معرفی و دانلود کتاب واژه‌نامه بهداشت و علوم محیط‌زیست

عکس جلد کتاب واژه‌نامه بهداشت و علوم محیط‌زیست
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه‌نامه بهداشت و علوم محیط‌زیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه‌نامه بهداشت و علوم محیط‌زیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه‌نامه بهداشت و علوم محیط‌زیست

کتاب واژه‌نامه بهداشت و علوم محیط‌زیست نوشته‌ی ماندانا یاوری و مصطفی یاوری، به عنوان مرجعی مفید جهت ترجمه‌ای صحیح، نیازهای پژوهشگران، دانشجویان رشته‌های بهداشت، علوم محیط زیست و HSE را تأمین خواهد نمود.

اهمیت محیط‌زیست از یک سو، و رشد فزاینده‌ی جمعیت، توسعه صنایع آلاینده، گسترش روز افزون کالاهای سنتزی و مصرف مواد شیمیایی، تغییرات آب و هوایی در کره زمین، و مخاطرات زیست محیطی ناشی از آن‌ها از سوی دیگر، نقش پژوهش و مطالعات در این حیطه را روز به روز شاخص‌تر و برجسته‌تر می‌نماید. همایش‌ها، کنفرانس‌ها و نشست‌های علمی در مجامع بین‌المللی و پژوهش‌های متعدد و گوناگونی که همه روزه در این حوزه در سرتاسر جهان در حال شکل‌گیری است، همه نشان از اهمیت و توسعه روزافزون توجهات جهانی به مسایل مرتبط با بهداشت و محیط زیست است.

طی سال‌های اخیر با توجه به اهمیت موضوع، آهنگ رشد انتشار کتاب‌ها و مقالات علمی متعدد در این زمینه به زبان انگلیسی به شدت فزونی یافته است. در کشور عزیز ما ایران نیز، گرایش مردم و مسئولین به محیط زیست نسبت به سال‌های گذشته جدی‌تر شده، تا جایی که مسئولین دولتی به تشویق بیشتر پژوهشگران و دانشجویان در راستای حفظ محیط‌زیست، سالم‌سازی محیط، و بهینه‌سازی شرایط موجود پرداخته‌اند.

به روز بودن و حرکت در مسیر نیل به این هدف والا، می‌طلبد که ارتباط تنگاتنگ میان اندیشمندان و پژوهشگران هموطن، با متخصصین سراسر دنیا و یافته‌ها و نوآوری‌های آن‌ها هرچه بیشتر و نزدیک‌تر گسترش یابد و این میسر نخواهد شد مگر از طریق اشراف به زبان تخصصی انگلیسی که زبان بین‌المللی یافته‌های و تحقیقات علمی است. از طرف دیگر، استفاده از بهترین، صحیح‌ترین و مناسب‌ترین معنای هر لغت، بر درک صحیح روح مستر در محتوای نوشتاری، تأثیری شگرف خواهد داشت.

در راستای نیل به اهداف یاد شده، واژه‌نامه بهداشت و محیط زیست تلاش دارد حتی‌المقدور مجموعه‌ای از واژه‌های پر کاربرد علوم محیط زیست و بهداشت را جمع‌‌آوری، و برگردان فارسی علمی آن همراه با واژه‌های اختصاری و اسامی برخی از گونه‌های گیاهی و جانوری را ارائه نماید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه‌نامه بهداشت و علوم محیط‌زیست
نویسنده،
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات215
زبانفارسی
شابک978-622-6201-20-9
موضوع کتابکتاب‌های زیست شناسی، کتاب‌های دیکشنری و لغت نامه
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واژه‌نامه بهداشت و علوم محیط‌زیست

کسری روستایی
۱۳۹۸/۵/۲
واقعا به هیچ دردی نمیخوره این کتاب، بدترین مهندس بهداشت محیط هم این اصطلاحات رو بلده، واقعا اسم اینو میذارید کتاب؟!
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب واژه‌نامه بهداشت و علوم محیط‌زیست

برای دریافت کتاب واژه‌نامه بهداشت و علوم محیط‌زیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.