معرفی و دانلود کتاب صوتی قورباغه را بخور!

عکس جلد کتاب صوتی قورباغه را بخور!
قیمت:
۵۲۵۰۰ 36750 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قورباغه را بخور! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قورباغه را بخور! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قورباغه را بخور!

برایان تریسی در کتاب صوتی قورباغه را بخور! به شما آموزش می‌دهد که چگونه با تغییر عادت‌های ناپسند و انجام کارهای آسان به شخصی موفق در مدیریت زمان تبدیل شوید. این کتاب پرفروش 21 راه ب‍رای‌ پیشرفت در اختیارتان قرار می‌دهد و در مسیر پیروزی همراهی‌تان می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی قورباغه را بخور:

برخی از افراد هر روز مشغول کار هستند، وقت کافی برای خانواده خود دارند، کلاس‌های مختلف می‌روند و در کار نیز همواره پیشرفت می‌کنند. در مقابل گروهی دیگری هم هستند که فقط سر کار می‌روند و وقتی برای انجام کارهای دیگر ندارند. آیا گروه نخست بیشتر از 24 ساعت در روز وقت دارند؟ زمان برای همه‌ی انسان‌ها مساوی است، اما عده‌ای مدیریت زمان را می‌دانند و می‌توانند تنبلی‌ را کنار بگذارند.

روش‌ها، راهکارها و استراتژی‌هایی که در کتاب صوتی قورباغه را بخور! (Eat That Frog) ارائه می‌شوند، بسیار قابل‌اطمینان و مفید هستند. در این اثر پرطرفدار برای صرفه‌جویی در زمان، توضیحات مختلف روانشناختی در خصوص تنبلی و درماندگی کنار گذاشته شده است. کتاب قورباغه را بخور! به مسائل نظری و تحقیقی توجهی ندارد و چیزی که شما در اینجا می‌آموزید روش‌هایی روشن و واضح هستند.

هر عقیده‌ای که در این کتاب صوتی شرح داده می‌شود بر ارتقای میزان کلی بهره‌جویی و کارکردتان تمرکز دارد تا اعتبار شما را در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید افزایش دهد. می‌توانید بسیاری از آموزه‌های برایان تریسی (Brian Tracy) را در زندگی شخصی خود به کار ببرید و فراموش نکنید که کلید موفقیت، عمل کردن است. هر چقدر سریع‌تر این نکات را بیاموزید و عملی کنید بهتر است؛ مطمئن باشید با کمک تریسی در حرفه‌ی‌تان پیشرفت خواهید کرد.

21 راهکاری که در این کتاب صوتی وجود دارند، هر یک به تنهایی مهم و ضروری هستند؛ عمل کردن به این تکنیک‌ها شرایط و زمان خاصی را می‌طلبند. در مجموع این باورها درباره‌ی کارایی شخصی هستند و غذاهایی به شمار می‌آیند که باید در زمان و موقعیتی مناسب از آن‌ها استفاده کرد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی قورباغه را بخور:

- اگر فکر می‌کنید تعلل در زندگی شما یک مشکل همیشگی است، قورباغه را بخور را از دست ندهید. این کتاب مجموعه‌ای مختصر و ارزشمند از تکنیک‌ها را برای امتحان کردن ارائه می‌دهد. (The Simple Dollar)

- همه قورباغه‌ای دارند که خوردن آن بهترین کاری است که می‌توانید برای جلوگیری از تأخیر کارها انجام دهید. تریسی راهی برای سرگرم کردن و هیجان‌انگیز کردن این کار سراغ دارد. (Peanut Press)

- ما این کتاب را به کسی که می‌خواهد وقت خود را به خوبی مدیریت کند و همچنین قصد دارد در این دنیای رقابتی پیشرفت کند، توصیه می‌نماییم. (The Journal of Applied Christian Leadership)

کتاب صوتی قورباغه را بخور مناسب چه کسانی است؟

اگر به آثار موفقیت و خودیاری علاقه دارید و می‌خواهید عادت بد عقب انداختن کارها را در خود از بین ببرید، این کتاب صوتی بهترین گزینه برای شما به شمار می‌آید.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی (Brian Tracy) نویسنده‌ای معروف و سخنرانی برجسته در حوزه‌ی موفقیت شخصی و خودیاری است. او سمینارهای گوناگونی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است.

