معرفی و دانلود کتاب نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام

عکس جلد کتاب نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام

کتاب نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام اثر یوسف رشاد به بررسی اسرائیلیات در احادیث و نیز نقش یهود در فرقه‌سازی در اسلام می‌پردازد.

این کتاب به خوبی شیوه نفوذ یهودیان در دل یک امت و ضربه زدن به آن‌ها از درون را نشان می‌دهد و به صورتی تاریخی و مستند، نقش آن‌ها را در چند دسته شدن دین اسلام به تصویر می‌کشد.

سخن از یهودیان هرگز پایان نخواهد یافت تا آن‌گاه که حیات این دولت نامشروع که با پشتیبانی قوی استکبار جهانی و در رأس آن «ایالات متحده آمریکا» و دیگر کشورهای مسیحی «اروپا» و در رأس آن‌ها «انگلیس» و «فرانسه» سرزمین مقدسی را غصب و اهالی آن را آواره کرده‌اند، به پایان برسد.

یهودیان توانایی تثبیت سیطره خود را از طریق لابی‌های صهیونیستی که بر تمام امور و شئون این کشورها حکم می‌راند، به دست آورده و این امر پس از تخریب دیانت این کشورها که همان مسیحیت است، ممکن گردیده است. آن‌ها مسیحیت را به طور کلی از مفاهیم و عقاید آن تهی نموده و به جای آن، چیزی موسوم به فلسفه را که از ساخته‌های دست یهود است، قرار داده‌اند.

در بخش نخست روشن نمودیم که چگونه یهودیان توانایی آن را پیدا کردند که از طریق پیروی از گام‌های شیطان که لشکر و حزب او هستند و کار سخت، طاقت‌فرسا، برنامه‌ریزی دقیق، فتنه‌انگیزی و دسیسه‌چینی به برتری، سیطره کنونی، تسلط، کنترل و خراب کردن دیانت مسیحیت بر سر پیروان آن، به ویژه در غرب نائل شدند.

آن‌ها از همان قرن اول آغاز مسیحیت، در پی دفن دیانت مسیحیت بودند که عیسی بن مریم (ع) آورنده آن از سوی پروردگار جهانیان بود؛ آن پروردگاری که بدون تردید وجود فرزند و شریکی را در پادشاهی برای خود نمی‌پذیرفت. هنگامی‌که شائول یهودی که مسیحیان او را پولس (پل) می‌نامند، وارد این دین شد، دیانت مسیحیت را تحریف کرد و به ناحق و دروغ، ادعا کرد که عیسی بن مریم (ع)، خداست و خداوند از آن‌چه این دغل باز ملعون می‌گوید، بسیار برتر و بالاتر است.

از آن زمان، دیانت مسیحیت رو به نزول گذارد تا جایی که آنان پایان این دیانت را مغرب زمین اعلام کرده و به جای آن، سیستم و نظریه‌ها و آرای فلسفی را قرار دادند. باید گفت که فیلسوفان یهودی، ید طولایی در پیوند و انتشار این‌ گونه فلسفه‌های الحادی و کفرآمیز داشته‌اند و یکی از نویسندگان فرانسوی، موسوم به لوک فری که برخی او را از فلاسفه معاصر «فرانسه» به حساب می‌آورند، هنگامی که پست وزارت آموزش و پرورش را در زمان ژاک شیراک، رئیس جمهور فرانسه در اختیار داشت.

فلسفه در غرب، در دوران اخیر، جایگزین دین گردیده است و مردم دیگر به دنبال آرامش بخشیدن به نگرانی‌های خود از طریق مسیحیت نبوده و جهت و سمت‌گیری آنان تنها به سوی فلسفه قدیم و جدید هستند. این یک تحول شگفت‌آور و خیره کننده است که نظیر آن تا به حال در هیچ یک از نقاط جهان دیده نشده است. از این‌رو، آن‌چه اکنون بر غرب حکم می‌راند، فلسفه سکولاریسم است، نه دین مسیحی!!

و به زودی فلاسفه ما زشتی‌های تمامی ادیان غیریهودی را آشکار و رسوا خواهند نمود؛ اما هیچ‌کس بر دیانت ما سلطه پیدا نخواهد کرد؛ زیرا دین ما حق است. ما در همه کشورهایی که رهبری جهان را در دست دارند، ادبیات بیمارگونه کثیفی را که موجب فساد روح‌ها می‌شود، منتشر می‌سازیم و به زودی، پس از مدت زمان کوتاهی که به رسمیت شناخته شویم، بر سیطره بیشتر چنین ادبیاتی ادامه خواهیم داد تا اشاره‌ای آشکار به اختلاف آن با آموزه‌هایی باشد که از مواضع پسندیده ما ناشی شده است و به زودی دانشمندان ما که به منظور رهبری مردمان غیریهود تربیت گردیده‌اند، با ایراد خطابه‌ها و برنامه‌ریزی و رهبری مذاکرات، بر عقل‌های مردان تأثیر گذارده و آن‌ها را به سوی این‌گونه دانش‌ها و افکار که هماهنگ با منافع ماست، جذب خواهند نمود.

