دانلود کتاب چاق‌ها به بهشت نمی‌روند!


خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

برای دانلود قانونی کتاب چاق‌ها به بهشت نمی‌روند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب چاق‌ها به بهشت نمی‌روند!

کتاب چاق‌ها به بهشت نمی‌روند! اثر یاسین قاسمی بجد تمام اطلاعاتی که برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی نیاز دارید را به زبانی ساده و به دور از اصطلاحات تخصصی در اختیار شما قرار می‌دهد، تا سرزندگی، شادابی و سلامتی را به شما هدیه دهد.

مطالب این کتاب به صورت شفاف و ساده نوشته شده و به شما اطمینان خواهد داد، با بکارگیری آن‌ها نتیجه مثبتی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. دلیل انتخاب این نام برای کتاب آن است که اشخاص برای تناسب اندام و زیبایی نیازمند شوک برای شروع یک زندگی سالم هستند و چاق‌ها به بهشت نمی‌روند! یک عنوان انگیزشی برای این شوک است.

کتاب چاق‌ها به بهشت نمی‌روند! قصد ندارد تئوری‌های مدیریت زمان را عنوان کند فقط توصیه‌هایی آورده است که به شما کمک می‌کند بتوانید در برنامه پرمشغله‌تان، زمانی را نیز به ورزش کردن اختصاص دهید.

این توصیه‌ها عبارتنداز: چطور در برنامه پرمشغله روزانه وقتی برای ورزش کردن کنار بگذارید، انگیزه‌هایی برای ورزش کردن، روش‌های انتخاب باشگاه مناسب، حقایقی جالب که برای پیاده ‌روی انگیزه ایجاد می‌کند، ۶ ورزش برتر برای کالری‌سوزی، نکاتی عالی برای تمرینات فیتنس و کاهش وزن، حفظ تناسب اندام در دوران بارداری و پس از آن، فعالیت‌های موثر برای لاغر شدن، تاثیر رقص بر سلامتی، عقاید غلط درباره ورزش‌های قلبی-عروقی (کاردیو)، پاهای زیبا: بدون نیاز به هیچ وسیله ورزشی، چربی‌های شکمتان را از بین ببرید و... و به سوالاتی مانند رمز و راه موفقیت چیست؟ فعالیت‌های مختلف چه میزان کالری می‌سوزاند؟ تمرینات هوازی: قبل یا بعد از تمرینات بدنسازی؟ و... پاسخ می‌دهد.

در بخشی از متن کتاب چاق‌ها به بهشت نمی‌روند می‌خوانیم:

شاید صبح زود بیدار شدن و ورزش کردن به نظرتان سخت بیاید اما یک دقیقه به زمانی فکر کنید که یک کار خیلی سخت را در زندگیتان انجام دادید و موفق شدید. آیا بعد از آن احساس فوق العاده‌ای نداشتید؟ انجام هر کاری، مخصوصا کاری که از نظر فیزیکی سخت باشد، نوسانی در شما ایجاد می‌شود. وقتی اینکار ورزش باشد، این نوسان فیزیولوژیکی و روانی می‌شود. از نظر فیزیولوژیکی ورزش باعث می‌شود که در بدن اندورفین آزاد شود. اندورفین‌ها هورمون‌های شبه افیون هستند که صدها مرتبه از قوی‌ترین مرفین‌ها هم قوی تر هستند. این اندورفین‌ها روحیه شما را بسیار شاد و بشاش می‌کند، استرستان را پایین می‌آورد، گردش خون را در بدنتان تقویت می‌کند و درد را تسکین می‌دهد. به این ترتیب وقتی صبح‌ها زود از خواب بیدار شوید و ورزش کنید، تا پایان روز شاد و سرحال خواهید بود و استرس کمتری حس خواهید کرد.

