند بیشتر شود و در کنار آن قدرت خارق‌العاده درون‌تان را نیز کشف کنید، این کتاب محبوب به شما پیشنهاد می‌شود.

فلورانس اسکاول شین را بیشتر بشناسیم:

او هنرمند و تصویرگر کتاب بود که در سال‌های 1871 تا 1940 در آمریکا زندگی می‌کرد. فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) در جهان به عنوان معلمی معنوی و نویسنده‌ای متافیزیکی شناخته می‌شود که با نوشتن آثارش، به شهرت فراوان رسید و بسیاری از مردم جهان با دیدگاه‌های او ارتباط برقرار کردند.

فلورانس در اوایل دهه 1900 به عنوان تصویرگر کار می‌کرد و در مجلاتی همچون هارپرز ویکلی داستان می‌نوشت. همچنین انجمن تصویرگران آمریکا در سال 1903 اسکاول شین را به عنوان یک عضو همکار پذیرفت؛ آن هم در شرایطی که عضویت زنان در سازمان‌ها تا سال 1922 رسمیت پیدا نکرده بود.

مهم‌ترین آثار این نویسنده عبارتند از: «بازی زندگی و شیوه آن، کلام تو عصای معجزه گر تو است، راهی نهان به‌سوی پیروزی، قدرت کلام، چهار اثر از اسکاول شین و افسون گذرگاه شهود»

در بخشی از کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین می‌شنویم:

کلام آدمی عصای جادویی اوست که به افسون و قدرت الهی مسلح شده است. عیسی مسیح نیز به اهمیت این قدرت اشاره کرده است؛ براساس کلام‌تان مورد بخشش خداوند و بر همین مبنا مورد خشم و غضب او قرار خواهید گرفت و همینطور مرگ و حیات در اسارت زبان‌تان است. بنابراین انسان می‌تواند با یک حرکت عصای جادویی کلام، شرایط نامطلوب را دگرگون کند یعنی شادی جای اندوه را می‌گیرد و بیماری جایش را به تندرستی می‌دهد و عوض کاستی‌ها فراوانی ظاهر می‌شود.

زنی از من خواست که برای رونق یافتن زندگی‌اش دعا کنم. دار و ندار او در دنیا تنها دو دلار بود. گفتم با اندیشه آنکه کیف جادویی پروردگار از آن توست، به این پول برکت می‌دهیم و پول داخل آن هیچ وقت تمام نمی‌شود. به شیوه‌ای اعجاب انگیز و به مرحمت خداوند هر چه قدر که خرج کنی، بلافاصله پر از پول می‌شود. کیفت را پر از پول می‌بینم؛ اسکناس‌ها و چک‌ها رنگارنگ، تکه‌های طلا و نقره. انگار از فرط پر بودن دارد می‌ترکد.

زن گفت: حس می‌کنم کیفم سنگین شده است و قلبش چنان مالامال از ایمان شد و یک دلار از پولش را به عنوان هدیه به من داد. با اندیشه آنکه رد آن هدیه تاییدی بر تنگدستی او می‌شود، هدیه‌اش را قبول و تاکید کردم که نعمت‌های پروردگار منتها ندارد و حاصل آن ایمانی بی چون و چرا و قدرت کلام هدیه‌ای شش هزار دلاری برای آن زن بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
زندگی نامه فلورانس اسکاول شین
22 دقیقه
بخش اول: بازی زندگی و چگونگی انجام آن
18 دقیقه
قانون رفاه
18 دقیقه
قدرت گفتار
23 دقیقه
قانون عدم ایستادگی
21 دقیقه
قانون کارما و قانون بخشایش
21 دقیقه
واگذاری مسئولیت
23 دقیقه
عشق
24 دقیقه
الهام یا هدایت
26 دقیقه
بیان کامل نفس، ابراز کامل وجود
23 دقیقه
انکارها و تاییدها
4 دقیقه
انکارها و تاییدها، برای رونق
21 دقیقه
بخش دوم: کلام تو، عصای جادویی توست
23 دقیقه
رفاه
24 دقیقه
ایمان
19 دقیقه
حمایت، عبارات تاییدی
16 دقیقه
گوناگون
1 دقیقه
بخش سوم: در مخفی کامیابی، نتیجه گیری
14 دقیقه
در مخفی کامیابی
17 دقیقه
خشت‌های بدون کاه
17 دقیقه
و پنج تن از آنان خردمند بودند
12 دقیقه
چه انتظاری دارید؟
17 دقیقه
بازوی بلند پروردگار
15 دقیقه
بر سر دوراهی
16 دقیقه
گذشتن از دریای سرخ تو
15 دقیقه
نگهبان دروازه
15 دقیقه
جاده‌ی فراوانی
15 دقیقه
هرگز در مضیقه قرار نخواهم گرفت
17 دقیقه
با دیده‌ی شگفتی بنگر
12 دقیقه
شادکامی‌تان را به چنگ آورید
12 دقیقه
رودهایی در کویر
8 دقیقه
تفسیر معنوی سفید برفی و هفت کوتوله
3 دقیقه
بخش چهارم: قدرت کلام
17 دقیقه
حربه‌هایی که تو از آن غافلی
19 دقیقه
به تو قدرت می‌دهم
24 دقیقه
قوی باش، نترس
21 دقیقه
شکوه پروردگار
16 دقیقه
آرامش و رفاه
21 دقیقه
فرصت بزرگ شما
22 دقیقه
دلواپس و نگران هیچ چیز نباشید
22 دقیقه
شهامت
20 دقیقه
پیروزی و رضایت خاطر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین
نویسنده
مترجمنشمیل مشتاق
راویشوکت حجت
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
87000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین

Mohsen Ashrafi
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
دوستان من نسخه چاپی این کتاب رو بارها خوندم اولا خوندن این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم چون واقعا کتاب فوق العاده ایه دوم من نسخه‌های صوتی این کتاب رو گوش کردم به نظرم این نسخه صوتی دقیقا همان نسخه چاپیه و کامله ولی نسخه‌های دیگه انگار از یه کتاب دیگه میخونن و تقریبا خیلی با نسخه اصلی مغایرت داره و صدای گوینده خوبه و توی خوندن ٬ مکث‌های به موقع داره اگر میخواید نسخه صوتی این کتاب رو تهیه کنید این بهترین نمونه صوتیه و با خرید بقیه نسخه‌ها پولتون کاملا هدر میره امیدوارم تونسته باشم کمکی بکنم
Leyla Kh
۱۴۰۱/۵/۲۴
فوق‌العاده زیبا و جذاب بود، ارزش چندین بار گوش دادن رو داره به نظر من بهترین کتابی که می‌تونه کلی چیز به آدما یاد بده همین کتابه و این که خیلی به آدم اعتماد به نفس و آرامش می‌ده و همچنین باعث می‌شه این فکرو که بقیه از ما بهترن یا از ما پایین ترن رو از ذهنمون خارج کنیم چون الوهیت باطن هممون یکیه و و تفاوت آدما به خاطر طرز تفکر فکرای منفی شونه و می‌گه که اگه فقط به خود خدا ایمان و اعتقاد قلبی داشته باشین و قلبا بدونین که خدا چاره سازه و همه‌ی کارا به دست اونه همه چی به بهترین شکل براتون اتفاق می‌افته و اینکه ما از هر چی بترسیم و طرفش نریم اون به سمت ما می‌یاد پس باید با اعتقاد به اینکه قدرت خدا به خیر و شر تقسیم نمی‌شه و هر چی از طرف خداست مطمئنا بهترینه هر شکستی رو موفقیت ببینیم و از شکست هامون نه بترسیم نه غمگین بشیم چون از هر کدومش آدم خیلی چیزا یاد می‌گیره و من خودم اینو به عینه دیدم
م.الف
۱۴۰۲/۴/۲۹
‌ به جای کتاب بهتر است بگوییم مجموعه‌ای از جملات و مطالب پراکنده و دسته بندی نشده و کاملا بی ارتباط با عنوان فصل‌ها که بسیار آشفته و بی نظم در یک جا ریخته شده‌اند. این‌ها فقط می‌توانند جملاتی باشند که گاه و بی گاه به ذهن نویسنده می‌رسیده و آن‌ها را در جایی یادداشت می‌کرده تا سر فرصت به کتاب تبدیل و کند گویا هرگز این فرصت را هم پیدا نکرده است! خلاصه بگویم فصل بندی برای این کتاب مفهومی ندارد و گویا نویسنده به مفهوم رشته‌ی کلام و پیوستگی مطالب کمترین اعتقادی نداشته است! برخی از جملات بیش از ده بار در سراسر کتاب و در فصول مختلف تکرار شده‌اند و تا می‌خواهی روی روال بیفتی و بفهمی نویسنده اصلا چه دارد می‌گوید، در همان لحظه بحث را عوض کرده و مطلب دیگری پیش می‌کشد. به گمانم از افشره و چکیده‌ی این «چهار اثر» یک اثر مفید و شسته رفته بیشتر بیرون نیاید!
بعد از خواندن چند فصل قصد داشتم کتاب را به دلیل آشفتگی آن رها کنم (خصوصا این که کتاب‌های مشابه در این زمینه کم نیستند و چند تایشان را هم که خودم قبلا خوانده‌ام اثری از بی نظمی این چنینی در آن‌ها نیافته ام.) اما منصرف شدم و البته پشیمان نیستم، چرا که مطالب و نکات مفید زیادی در این کتاب بود که در سایر کتاب‌های هم موضوع با آن وجود نداشت یا حداقل در آن کتاب‌هایی که من خوانده بودم نبود. ترجمه‌ی کتاب بسیار خوب و روان، و صدای گوینده و طرز بیان، زیبا، مناسب و آرامش بخش بود. (البته در خوانش و همچنین تلفظ بعضی کلمات و تغییر لحن‌ها اشکالاتی وجود داشت که قابل اغماض بود.)
زهرا راه پیما
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