برایان تریسی به مدت 30 سال موضوعاتی مانند: موفقیت شخصی، رسیدن به ثروت، اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه و تحلیل نموده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از 70 کتاب نوشته که اغلب آثارش به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و فروش بسیار بالایی را نیز به همراه داشته‌اند. بدون اغراق می‌توان گفت غیرممکن است در ایران بخواهید به موفقیت برسید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

در بخشی از کتاب صوتی قورباغه را بخور می‌شنویم:

برای برنده شدن باید یک خصوصیت را دارا بود و آن مشخص بودن هدف است، این‌که بدانی چه می‌خواهی و میلی آتشین به دست‌یابی به آن. (ناپلئون هیل)

پیش از آن که قورباغه‌ی خود را مشخص کنی و به خوردن آن دست بزنی باید تکلیف خود را به طور دقیق روشن کنی که در هر زمینه‌ای از زندگی چه کاری را می‌خواهی انجام دهی. روشنی تکلیف مهم‌ترین مفهوم در کارایی شخصی است. دلیل شماره‌ی یک این‌که برخی آدم‌ها کار بیشتر و سریع‌تری را انجام می‌دهند این است که هدف‌ها و منظورهایشان صددرصد روشن است و از آن‌ها منحرف نمی‌شوند.

هر چه خواست شما و کاری که برای رسیدن به آن باید انجام دهید برای شما روشن‌تر باشد، راحت‌تر می‌توانید بر میل به پشت گوش اندازی فائق آییدو قورباغه‌تان را بخورید و به انجام کامل آن کار موفق شوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
معرفی کتاب/ پیشگفتار
11 دقیقه
مقدمه: قورباغه را بخورید
10 دقیقه
یک: میز را بچینید
10 دقیقه
دو: برای هر روز پیشاپیش طرح و برنامه تهیه کنید
7 دقیقه
سه: در مورد همه چیز قاعده‌ی ۸۰/ ۲۰ را به کار برید
7 دقیقه
چهار: به نتایج بیاندیشید
6 دقیقه
پنج: مدام روش الف ب پ ت ث را به کار بندید
10 دقیقه
شش: توجه خود را بر زمینه‌های کلیدی حاصل کارتان معطوف کنید
7 دقیقه
هفت: از قانون کارایی تحت فشار تبعیت کنید
5 دقیقه
هشت: پیش از شروع مقدمات کامل آن کار را فراهم کنید
7 دقیقه
نه: مدام مشق کنید
5 دقیقه
ده: استعدادهای خاص خود را ارتقا دهید
9 دقیقه
یازده: گرفت و گیرهای اصلی خود را مشخص کنید
5 دقیقه
دوازده: هر بار یک بشکه پیش بروید
5 دقیقه
سیزده: به خود فشار بیاورید
7 دقیقه
چهارده: نیروهای شخصی خود را به حداکثر برسانید
6 دقیقه
پانزده: خود را ترغیب کنید که دست به عمل بزنید
6 دقیقه
شانزده: موارد سازنده‌ی پشت گوش انداختن را انجام دهید
5 دقیقه
هفده: دشوارترین کار را اول انجام دهید
5 دقیقه
هجده: کار را به قطعات کوچک تقسیم کنید
6 دقیقه
نوزده: ذخیره‌های زمانی بزرگ ایجاد کنید
6 دقیقه
بیست: نوعی حس فوریت در خود ایجاد کنید
13 دقیقه
بیست و یک: کارها را یکی یکی ردیف کنید!/ نتیجه‌گیری: جمع‌بندی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قورباغه را بخور!
نویسنده
مترجمروزبه شبانی
راویالهه پرسون
ناشر چاپینشر افکار
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۲۵۰۰ 36750 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قورباغه را بخور!

