معرفی و دانلود کتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟

عکس جلد کتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟
قیمت:
۹۵۰۰ 4750 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟

کتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟ نوشته‌ی نیما سبلانی طالشمکائیل، با ارائه نکاتی آموزنده و کاربردی به شما کمک می‌کند تا کیفیت زندگی زناشویی خود را بهبود بخشید.

محبت همسر شما کاملا وابسته به نوع رفتار خودتان است. اگر می‌خواهید همسرتان به شما عشق بورزد، باید خودتان هم رفتاری عاشقانه و محبت‌آمیز داشته باشید. در زندگی زناشویی، زن و شوهر باید از ویژگی‌هایی مانند وفاداری، امانت‌داری، داشتن توقعات معقول، عشق‌ورزی، داشتن احساس مسئولیت و... برخوردار باشند تا بتوانند با همکاری یکدیگر زندگی زناشویی موفقی را بسازند. زندگی مشترک زمانی مفید و پایدار خواهد بود که زوجین نسبت به همدیگر شفافیت داشته و هم‌سو باشند؛ در غیر این صورت وحدت و آرامش آن‌ها از هم ‌پاشیده می‌شود.

برای اینکه به زوجی موفق تبدیل شوید علاوه بر عشق به اصول اساسی دیگری هم نیازمند هستید. بیشتر افراد با عشق ازدواج می‌کنند اما وقتی زیر یک سقف می‌روند با دنیای جدید و پرچالشی از زندگی زناشویی مواجه می‌شوند که برای کنار آمدن با این دنیا زن و شوهر باید از نکات مهم و طلایی زندگی زناشویی آگاهی داشته باشند. کتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟ (How can we be successful couple) اصولی را مورد بررسی قرار می‌دهد که برای یک زندگی مشترک لازم و ضروری است.

اگر در جست‌وجوی خوشبختی هستید و یا فقط در انتظار آن نشسته‌اید به هیچ‌ عنوان قادر نخواهید بود که خوشبخت زندگی کنید؛ زیرا خوشبختی چیزی نیست که به دنبال شما راه بیفتد و یا جسمی نیست که دنبال آن باشید بلکه یک فرآیند درونی است که خودتان باید آن را درک کنید.

اگر تصمیم دارید از فردا امواج منفی را از ذهنتان دور کرده و به فکر خوشبختی باشید، بدانید موفق نخواهید بود زیرا اشخاصی در زندگی موفق می‌شوند که همان لحظه‌ای که تصمیم به تغییر اوضاع گرفتند، در همان زمان تغییر را آغاز کنند پس اگر می‌خواهید بهتر زندگی کنید از همین امروز و از همین لحظه آغاز نمایید. روزی که به عرصه‌ی مقدس عشق قدم گذاشتید این جمله را مدام تکرار کنید:

«و من خوشبختیم را مدیون پروردگاری هستم که در میان ربّناهای دعاهایم تو را برای من فرستاده و من با تو خوشبختی را تا انتهای زندگی امتدادش خواهم داد».

در بخشی از کتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟ می‌خوانیم:

امروزه فکر کردن در این مورد که بااینکه زندگی نسبی است اما تا چه اندازه از زندگی‌های ما مطلق‌گرایانه سپری می‌شود و با این طرز تفکر چه مقدار از خوشی‌های زندگی را از دست می‌دهیم کسانی که مطلق گرایانه فکر می‌کنند احساس می‌کنند که بر کل جهان تسلط دارند و قرار است که همواره زنده بمانند این‌گونه افراد معمولاً خودشیفته و متمرکز به خود هستند بدون آنکه انعطاف رفتاری داشته باشند.

پائولو کوئلیو نویسنده معاصر برزیلی می‌گوید: «بدتر از قدم زدن در تنهایی و بدبختی این است که کسی را درکنارمان داشته باشیم و کاری کنیم که این شخص احساس کند در زندگی ما هیچ اهمیتی ندارد».

ما در طول زندگی ممکن است بارها و بارها این طرز تفکر را در طرف مقابلمان به وجود بیاوریم که برای ما یک‌بار اضافی بوده که دوست نداریم داشته باشیمش در حالی که او را خیلی دوست داریم و این ناشی از نگاه مطلق‌گرایانه ما به زندگی است. شاید بخش بزرگی از خودخواهی‌ها به همان نگاه مطلق گرایانه و دیکتاتوریانه‌ی ما برمی‌گردد که نمونه‌ی بارز آن سخت‌گیری و تعصب کورکورانه است.

فهرست مطالب کتاب

سخنی با خوانندگان عزیز
مقدمه
ارتباط با همسر
زندگی مشترک به‌ عنوان یک محفل آرام‌بخش
بیان عواطف و احساسات
بدگمانی ممنوع
واقعیت‌های زندگی نسبی است یا مطلق؟
چگونه با همسر خود شوخی کنیم؟
مهارت‌های همسرداری
تعریف همسرداری
تفاوت‌های روان‌شناختی زنان و مردان در زدگی مشترک
مثال‌هایی از مهارت‌های همسرداری
چند نکته حیاتی در مورد همسرداری
مهم‌ترین عوامل مشکلات زندگی و راهکارهای آن
اولین سال ازدواج
چند سال بعد از ازدواج
یک دهه بعد از ازدواج
انواع سبک‌‌های فرزندپروری
سبک فرزند پروری مقتدرانه
سبک فرزند پروری سهل‌گیرانه
سبک فرزند پروری مستبدانه
سبک فرزند پروری مسامحه کارانه (مسامحه‌گر)
با همسرتان در یک گروه باشید.
تمرین رفتارهای سالم
شناخت همسر بعد از ازدواج
رابطه جنسی در زندگی مشترک
مدیریت توقعات
توقعات نامعقول
نیازهایتان را به همسرتان بگویید
ساده‌ترین راه جلوگیری از دعوای زناشویی
راه مثبت اندیشی در زندگی مشترک
تداوم در زندگی‌ مشترک امروزی چگونه میسر می‌شود؟
مدیریت اختلافات
راه‌های جلوگیری از دخالت خانواده همسر
نکات طلایی زندگی مشترک
جملاتی که زنگ خطر هستند
مسائلی را که باید پیش خود نگه ‌دارید
چه مسائلی باعث ایجاد تفاهم بین زوجین می‌شود
سخن آخر
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات71
زبانفارسی
شابک978-622-6841-65-8
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط، کتاب‌های فقه و اصول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟

Milad67 Tir
۱۴۰۰/۵/۱۶
ممنون از نویسنده عزیز ولی کتاب خلاصه وار و حالت نصیحت داشت.
محمد ولی پور
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
راهنمای جامع و کامل زناشویی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟

برای دریافت کتاب چگونه به زوجی موفق تبدیل شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.