من تعریف این کتاب رو زیاد شنیدم بعضی جملهاشو خیلی قبول دارم اما نقدش میکنم: به نظرم نویسنده کتاب خیلی خوش بین هست خوبه خوش بینی اما بعضی جاها واقعا اغراق میکنه ببخشید من بعضی جاهش خندام میگیره شایدم من کمی منطقیم شایدم بدبینم نمیدونم بچها نظر شماها چیه کیا مثل من هستن؟ اهان یه چیز دیگه که یبار یه و جا شنیدم از یه روانشناس که میگفت مطالعات نشون داده مثبت اندیش بودن منفی بودن در نتیجه کار تاثیری نداره (به طور معنا دار) پس وقتی در نتیجه کار تاثیر نداره بهتره مثبت اندیش باشیم و حال حاضر خودمونو با افکار منفی خراب نکنیم به نظر من منطقیش اینه نظر شماها چیه؟؟؟؟ اینطور نیست
hosein ramezani
۱۴۰۰/۸/۱۶
نظرات اکثر دوستان رو خوندم، از اونجایی که عقاید نویسنده به اشراقیون شباهت زیادی داره، پس همیشه و در همه حال از شما انتظار داره که به تمام مطالبی که میگه ایمان داشته باشید، یعنی اگر کسی به خدا ایمان نداشت نمیتونه مسیر درست رو تو زندگی برود و از طرفی به طور کل منکر استدلال و عقلانیت میشه، مثل اینکه و انسان چاهی ببینه عقل میگه اگر بپری تو چاه احتمال مرگت هست ولی تو بگی من با اعتقاد به خدا میپرم و هیچیم نمیشه. در کل بعضی از صحبت هاش فلسفه عمیقی پشتشون هست که برگرفته شیوخ اشراق هست و بعضی از صحبتاشم خیلی سطحی و بچه گول زن هست. قضاوت کلی در موردش سخته ولی کتاب‌های خیلی بهتری هم میتونید تو این زمینه پیدا کنید که کاملا بر مبنای عقل و استدلال هست.
بانوی بی نشان
۱۴۰۰/۵/۵
من آدمی هستم که هیچ روانشناس ومشاوری حریفم نشد نتونست حال منو خوب کنه کمکم کنن تغییر کنم این کتاب درعرض یک ساعت منو از نظرخودم قوی‌ترین خوشبخت‌ترین دختر جهان کرده حال بسیار خوبی دارم ادمایی که خوب درک نکنن جملات رو یا میگن اغراقه یامیگن با قران حرفاش تفاوت داره یامیگن خوب نیس.. باید توان درکشو باشی داشته تا اشتباهی متوجه نشی ومعنای واقعیش رو درک کنی تا تاثیر بزاره..... اگر توزندگیت بعد این کتاب لحظه‌ای غمگین نبودی ترس نداشتی توکلت اسیب ندید ناامید نشدی یعنی کتابو درک کردی درغیر این صورت نه
amir gh
۱۴۰۰/۴/۲
این کتاب عالی هست. بارها خوندمش و الان نسخه صوتی اون رو خریدم. (۱۴۰۰/۱/۲۱)
دوستان من همین الان نسخه صوتی این کتاب رو که حدودا دو ماه و نیم پیش خریدم تموم کردم!
من قبلا بارها کتاب رو خونده بودم.
راستش الان که تموم شد دلتنگش شدم. این نسخه صوتی با این صدای گوینده و این ترجمه بسیار عالی کار شده.
بهتون پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخونید و شک نکنید خیلی خیلی در زندگیتون تاثیر مثبت میگذاره... همیشع به همه میگم خوندن هر روزه‌ی این کتاب بر همه واجبه! من دوباره شروعش میکنم! ۱۴۰۰/۴/۲
امیر.
Hoori
۱۴۰۲/۳/۲۶
خدای من، چقققدر گویندگی این اثر، حرفه‌ای انجام شده و چقدر تسلط بر متن هست و چققققدر به دل میشینه. با اینکه چند نسخه صوتی از این کتاب دارم، اما دلم نیومد این اثر شنیدنی و تاثیر گذار رو از دست بدم...
نمیدونم این چندمین باره این کتاب رو میخونم یا گوش میدم، باید بگم نه تکراری میشه نه خسته کننده و تر
هربار لذتبخش از قبل. کلمات تاکیدی مثبتش هم که دیگه نگو...
اگر داری پیام منو می‌خونی، شک نکن این همون کتابی هست که باید بشنوی و ازش تاثیر بگیری تا زندگیت پُر بشه از حس خوب و اتفاق‌های خوب✌️