ali zare
۱۴۰۰/۳/۲
شعار این کتاب اینه که سخت‌ترین کار و مهمترین کار رو اول انجام بده، یعنی اول قورباغه رو بخور، برایان تریسی معتقده اگه هر روز، اول سخت‌ترین کارت رو انجام بدی (قورباغه رو بخوری)، بعد در ادامۀ روز انجام کارهای دیگه برات راحت میشه، در صورتی که همیشه اینجوری نیست و اتفاقاً در اکثر اوقات برعکسه یعنی شما و باید اول کارای آسونتر رو انجام بدی تا اعتماد به نفس خودباوری این رو پیدا کنی که بری سراغ کار سخت، یه جورایی این کتاب بر خلاف شهرتش خیلی با سیستم ذهنی آدما سازگار نیست، خیلی وقتا شروع کردن با کار سخت باعث میشه که نه اون کار رو بتونی انجام بدی نه سایر کارها، امّا اگه از قانون اثر مرکّب استفاده کنیم، یعنی از کارهای کوچیک و آسون شروع کنیم و تمرکزمون رو روی پیشرفت تدریجی بزاریم، خیلی راحت تر می‌تونیم به مرحله‌ای برسیم که قورباغه رو قورت بدیم.
پیشنهاد میکنم به جای این کتاب، کتابهای برتری خفیف، اثر مرکب، عادتهای اتمی و خرده عادتها رو بخونید
ولی زاده
۱۴۰۱/۴/۱
قطعا نویسنده این کتاب یعنی برایان تریسی از معروف‌ترین اشخاص در زمینه نوشتن کتاب‌های در رابطه با موفقیت و برنامه ریزی هستند و کتاب پیش رو یکی از معروف‌ترین و بهترین اثرات برایان تریسی است. توی این کتاب به بزرگ‌ترین مشکل افراد برای دستیابی به موفقیت اشاره شده و اون مشکل به تعویق انداختن انجام کارها و است، لذا برایان تریسی در این کتاب به طور خلاصه 21 روش کلی برای غلبه بر این مشکل هرچه سریع تر انجام دادن کارهای مهم برای دستیابی به موفقیت پیشنهاد داده و هر راهکار رو جداگانه در فصل‌های مختلف به طور کامل توضیح داده است. مهم‌ترین شعار نویسنده این کتاب این بود که سخت‌ترین و آزار دهنده‌ترین کار باید اولین کاری باشه در طول روز انجام داده میشه و برای این موضوع مثال خوردن یک قورباغه رو به کار برده و گفته که سخت‌ترین کار مثل یک قورباغه می‌مونه و انجام دادنش مثل خوردن قورباغه! اگر شما مجبور به خوردن یک قوباغه باشید، در اینکه مرتب اون قورباغه نگاه کنید و خوردنش رو عقب بندازین هیچ سودی وجود نداره و خیلی سریع باید قورباغه رو بردارید و قورتش بدین! دلیل نام گذاری این کتاب با عنوان قورباغه را بخور هم همین موضوع است. یکی از ویژگی‌های جالب این کتاب وجود تمرین‌هایی با عنوان قورباغه را بخور در انتهای هر فصل است و این تمرین‌ها نه تنها به نوعی یک خلاصه از مطالب گفته شده در طول هر فصل حساب میشوند بلکه باعث هرچه بهتر درک کردن مطالب گفته شده در کتاب هم می‌شود. این کتاب یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه برنامه ریزی برای موفقیت هست که من تا به حال خوندم و مطالعه اون رو به همه توضیه می‌کنم. گوینده این کتاب کتاب هم بسیار با انرژی بودند که با موضوع انگیزشی بودن این کتاب صوتی همخوانی خوبی داشت.
علیرضا فتح آبادی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
