معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟

عکس جلد کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟
قیمت:
96000 تومان - 10.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟

محک سنجش استعداد چیست؟ نمره‌های بالا یا توانایی درک عمیق مطالب؟ رابرت کیوساکی در کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟ ایده‌ی خود را در این‌باره مطرح می‌کند و پیش روی والدینی که با فرزندان محصل سروکار دارند، پیشنهادی سازنده قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟

رابرت کیوساکی (Robert T. Kiyosaki) در کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟ (Why "A" Students Work for "C" Students and "B" Students Work for the Government) نظامی را به تصویر می‌کشد که در آن دانش‌آموزانی که زیاد درس می‌خوانند و چیزی بیشتر از حفظ کردن مطالب بلد نیستند، در اولویت بالاتری نسبت به دانش‌آموزان خلاق و بااستعداد قرار دارند. دسته‌ی اول با مطالعه‌ی زیاد اما کم‌عمق و سطحی، در امتحانات به نمره‌های عالی دست می‌یابند. حال‌آنکه گروه دوم الزاماً امتحاناتشان را با بهترین نمره سپری نمی‌کنند. آن‌ها در مطالعه‌ی دروس خود به عمقی که گروه اول توان دستیابی به آن را ندارند می‌رسند؛ چرا که از بهره‌ی هوشی بالاتری برخوردارند. اما نظام تحصیلی حاکم معمولاً چیزی جز قدر نادیده گرفتن برای آن‌ها ندارد.

این کتاب صوتی از والدین می‌خواهد که در بند نمرات فرزندانشان نباشند و برای یک نمره بالا و پایین‌تر وسواس به خرج ندهند چرا که اعداد و ارقامی مانند بیست و نوزده و هجده الزاماً نشان‌دهنده‌ی هوش سرشار فرززندشان نیست. رابرت کیوساکی می‌کوشد به مخاطب خود بیاموزد که به‌جای تمرکز بر روی این ظواهر، روی عوامل مهم‌تری مانند خلاقیت و استعدادیابی فرزندان سرمایه‌گذاری کنند.

در یک نگاه کلی‌تر، آیا قرار است توانایی احتساب مساحت دایره‌ای محبوس درون یک مربع، آینه‌ی تمام‌نمای هوش و نبوغ فرزند ما باشد؟ پرواضح است که چنین نیست. در عوض باید روی مفاهیم و ایده‌هایی تمرکز کنیم که نبوغ حقیقی فرزندمان را آشکار و شکوفا می‌کنند و مسیری را پیش روی او قرار دهیم که با عشق و علاقه آن را بپیماید و به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کند.

نشر صوتی آوانامه با همکاری انتشارات نسل نواندیش ترجمه‌ی فرهنگ جعفری فشارکی را از این اثر برگزیده و آن را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر نموده است. کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟ را با صدای سلمان ظاهری می‌شنوید.

کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهی برای کشف و پرورش نبوغ فرزندانتان هستید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت کیوساکی که به عنوان مربی، سرمایه‌گذار و کارآفرین فعالیت می‌کند، موفق شده است با افکار و آثار خود به ده‌ها میلیون انسان در سراسر دنیا یاری برساند. او باور دارد که بسیاری از توصیه‌های قدیمی دیگر منسوخ شده‌اند و نمی‌توان با پند و اندرزهایی درباره‌ی پس‌انداز کردن پول، جست‌وجوی شغل خوب و سرمایه‌گذاری طولانی مدت به ثروت رسید. در عوض می‌بایست ابزارها و تکنیک‌های مالی خود را در دنیای پرسرعت و پر رقابت امروز تغییر دهیم.

کتاب «پدر پولدار و پدر بی‌پول» رابرت کیوساکی یکی از آثار مهم و پرطرفداری‌ست که موفق شد برای دو سال متوالی، شماره یک کتاب‌های مالی USA Today شود و به عنوان سومین کتاب پرفروش تاریخ در حوزه تخصصی خودش قرار بگیرد. به همین خاطر کیوساکی در سال 2005 به عنوان یکی 25 نویسنده برتر سایت آمازون انتخاب شد.