آن‌ها به آن‌چه می‌خواستند، رسیدند و افکار انحرافی خود را منتشر کردند و ایادی پنهان یهودیان از طریق همین عوامل و خائنانی که به لباس دیگر ادیان درآمدند، توانستند به درون این ادیان نفوذ نمایند. چه بسیار یهودیانی که به لباس مسیحیت درآمدند و به ریاست کلیسا رسیدند و آن را از درون به فساد کشاندند و چه بسیار یهودیانی که به فلسفه گراییدند تا نظریات و افکاری را ایجاد نمایند که در تضاد با همه هنجارها، سنت‌ها، اخلاق و ادیان باشد و برخی از آن‌ها با همین شیوه برای ورود به اسلام و برای تضعیف آن از درون همان‌گونه که نسبت به مسیحیت عمل کردند تلاش نمودند؛ اما تلاش‌های آنان شکست خورده و ناموفق ماند؛ زیرا خداوند عزوجل، به وسیله قرآنی که خود حفظ آن را به عهده گرفته، از این دین محافظت نموده است.

کتاب نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام انباشته از مواعظ و حکمت‌هاست و در قرن سیزدهم میلادی پدیدار شد و نیز گفته شده است که بین سال‌های 1280 م. و 1285 م. هم‌زمان با آغاز بحران یهود در «اسپانیا» نگاشته شده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: دشمنی یهودیان و خیانت‌های آنان نسبت به اسلام و پیامبر اکرم (ص)
گفتار اول: مختصری از تاریخ یهودیت در مدینه نبوی
گفتار دوم: یهودیان مخفی در مدینه
متن معاهده میان مسلمانان و یهودیان
گفتار سوم: نقض عهد و پیمان یهودیان نسبت به مسلمانان
پیمان‌شکنی و خیانت بنی‌قینقاع
کعب‌بن اشرف و خیانت وی نسبت به مسلمانان
ماجرای کشته شدن کعب‌بن اشرف
خیانت، بی‌وفایی و نقض عهد یهودیان بنی‌نضیر
علت غزوه بنی‌نضیر
گفتار چهارم: خیانت بزرگ و پیمان‌شکنی یهودیان بنی‌قریظه
اسلام و غیرمسلمانان متعهد به پیمان‌ها
بنی‌قریظه از نظر قوانین بین‌المللی
خیانت و پیمان‌شکنی یهودیان خیبر
ماجرای کشته شدن سلام بن ابی الحقیق یهودی (ابو رافع)
فصل دوم : اسرائیلیات؛ نقش یهودیان مخفی در میراث اسلامی
مقدمه
گفتار اول: مفهوم اسرائیلیات و انواع آن در کتاب‌های اسلامی
مفهوم اسرائیلیات
انواع اسرائیلیات در میراث اسلامی
گفتار دوم: دست‌های پنهان یهود در کتاب‌های تفسیر اسلامی
گفتار سوم: حکم نقل اسرائیلیات
دلایل ممنوعیت
ایجاد هماهنگی میان دلایل ممنوعیت و دلایل مجاز شمردن
خلاصه نظریات ارائه شده در مورد حکم روایت‌های اسرائیلیات
فصل سوم: یهودیان مخفی در قلمروی خلافت عثمانیان
(دونمه‌ها)
مقدمه
گفتار اول: یهودیان دونمه
بنیان‌گذار و شکل‌گیری
مسیح دروغگو، شبتای زفی
گفتار دوم: مهم‌ترین افکار و باورهای یهودیان دونمه
مهم‌ترین افکار و باورهای فرقه دونمه
تعالیم و باورهای دونمه پس از شبتای
گفتار سوم: فرقه‌های منشعب از دونمه‌ها و عقاید و عملکرد آنان در «ترکیه»
1. یعقوبی‌ها
2. قره قاشیون یا کارکاشلر
3. مجموعه ابراهیم آغا یا قاپندچی
عید گوسفند یا خاموش کردن شمع‌ها نزد دونمه‌ها
رابطه یهودیان دونمه با جنبش فراماسونری
تأثیر یهودیان دونمه بر نظام حکومتی ترکیه
رهبر ترکیه، مصطفی آتاترک و یهودیان دونمه
تأثیر فرهنگی یهودیان دونمه بر جامعه ترکیه
نقش و تأثیر یهودیان دونمه در رسانه‌های «ترکیه»
خاتمه
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام
نویسنده
مترجمعباس کسکنی
ناشر چاپینشر موعود عصر
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-964-6938-80-9
موضوع کتابکتاب‌های ادیان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام

کاربر R
۱۴۰۳/۱/۸
من از خواندن این کتاب لذت بردم، اما امیدوارم در چاپ جدید ان، به موضوعات جدید مستحدث توجه بیشتری کند.
حسن پوراسماعیل
۱۳۹۸/۱/۲۰
اگر قسمت اول که مربوط به نفوذ یهود در مسیحیت هستش مطالعه شود فهم کامل تری در این کتاب حاصل میگردد
Ehsan Afkhami
۱۳۹۷/۸/۲۳
کمتر کتابی پیدا میشه تو این زمونه اینقدر خوب در مورد یهود صحبت کرده باشه
علی شجاعی
۱۴۰۰/۷/۲۹
عالی واقعا کتاب کمک کننده و اطلاعات بسیار خوبی دارد
Ehsan Afkhami
۱۳۹۷/۸/۲۳
کتاب واقعا فوق العاده و از مطالعه‌اش لذت بردم
محسن بیات
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
متن قابل تاملی بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام

برای دریافت کتاب نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.