قورباغه را بخور...... خب خب خب در ابتدا توصیه میکنم که حداقل چند بار (دو الی سه مرتبه) این کتاب را بخوانید تا راهکار‌های آن ملکه ذهنتان شود و این موضوع را بخاطر داشته باشید که تنها عمل به آن‌ها شرط اصلی آن است.... کتاب قورباغه را بخور همان کتاب کلیشه‌ای که همه جا نقل محافل است... من هم برای همین و مشتاق شدم آن را خواندم در ابتدا نسبت به آن بی میل بودم اما بعد از چند دقیقه مجذوب آن شدم که البته صدای راوی نیز بر جذابیت آن می‌افزود در کلیت ماجرا کتاب خوبیست و راه حل‌های خوب و منحصر به فردی دارد و شاید بتواند شما را هدایت کند چرا گفتم شاید؟؟؟ زیرا عمل به آموخته هاست که باعث ثمره دادن آنهاستکار‌های ما آنچنان که از دور به آن‌ها می‌نگریم سخت نیستند اگر جای شخص دیگری بودید و خود را قضاوت می‌کردید قطعا می‌گفتید وای پسر اونو نگاه کن از پَس چه کار آسونی بر نمیاد...... درسته نکته ماجرا رو گرفتین؟؟ فقط عمل کنید و به پیش برید باشد تا رستگار و موفق شوید..... با تشکر از کتابراه بابت کتاب‌های رایگان هفتگی و کتاب دوستان عزیزی که با نوشتن نظرات خویش ما را در خرید کتاب‌های گوناگون راهنمایی می‌کنند....
MORTEZA JAFARI
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
نقد و بررسی کتاب قورباغه رو بخور: کتاب به بیان مشکلاتی در زمینه موفقیت میپردازه اما نکاتی که باید در زمینه موفقیت بیان بشه به اندازه و ایده آل نیست و صرفا در طول کتاب به بیان موضوعات کلیشه‌ای میپرداخت و روی هر مشکل بیش از حد اسرار داشت به گونه‌ای که زمانهایی از کتاب تکراری و بعضا کلافه کننده است که کتاب‌هایی در زمینه موفقیت به نگارش در میان باید بسیار دقیق و نکته سنج باشند از این بابت که: اشتباهاتی بیان و تذکر داده بشه که در رفتارهای مالی قشر عام جامعه بیشتر دیده میشه ولی در این کتاب بیشتر مواضع و نکاتی بیان میشد که هر فردی خودش مطلع هست به طور عادی, کتاب موفقیتی مورد توجه منتقد قرار میگیره که مشکلات و اشتباهاتی رو در رفتار مالی بیان کنه که از دید خود فرد پنهان و به یک رفتار عادی تبدیل شده باش
من فقط این نکته مهم رو در کتاب هنر شفاف اندیشیدن دیدم رعایت شده بود.
نکته بعدی در مورد نحوه بیان گوینده است, گوینده باید صدای شیوا و جذاب داشت باش که شنونده لذت ببره از تمام دقایق بدون هیچ خستگی حالا نباید توقع داشت همه صدای عادل فردوسی پور داشت باشن ولی انتظار هست گوینده با حس شوق کتاب رو بیان کنه.
نکته آخری که در انتهای همه‌ی انتقادها عرض میکنم اینکه هر کتابی هر چند ضعیف نکاتی برای یاد گرفتن دارند.
موفق و پیروز باشید
آنیتا ارزانی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
۱. سبک کتاب انگیزشی است.
۲. محتوای کتاب آموزشی است ولی مانند ظرف بزرگ شیرینی است که هر کس باید بدلخواه، از نوع مورد علاقه خود بردارد و بخورد. حتی به جرائت میگویم، مناسب مدیران و بازاریاب‌ها نگاشته شده، تازه اگر اغماض بخرج دهم و بگویم که جغرافیای مکانی هم ندید.