زینب جعفری
۱۴۰۲/۵/۱۵
بهترین کتابیه که تا به حال خوندم و واقعا زندگیم رو عوض کرد و از روزی که این کتاب رو گوش دادم واقعا معجزه‌های زیادی تو زندگیم دیدم و ارامش بیشتری تو زندگی نصیبم شد. واقعا به همه پیشنهادش میکنم. کتابیه که میگه مشکلات مالی، جسمی و... رو به خدا بسپر و نگران نباش. کتاب صوتی هم هست که میشه همزمان به دیگه کارهای هم رسید و صدای گوینده واقعا تو دل بروعه و ترجمه هم عالیه. من مخصوصا به مادر‌هایی که تازه بچه دار شدن و نگرانن و تایمی ندارن پیشنهادش میکنم
طهورا قریشی
۱۴۰۰/۳/۱۱
من چاپ شده‌ی این کتاب رو خوندم اما قدرت تاثیرگذاری کتاب صوتی خیلی بیشتر و عمیق تر بود چون درک عمیق کلمات از روی کتاب ذهن رو خیلی درگیر میکرد و باعث میشد توجه کمتری به اصل کتاب و منظورش داشته باشی
به شدت توصیه میشه و خیلی رابطه با خدا رو قوی تر میکنه. ماهایی که تو کشوری بزرگ شدیم که نسبت به همه چی بدبین هستیم و اعتقاداتمون ضعیف شده، خیلی کمکمون میکنه تا خودمون رو پیدا کنیم و دست خدا بسپاریم
رکی دکی
۱۴۰۰/۱/۱۴
مدت زیادی بود که ارتباطم با خدا قطع بود (البته از نظر خودم) سالها سعی کردم ارتباط درست و عاشقانه برقرار کنم و این کتاب ارتباط مرا کامل کرد جملات زیبایش را نوشتم و مرتب تکرار میکنم و همچنین صدای گرم و دلنشین خواننده کتاب که انگار شخص نویسنده در حال صحبت با آدم است بی تاثیر نیست. خیلی خوشحالم از اینکه با این کتاب آشنا شدم. 😇
نفیسه السادات قافله باشی
۱۳۹۹/۱۲/۳
علی الرغم نقاط قوت کتاب دو نقد به این کتاب و طرز تفکر شهودی این بانو وجود دارد.
۱_عدم باور به نیروی شر و بدی تا جاییکه مکررا در کتاب می‌خوانیم بدی حقیقت ندارد... بدی فقط در درون ما و ساخته‌ی ذهن و توهم ماست. حال آنکه بنا بر نص صریح قرآن نیروی شر در جهان و بیرون از ذهن و تفکر ما وجود دارد.
۲_بها
ندادن به ذهن استدلالی و ارجحیت الهام بر آن، حال آنکه استدلال زاده‌ی خرد و عقل سلیم است، به طور کلی تفکر ات اسکاول شین بسیار به فلسفه‌ی اشراق و کشف و شهود نزدیک است که می‌پنداشته اند: پای استدلالیان چوبین بود.
Elham karsaz
۱۴۰۰/۱۱/۲
عالی این کتاب به همه توصیه میکنم منی که اهل کتاب خوندن و مطالعه نبودم و این اولین کتابی بود که شروع کردم به خوندن، خواندن یا شنیدن این کتاب برای رسیدن به دیدگاه‌های تازه والبته حس وحال خوب و انرژی مثبت درزندگی لازم است، کمک حالم بود و کلا دیدگاهمو نسبت به زندگی و اطرافیانم و مشکلاتی که تو زندگی ممکن برای هممون پیش بیاد تغییر داد🌹
حمید زارع
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
اگر کسی بخواد زندگیش تغییر کنه، باید از دورن آغاز کند، و این کتاب بهترین گزینه هست، درود بر کتابراه
Rozhin poursabet
۱۴۰۱/۷/۶
عالیترین کتابی هست که میتونم بگم خوندم، بیشتر از ۱۰ بار این کتاب رو هم گوش دادم هم نسخه چاپیش رو مطالعه کردم بطوری که خط به خط کتاب رو حفظم، صدای رسا و زیبای خانم حجت هزاران بار به جذابیت این کتاب اضافه کرده عمیقا به کسانی که میخوان مسیر خودشناسی و معنویت رو آغاز کنن توصیه میکنم چراکه خود من هم از این کتاب شروع کردم.
مشاهده همه نظرات 393

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین

برای دریافت کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.