معرفی و دانلود کتاب مثبت اندیشی: راهبردهای ساده حذف استرس‌ برای رسیدن به‌ یک زندگی شادتر

عکس جلد کتاب مثبت اندیشی: راهبردهای ساده حذف استرس‌ برای رسیدن به‌ یک زندگی شادتر
قیمت:
۸۰۰۰ تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50

برای دانلود قانونی کتاب مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مثبت اندیشی: راهبردهای ساده حذف استرس‌ برای رسیدن به‌ یک زندگی شادتر

اگر تصور می‌کنید سرعت لازم برای پیشرفت در زندگی و رسیدن به خواسته‌هایتان را ندارید و از این بابت دچار یاس و ناامیدی شده‌اید، کتاب مثبت اندیشی نوشته زوئی مدوز کاملا مناسب شماست. در این اثر راهکارهایی ارائه شد است تا بتوانید به کمک آن‌ها به رضایت و خوشحالی در زندگیتان برسید.

درباره کتاب مثبت اندیشی:

زمانی که مثبت‌اندیشی، به روش اصلی تفکر شما تبدیل شد، خواهید دید که چقدر راحت‌تر با افکار منفی مبارزه، و آن‌ها را به کلی نابود خواهید کرد. در این حالت، این توانایی را دارید که به سلامت و با حداقل تلفات، از چالش‌های سخت گذر کنید.

در یک دنیای بی‌نقص، هیچ چالشی وجود ندارد که بخواهید بر آن پیروز شوید. اما در دنیای واقعی ما، تلاش و جنگیدن برای زندگی مدنظرمان بسیار مهم است. مثبت‌اندیشی، روشی در زندگی است که حتماً باید استمرار یابد. فقط با استمرار مثبت‌اندیشی است که می‌توان در زندگی به خوشبختی دست پیدا کرد. به یاد داشته باشید که شما حق انتخاب دارید. برای رسیدن به خوشبختی، باید همیشه و آگاهانه خوشبختی را انتخاب کنید.

مهاتما گاندی می‌گوید: «انسان‌ها اغلب چیزی می‌شوند که به آن اعتقاد دارند. اگر دائماً به خودتان تلقین کنید که من نمی‌توانم کاری را انجام دهم، احتمالاً نخواهید توانست آن را انجام دهید. در مقابل، اگر اعتقاد داشته باشید که می‌توانید کاری را انجام دهید، حتماً ظرفیت انجام آن را کسب خواهید کرد، حتی اگر در ابتدا فاقد این ظرفیت باشید».

به همین دلیل است که افراد مثبت‌اندیش در مقایسه با افراد منفی‌نگر، بهتر می‌توانند بر ناامیدی و درماندگی غلبه کنند. زیرا ذهن آن‌ها بر کارهایی متمرکز است که می‌توانند آن را انجام دهند یا آن را کنترل کنند، نه چیزهایی که قادر به تغییر دادن آن نیستند. افراد مثبت‌اندیش در «تعریف مشکل» متوقف نمی‌شوند، بلکه به این می‌پردازند که گام بعدی برای حل مشکل چیست.

زوئی مدوز (Zoe Meadows) در کتاب مثبت اندیشی (Positive Thinking) شما را تشویق می‌کند تا نخستین گام را در مسیر مثبت‌اندیشی و زندگی شادتر و موفق‌تر بردارید.

کتاب مثبت اندیشی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید نسبت به منافع مثبت اندیشی و اثرات آن در زندگی آگاهی پیدا کنید، مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

جملات برگزیده کتاب مثبت اندیشی:

- مثبت‌اندیشی توانایی شما را برای مقابله با استرس افزایش می‌دهد.
- مثبت‌اندیشی مسری است. مثبت‌اندیشان می‌توانند دیگران را ترغیب کنند که ممارست داشته باشند، و برای هدف‌شان تلاش کنند.
- هر روز چند جمله مثبت به‌خودتان بگویید. اینکه باور داشته باشید که می‌توانید کاری را انجام بدهید، بسیار مهم است، اما اگر از خودتان جملات مثبت بشنوید، می‌توانید باور خود را در مورد قابلیت‌هایتان ارتقاء دهید.
- انجام کارهای خوب، به شما برای رها کردن خودتان از مسائلی که از آن‌ها رنج می‌برید، یا شما را اذیت می‌کنند، کمک می‌کند.
- سعی کنید که با ترس‌تان بجنگید. ترس بزرگترین دشمن خوشبختی واقعی است. زمانی که در مقابل ترس تسلیم می‌شوید، قابلیت‌ها و فرصت‌های دیگر را نادیده می‌گیرید.