۳. کتاب ارزش یک بار خواندن را دارد
ولی بعضی مطالب آن تامل میطلبد،
الف. اگر جایگاه اراده و انگیزه ب چالش کشیده شود، بسیاری از توصیه‌های نویسنده قابل بررسی میشود.
ب. در بخش ۱۷ گفته شده، تغییر عادات در۲۱ روز صورت میگیرد، در حالیکه جدیدترین تحقیقات، این زمان را از۶۵ تا ۲۵۸ روز برای افراد مختلف تخمین زده است. پس روی ۲۱ روز زیاد حساب باز نکنید که اگر نشد در مورد خودتان و استعدادتان شک کنید؟؟!!!
ج. از خواننده کتاب خواسته شده تا کاری ب نتیجه نرسیده بدنبال کار دیگری نرود، این سوال پیش میآید که شاید کار خوردن بزرگترین قورباغه مدت زیادی طول بکشد، در زندگی واقعی چه تضمینی هست که فقط با یک چالش در روز مواجه باشیم؟
توصیه میکنم با توجه ب این سوالات این کتاب ارزشمند را بخوانید و پاسخ‌ها را در کتاب خرده عادتها بیابید. کتابی بسیار فوق‌العاده که امیدوارم ب مرور در جامعه ما جا باز کند.
۴. از شنیدن این کتاب خوشنودم چون پس از مقایسه با مطالب کتاب خرده عادتها قدرت انتخاب مسیر صحیح بمن داده شد.
۵. دانش و اندیشه من در مورد نحوه مواجه با مشکلات تغییر کرد.
۶. این کتاب را بشنوید ولی گزیده کاری داشته باشید، مطالب را با توجه ب نوع زندگی خودتان متناسب کنید.
با سپاس از کتابراه
شما در انتخاب بهترینید
کاربر k
۱۴۰۰/۴/۱۲
تا انتها گوش نکردم ولی خب بنظرم در مجموع کتاب خوب و تاثیرگذاری هست، اما..
کمی طولانی و تکرار مکررات بود و شاید نصف مجموع مطالب اضافاته!
بصورت قطعی نمیشه گفت شعار اصلی کتاب بهترین راهکار خصوصا برای همه و در هر موقعیتی هست!
صدای گوینده نمیگم بد یا خوبه اما اوایل که گوش میکنید کمی جلب توجهتون به
صدا و گویش میره و درصدی از تمرکزتون از مطلب رو میگیره که البته زیاد غیر طبیعی هم نیست و کم کم عادت میکنید!
.. و اینکه دوستان موفقیت واقعی چیزی نیست که خیلیها دنبالشیم و دیگران تبلیغ و به ما گوشزد میکنن، دنیا جای مسابقه و جنگیدن برای بیشتر بدست اوردن نیست!
**مفید بودن و کوشایی و تلاش قطعا مهم و لازمه اما اگه داشتن آرامش و خوش حالی رو اصل بگیریم و دستگاه سنجشی براشون میبود، شاید تو دور افتاده‌ترین روستاهای همین ایران پیدا کنین یکی که همسن مثلا بیل گیتس باشه و تو بدست اوردن این اصول خوشبختی موفقتر از ایشون بوده!
Ms Moti
۱۴۰۲/۵/۸
توی این کتاب نویسنده ۲۱ نکته و راه حل برای انجام کارها رو میگه. این نکات کمک میکنه تا کارهایی که فکر می کنید مشکل و سخت هستن یا اینکه اصلا علاقه ای بهشون ندارید رو انجام بدید. مثلا نویسنده میگه که اولین کاری که در طی یه شبانه روز باید انجام بدید اون کاری هست که اصلا دوستش ندارید و براتون مشکله. که نویسنده توصیه میکنه از قانون پارکینسون و ۲۰/۸۰ برای انجام کارها استفاده کنیم. کارهای بزرگ رو به کارهای کوچیکتر تقسیم کنیم. ایجاد حس فوریت در خودمون، یعنی برای انجام یک کار دست دست نکنیم و هی پشت گوش نندازیمش. کارها رو یکی یکی انجام بدیدم و تا وقتی یه کاری صد درصد تموم نشده سراغ کار بعدی نریم. اگر فرصت ندارید تا کل کتاب رو گوش کنید می تونید قسمت آخر رو فقط گوش کنید. توی این قسمت کل کتاب مرور شده.
