معرفی و دانلود کتاب غوغای زمانه

عکس جلد کتاب غوغای زمانه
قیمت:
۹۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غوغای زمانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غوغای زمانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غوغای زمانه

کتاب غوغای زمانه از فاطمه نیساری، روایت‌گر زندگی عاشقانه اما پر فراز و نشیب «طناز» است، که مجبور است پا روی رویاها و آرزوهایش بگذارد و مسیری را برای زندگی خود انتخاب کند که مطابق میلش نیست. در این رمان عاشقانه، می‌خوانیم که چطور طناز با رویای زندگی‌ای که همیشه به دنبال آن بوده، وضعیت خوب خود را به خطر می‌اندازد.

درباره‌ی کتاب غوغای زمانه

رویاها تا کجا دوام خواهند آورد و همراه ما خواهند بود؟ تا کجا ممکن است در برابر تقدیر مقاومت کنند و تلاش کنند تا بر سرنوشتی که برای ما رقم می‌خورد، پیروز شوند؟ چه تضمینی برای به وقوع پیوستن رویاها و این که دقیقاً مطابق آن چه انتظار داشتیم محقق شوند، وجود دارد؟ «طناز» هم مانند تمام هم‌سن‌وسالان خود، پر از رویا و آرزوست. آرزوی زندگی با مردی که خودش او را انتخاب کرده باشد. مدت‌هاست که طناز انتخاب خودش را در ذهن دارد. اما همه‌ی وقایع آن‌طور که پیش‌بینی می‌کرد و انتظارشان را می‌کشید، اتفاق نمی‌افتند. با ورود مردی به نام «شاهرخ» به زندگی او، همه‌چیز دچار تغییراتی می‌شوند و حالا طناز تنها یک انتخاب برای ادامه‌ی زندگی‌ خود دارد. رمان غوغای زمانه از فاطمه نیساری، راوی زندگی پر پیچ و خم طناز است و از تصمیماتی می‌گوید که می‌توانند زندگی‌ها را زیرورو کنند.

طناز، با توجه به اصرار خانواده‌اش، تنها یک انتخاب دارد، که اتفاقاً انتخاب بدی هم نیست! شاهرخ که مدتی را مشغول به تحصیل در خارج از کشور بوده، همان پسر مورد تایید خانواده است که هم او را اصیل می‌دانند و هم از نجابت او صحبت می‌کنند. اما تمام ویژگی‌های مثبتی که در وجود شاهرخ، کاملاً آشکار هستند، هیچ اهمیتی برای طناز ندارند. او هنوز هم رویای قبلی را در سر می‌پروراند، ولی در نهایت، تسلیم این سرنوشت می‌شود. محبتی که از شاهرخ می‌بیند، او را کم‌کم به این زندگی جدید عادت می‌دهد، اما از جایی به بعد، تمام توجه‌ها و محبت‌ها را به عنوان یک وظیفه در نظر می‌گیرد. هر از گاهی هم درگیر خاطرات گذشته‌ی خود می‌شود، و به مرور، قدرت این خاطرات به قدری افزایش پیدا می‌کنند که زندگی او را کاملاً تحت تاثیر قرار می‌دهند. رمان عاشقانه‌ی غوغای زمانه، روایت‌گر روزهای زندگی طناز است.

معرفی و دانلود کتاب غوغای زمانه

از جایی به بعد، قدرت رویاها روزبه‌روز بیشتر می‌شوند. آن‌چنان قدرت می‌گیرند که سرنوشت زندگی طناز را به طور کلی تغییر می‌دهند. طناز مسیر جدیدی را برای خود رقم می‌زند و به تمام روزهای خوش و زندگی خوبی که از سر می‌گذرانده، پشت می‌کند. اما هیچ یک از آرزوهایی که در سر داشت، آن‌چنان که انتظارشان را می‌کشید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. همه چیز متفاوت و تلخ‌‌ پیش می‌رود، تا جایی که احساس می‌کند شاید آن‌چه تقدیر برایش در نظر داشته، واقعاً به صلاحش بوده و نتایج بهتری را هم به دنبال خود داشته است. اگر از طرفداران رمان‌های عاشقانه‌ی ایرانی هستید، خواندن کتاب غوغای زمانه و آن چه طناز با تصمیمات درست و غلطش برای خود رقم می‌زند، برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

این اثر به کوشش انتشارات زرین اندیشمند به چاپ رسیده است.

کتاب غوغای زمانه برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به تمام دوست‌داران داستان‌ها و رمان‌های ایرانی ژانر عاشقانه، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب غوغای زمانه می‌خوانیم

مامان درحالی‌که نگاهش به میوه‌های توی آبکش هست؛ جلو رفته و از شانس بد گلی، خیاری را که تکه‌ای گل به آن چسبیده، توی دستش می‌آید.

گلی با شرمندگی سرش را پایین می‌اندازد. با تته‌پته، سعی در رفع‌ورجوع این بی‌دقتی‌اش دارد.

- خانوم جان، ببخشید. به خدا می‌خواستم دوباره بشورمشون.

مامان با لبخندی کمرنگ سری تکان می‌دهد:

- گلی، سر فرصت کارات رو بکن. بذار عماد هم به کاراش برسه. هیچ دوست ندارم امشب چیزی کم و کسر باشه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غوغای زمانه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات زرین اندیشمند
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات387
زبانفارسی
شابک978-622-7591-25-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غوغای زمانه

کاربر کتابراه
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
ستاره‌ها رو اواسط رمان دادم و نظر نهایی ام رو الان بعد از اتمام میگم که خیلی خوب بود اصلا نمیتونم طناز رو قضاوت کنم ولی جسارتش که پای حرفش ایستاد خوب بود ولی خوب حماقت هایش. شاید اگر این جسارت رو پیدا نمیکرد تا اخر عمر در حسرتش می سوخت حداقل دلش نمی سوزه که قدمی برنداشته، حالا دست تقدیر یا سرنوشت و مانعش شده. باز هم می گویم نمیشه تا جای کسی نبود ان رفتارهایش رو قضاوت کرد ولی نمیدونم چرا احساسش برایم قابل لمس بود خیلی کتاب خوبی بود
رستا پناهی
۱۴۰۲/۱۱/۹
عالی بود، جزو معدود رمان هایی بود که بی وقفه تمومش کردم هر چی جلو رفت از اوج نیافتاد، اصلا اضافه گویی نداشت، قلم نویسنده خوب بود.
بعضی جاهایش از دست طناز بدجور حرص خوردم در عین حال بعضی جاهاش قشنگ حسش رو درک کردم و می تونستم همذات پنداری کنم. خیلی به واقعیت نزدیک بود انگار رحیم و طناز جلوی چشمام بودند. از خوندن خط به خطش لذت بردم. رمان خیلی خوبی بود و میدونم تا مدت ها درگیرش هستم.
Haniyeh Siavash
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
نه به اونکه انقدر خودشو می‌چسبوند به رحیم نه به آخرش بعد تحمل این همه درد. کاش شاهرخ زودتر بره سراغش
آسا بیگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
تا اواسط داستان خوب و اموزنده بود ولی پارت پایانی و انتهای داستان نه، عجولانه و دور از ذهن
نسرین
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
جزو رمان های خوبی بود که خوندم و دوستش داشتم حتما خریدش رو توصیه میکنم
neda kanani
۱۴۰۳/۱/۹
کتابی که در جامعه ما به دور از ذهن هست
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب غوغای زمانه

برای دریافت کتاب غوغای زمانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.