در بخشی از کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟ می‌شنویم

نمرات خوب و موفقیت تحصیلی، می‌تواند شمشیری دوسر باشد. در آینده‌ای نزدیک، مورد ستایش قرار گرفتن به‌عنوان دانشجوی خوب و ممتاز تا موفقیت در کار، ممکن است چندتا در را باز کند و به ماستمالی دانشگاه‌ها در این که بهترین و باهوش‌ترین فارغ‌التحصیلان به شغل‌های خوب دست پیدا می‌کنند، کمک کند. و در حالی که موفقیت تحصیلی می‌تواند برخی از دانشجویان را برای زندگی در بخش یک آماده کند، برای رسیدن به زندگی مرفه و عالی به عواملی که بیشتر از کاری که برای آن با نمرات خوب فارغ‌التحصیل شدند نیاز است.

دنیای واقعی یک بازی جدید است. بازی هیجان‌انگیز و سریعی که قوانین مختلفی دارد. بسیاری از مردم معتقدند که بیشتر کارآفرینان در سطح جهانی مانند جابز، برانسون، گیت و زاکربرگ شامل این تعریف نمی‌شوند. آن‌ها تابع قوانین هستند. به‌سختی کار می‌کنند و یاد گرفتن را دوست دارند. اما قانون‌شکن نیستند. آن‌ها در حیطه‌ی نظام موجود به‌خوبی کارشان را انجام می‌دهند و امکان ندارد آن را تغییر دهند. دنیای آینده متعلق به کسانی است که می‌توانند به دنبال تغییر باشند، آینده را ببینند و نیازهای آن را پیش‌بینی کنند و نسبت به موقعیت‌ها و چالش‌های جدید، با خلاقیت و زیرکی و عشق واکنش نشان دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
37 دقیقه
بخش اول - فصل اول
36 دقیقه
بخش اول - فصل دوم
30 دقیقه
بخش اول - فصل سوم - قسمت اول
30 دقیقه
بخش اول - فصل سوم - قسمت دوم
38 دقیقه
بخش اول - فصل چهارم - قسمت اول
35 دقیقه
بخش اول - فصل چهارم - قسمت دوم
17 دقیقه
بخش اول - فصل پنجم
28 دقیقه
بخش اول - فصل ششم - قسمت اول
34 دقیقه
بخش اول - فصل ششم - قسمت دوم
46 دقیقه
بخش اول - فصل هفتم
35 دقیقه
بخش اول - فصل هشتم - قسمت اول
27 دقیقه
بخش اول - فصل هشتم - قسمت دوم
15 دقیقه
بخش دوم - مقدمه
12 دقیقه
بخش دوم - فصل نهم
22 دقیقه
بخش دوم - فصل دهم
40 دقیقه
بخش دوم - فصل یازدهم
29 دقیقه
بخش دوم - فصل دوازدهم
22 دقیقه
بخش دوم - فصل سیزدهم
42 دقیقه
بخش دوم - فصل چهاردهم
21 دقیقه
بخش دوم- فصل پانزدهم
12 دقیقه
بخش سوم - مقدمه
43 دقیقه
بخش سوم - فصل شانزدهم
12 دقیقه
بخش چهارم - مقدمه
12 دقیقه
بخش چهارم - فصل هفدهم
30 دقیقه
بخش چهارم - فصل هجدهم
21 دقیقه
بخش چهارم - فصل نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟
نویسنده
مترجمفرهنگ جعفری فشارکی
راویسلمان ظاهری
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
96000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟

الف میم
۱۴۰۲/۷/۱۴
چند جمله بارها تکرار شدند. مثل من خوش شانس بودم که دو پدر داشتم و در مدرسه آموزش مالی نمی‌دهند. دیگر اینکه در مورد آمریکا چنان نوشته که انگار در مورد یکی از کشورهای جهان سوم صحبت می‌کنه. با این حال عالی است و ارزش خواندن یا گوش دادن را دارد.
babak varasteh
۱۴۰۲/۲/۲۲
کاش هممون میخوندیمش. حداقل میفهمیدیم چرا بازنشستگی یواش یواش داره بی معنی میشه
مصطفی دانش مقدم
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب بسیار آموزنده و مطالب بسیار کاربردی
فاطمه اروندی
۱۴۰۲/۳/۲۶
کتابی مفید همراه با نکات جدید است.
فرهاد صلواتی
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
عالی... و برای همه توصیه میشه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟

برای دریافت کتاب صوتی چرا شاگردان ممتاز برای شاگردان ضعیف کار می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.