مرتضی دبیر
۱۴۰۰/۱/۱۳
کتاب فوق العادیست👌، من چند بار نسخه مختلف گوش کردم و خوندم و مهمترین مطلب این کتاب این هست❓ که چگونه با انجام چه کارهایی میتونید. زمان آزاد را بدست بیاورید😳.. اینکار را با بخشیدن کلمات انرژی بخش به شما 😊و یا دادن الویت انجام کارها😃، و فقط و فقط، با انجام کارها که گفته💫. میتونید به آزادی زمان و برسید 😄و مژده که بلافاصله به آزادی مالی هم خواهید رسید🤑 با سر ریز شدن حساب بانکی تون به رویا هاتون دست پیدا میکنید😎... قطعا در کنار این کتاب، کتاب‌های دیگر هم برای شما کارساز هست 🙏... من از خواندن کتابهای مختلف به لحظه، لحظه‌های شاد رسیدم 💪و آرزوی جز این برای شما دوست من ندارم✌️... روز خوش🌹
Ali Akbari
۱۴۰۱/۴/۱۹
این کتاب‌ها فقط یه سری قوانین کلی که در کتاب‌های دیگه مطرح شده رو برمیدارن کنار هم میذارن و خیلی کلی هم اونو کوتاه معرفی میکنن و میگذره و میگن اگر اینارو رعایت کنی موفق میشی در صورتیکه موفقیت به خیلی مسائل دیگه ربط داره و این کتابا یجورایی خلاصه کتابای موفقیت و روانشناسی دیگست، اگر کتابخوان نیستین این کتاب‌های خوب هستن منتهی اگر چندتا کتاب خودشناسی و روانشناسی رو خونده باشین این کتابا چیز جدیدی ندارن و فقط مسائل کتبچابای دیگه رو جمع کردن و فقط اونارو کوتاه میکنن، مجموعه‌ای از موارد مختلف مثلا نظم داشته باش صبح زود از خواب پاشو برنامه داشته باش و.... رو خیلی کلی توضیح میده و بنظرم کتاب خیلی خاص و خیلی مفیدی نیست.
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
هرکتابی ارزش یک بار خوندن رو داره و این کتاب ارزش حداقل دوبار خوندن رو داره. محتوای خوبی داره، نسبتاً کوتاهه و کاربردی، یعنی تو یه ماه یاد میگیری چطوری ۲۰، ۳۰ یا ۵۰ سال یا هر چقدر باقی مونده از زندگی تون رو درست زندگی کنین. من زمانی که این کتاب را خواندم، تصمیم گرفتم تنبلی را کنار بزارم و قاطعانه و فعال خوب باشم. از اون کتاب هاست که با خواندن ش می‌تونی یه روز خوب رو شروع کنی، پس پیشنهاد میدم صبح‌ها بخونید و اینکه برای کسایی که کلی برنامه دارن اما تنبلی میکنن و حوصله شروع ندارن شدیداً توصیه میشه تا با سرعت و تمرکز بیشتری به سمت اهداف دلخوا ه تون پیش برین.
Sevda Ghanbari
۱۴۰۰/۱۱/۷
دنیای شلوغ و پر هیاهوی امروز اکثر مردم بسیار پر مشغله هستند و معمولا برای انجام کارهای خود وقت کم می‌آورند. آن‌ها دائما از کمبود وقت و این که فرصت انجام کارهای مهم و حیاتی خود را ندارند گلایه می‌کنند و همیشه به دنبال کسی یا چیزی هستند تا تقصیر این کم آوردن‌ها را به گردن او بیندازند.