در بخشی از کتاب مثبت اندیشی می‌خوانیم:

بیش از هر چیزی شما باید به افکار منفی خود توجه کنید، و بفهمید که این افکار در ذهن شما چه می‌کنند. چند مثال از افکار منفی می‌زنم: من لیاقت ثروتمند شدن را ندارم، یا من لیاقت ترفیع شغلی و کسب حقوق بالاتر را ندارم. این افکار ممکن است از دوران کودکی در ذهن شما باشند، به‌نحوی که فکر کنید این افکار نرمال هستند. کاری که باید بکنید، بررسی این افکار، و طرح این پرسش است که این افکار از کجا آمده‌اند، و چطور به این‌جا رسیده‌اند؟

در هنگام ارزیابی نحوه تفکرتان، باید شواهد قابل توجهی از تفکرات و احساسات خود داشته باشید. داشتن یک دفترچه خاطرات، روشی قدیمی برای کمک به رشد شخصی و توسعه شخصیت است. از این طریق، شما می‌توانید به ذهن خود سرک بکشید، و از روحیات و رفتارهای خود آگاه شوید. در ابتدا ممکن است این کار برای شما سخت باشد، خصوصاً اگر نوشتن برای شما کار سختی باشد، اما بعد از مدتی، شگفت‌زده خواهید شد که چقدر مطلب در مورد خودتان آموخته‌اید. همه کاری که باید انجام دهید این است که در پایان هر روز، موقعیتی را در نظر بگیرید و واکنش خودتان را در مورد آن بنویسید. تمام افکار مثبت و منفی خودتان را در طول روز، لیست کنید. بدین ترتیب، شما می‌توانید محرکی را که باعث فعال شدن افکار منفی می‌شود، شناسایی کنید. بدین صورت، شما می‌توانید برای نحوه مدیریت و تبدیل تفکرات منفی به مثبت طرح‌های عملیاتی طراحی کنید.

در هنگام یادداشت خاطرات، باید در مورد احساسات و واکنش‌های خود صادق باشید. اگر نویسنده خوبی نیستید، فقط یک لیست درست کنید، و برای هر مورد کمی توضیح دهید. همچنین می‌توانید فقط به 5 فکر مثبت و منفی مهم آن روزتان بپردازید.

همچنین باید زمانی را صرف تأمل بر افکار لیست‌شده کنید. باید حداقل هفته‌ای یک بار به تأمل و ارزیابی تفکراتتان بپردازید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مقدمه مترجم
فصل اول: مزایای مثبت‌اندیشی
مزایای مثبت اندیشی چیست؟ 
فصل دوم: ارزیابی نحوه تفکر شما
نسبت به نگرش خود احساس مسئولیت داشته باشید
فصل سوم: روش‌های فائق آمدن بر افکار منفی
خوشبختی و خوشحالی را انتخاب کنید
افکار منفی خود را به چالش بکشید
جایگزین کردن افکار منفی با افکار مثبت
خودتان را سرزنش نکنید
تفکر فیلتری ممنوع
فصل چهارم: قدرت مثبت‌نگری
انگیزه داشته باشید
دستاوردهای گذشته خود را بررسی کنید
عوامل انحرافی را حذف کنید
رقابتجو باشید
از کمک خواستن از دیگران نترسید
فصل پنجم: شما که هستید؟ 
آیا در حال حاضر، شاد و خوشبخت هستید؟ 
چیزهایی که شما را خوشحال می‌کنند کداماند؟ 
آیا آرامش دارید؟ 
آیا شما در حال عذاب کشیدن هستید؟ 
آیا آماده‌اید که در مورد نوع خوشبختی مدنظرتان تصمیم‌گیری کنید؟ 
مثبتنگری و قانون جذب
فصل ششم: راهبردهایی برای خوشبخت بودن
هدفگذاری
تابلوی آرزوها و ابزار انگیزشی
تغییر ذهنیت
خودتان را دوست بدارید
به یک مکان آرامش بخش بروید
فصل هفتم: درس‌هایی که آموختید
برای تغییر به خودتان زمان بدهید
سالم باشید
ذهن آگاهی را اجرا کنید
خلاق باشید
اطراف خود را با افراد مثبت نگر پر کنید
برای زندگی خود، اهداف دست یافتنی تعیین کنید
فصل هشتم: زندگی کردن
از داشته‌های خود راضی باشید
پیشاپیش پرداخت کنید
از چیزهای کوچک لذت ببرید
هر چه را که برای دیگران انجام دهید، به سوی شما بازمی‌گردد
در همه چیز و همه کس خوبی را ببینید
به فکر حرف مردم نباشید
ریسک کنید
اشتباه کنید
نوری در تاریکی‌های دیگران باشید
همیشه یک زمان تنهایی برای خودتان در نظر بگیرید
خودتان و دیگران را ببخشید
کنار گذاشتن کینه‌ها
از خراب کردن پل‌ها اجتناب کنید
دنیای خود را کوچک نکنید
از ناامیدی دوری کنید
خودتان را از آسیب دور کنید
مسائل منفی و منفی نگری را از زندگی خود خارج کنید
افکار منفی را دور بریزید
از خودتان بپرسید که چه می‌خواهید
به دنبال افراد مثبت باشید
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مثبت اندیشی: راهبردهای ساده حذف استرس‌ برای رسیدن به‌ یک زندگی شادتر
نویسنده
مترجمصباح اله پناه، نیما سبلانی طالشمکائیل
ناشر چاپیانتشارات زرین اندیشمند
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات۷۵
زبانفارسی
شابک978-622-7591-23-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۰۰۰ ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مثبت اندیشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مثبت اندیشی

برای دریافت کتاب مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.