برایان تریسی
در کتاب قورباغه ات را قورت بده همه افراد پر مشغله را مخاطب قرار داده و با نگارش یک راهنمای عملی و علمی که حاصل سی سال مطالعه و کسب تجربه در زمینه مدیریت زمان است به آن‌ها کمک می‌کند تا از تاخیر و تنبلی در انجام کارها رها شده و کارهای بیشتری را در مدت زمان کمتر به سرانجام برسانند.
Fatemeh
۱۴۰۱/۲/۹
نظر مفید: این کتاب برای کسانی که می‌خواهند برنامه ریزی کنند خیلی مناسبه و برایان تریسی در این کتاب نکات جالب و مهمی گفته. از دیدگاه من که یک آدم کمال گرا هستم مهم‌ترین نکته‌اش این بود که هیچ وقت نمی‌توانیم همه کارهایمان را انجام دهیم بلکه فقط باید به آنهایی بپردازیم که مهم‌ترین کارها یا به اصلاح که قورباغه هستند انجام این کارها بیشترین نتایج یا ۸۰ درصد نتایج را به ما خواهند داد. مواردی که مطرح کردم مربوط به قانون ۸۰/۲۰ بود که در این کتاب خیلی کامل براتون توضیح داده است. من بعد از خوندن این بخش کتاب درصد کمال گرایی منفی‌ام خیلی کمتر شد.
ali moori
۱۴۰۰/۱۲/۷
نقد کتاب
کتاب به طور کل روی انضباط فردی و انجام کارها بدون فکر زیاد اصرار می‌ورزد.
کتاب، نوشته برایان تریسی یکی از معروف‌ترین نویسنده‌ها و سخنرانان دنیاس که آثار بسیار معروفی در زمینه کتاب تا کنون برجای گذاشته.
متن کتاب بسیار شیوا، خلاصه و مفید و قابل اجرا می‌باشد.
ترجمه کتاب هم اونطور که رو
باید مفهوم کتاب به خوبی رسانده.
یکی از مشکلات کتاب این بود که نویسنده در بعضی از صفحات کتاب مبحث رو به طور کامل باز نکرده تا کامل در ذهن فرد بشینه.
لیلا خلج
۱۴۰۰/۱/۱۶
من این کتاب را چندین بار خوانده‌ام و در زمانهای مختلف از مطالبش استفاده کرده و کمک گرفته ام. این بار خواستم نسخه صوتی را داشته باشم تا در فرصتهای ممکن بشنوم. اما صدای گوینده اصلا مناسب خواندن کتابهای جدی نیست. به نظر میرسد برای خردسالان قصه میگوید. گوینده با خنده و با دهان باز وخیلی سریع و باعجله و پر اشتباه روخوانی میکند. صرفا داشتن صدای رسا مناسب گویندگی نیست و داشتن دانش ومعلومات در این زمینه نیز لازم است. از خرید نسخه صوتی خوشحال نیستم.
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۱/۸/۱۵
کتاب خوب و کاربردی بود. مطالب رو به طور خلاصه اما دقیق گفته بود و همین از نقاط قوت کتابه که خسته کننده نیست. و خوبی دیگه‌اش اینکه عین بعضی از کتابها مطالب شعاری نبود. خیلی خوب و با مثال توضیح داده شده بود که درک موضوع بالاتر می‌رفت. ترجمه متوسط بود. تایپ و ویراستاری ضعیف طوری که انگار تایپیست عزیز رو مجبور کرده بودند که تایپ کنه و ایشون هم با اجبار نارضایتی کامل انجام داده بودند از بس که بی دقت انجام شده بود!
مشاهده همه نظرات 386

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قورباغه را بخور!

برای دریافت کتاب صوتی قورباغه را بخور! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.