هنوز هم می‌گویید نمی‌توانید صبح‌ها زود از خواب بیدار شوید؟ اشکالی ندارد خیلی از ما اینطور هستیم اما فقط باید بدانید که سختی این کار واقعا ارزشش را دارد. اول ممکن است خیلی برایتان سخت باشد اما بعد از گذشت چند هفته آنقدر به آن عادت می‌کنید که اتوماتیک وار خودتان سر ساعت مشخص از خواب بیدار می‌شوید. فقط کافی است که امتحان کنید. با خودتان قرار بگذارید که این کار را اول فقط به مدت ۲۱ روز انجام دهید. وقتی آن ۲۱ روز تمام شود شما هم لاغرتر شده اید و صبح ورزش کردن هم دیگر برایتان به شکل عادت درآمده است. هرچه بیشتر اینکار را انجام دهید، میلتان برای انجام آن بیشتر می‌شود.

فهرست مطالب

جذاب ‌ترین شکل اندام خانم‌ها از دیدگاه آقایان
چطور در برنامه پرمشغله روزانه وقتی برای ورزش کردن کنار بگذارید
انگیزه‌هایی برای ورزش کردن
پشتکار: عامل موفقیت در تمرینات
روش‌های انتخاب باشگاه مناسب
نحوه تغذیه قبل از تمرین برای گرفتن بهترین نتیجه
بهترین ورزش برای کاهش وزن
بهترین زمان برای چربی سوزی
پیاده‌روی: دور کمرتان را کم کنید، سلامتتان را بهبود بخشید
حقایقی جالب که برای پیاده ‌روی انگیزه ایجاد می‌کند
فواید دویدن برای سلامتی
باورهای اشتباه خانمها در تمرینات کاهش وزن
باورهای غلط در مورد کالری‌سوزی
۶ ورزش برتر برای کالری‌سوزی
در ۱۰ دقیقه به اندامتان فرم دهید
آب کردن شکم در ۶ هفته
این برنامه چربی سوزی معجزه میکند: سریع و آسان مانکن شوید!
۱۰ راهکار برای کاهش سایز دور کمر، باسن و ران‌ها
تناسب‌ اندام هوازی
نکاتی عالی برای تمرینات فیتنس و کاهش وزن
تغییرات عالی برای تمرینات تناسب اندام
تمرینات هوازی: قبل یا بعد از تمرینات بدنسازی؟
راهنمای استفاده از تردمیل
راهکارهایی برای تناسب اندام
پشت میز کارتان ورزش کنید
۱۰ تمرین ورزشی ساده‌ی خانگی بدون نیاز به وسیله
هماهنگ کردن تمرینات هوازی و رژیم غذایی
فرم اندام: تناسب واقعی برای تیپ‌های گوناگون
تمرینات ورزشی مفید برای کاهش وزن
حفظ تناسب اندام در دوران بارداری و پس از آن
نکاتی برای تناسب اندام
۵ فاکتور تناسب اندام پاسترنک
فعالیت‌های موثر برای لاغر شدن
رمز و راز لاغر شدن و کاهش وزن
۵ شیوه ذهنی جهت بهبود تناسب اندام
در سال نو اندامی متناسب داشته باشید
کاهش وزن و تصورات غلط درباره آن
برنامه ورزشی ساعت شنی برای تناسب اندام
تاثیر رقص بر سلامتی
عقاید غلط درباره ورزشهای قلبی-عروقی (کاردیو)
۳ حرکت برای از بین بردن چربی‌های زیر بغل و کمر
تمرینات ورزشی مخصوص پایین تنه
اندامی به زیبایی یک رقصنده باله پیدا کنید
پاهای زیبا: بدون نیاز به هیچ وسیله ورزشی
شکمی عضلانی و جذاب: ساده‌ترین راه!
چربی‌های شکمتان را از بین ببرید
چربی‌های باسنتان را آب کنید
10 حرکت ساده یوگا
تناسب اندام به روش بادی‌پامپ
بادی اتک: جدیدترین متد تناسب اندام
فعالیت‌های مختلف چه میزان کالری می‌سوزاند؟
Resources

 ۲۱۷ صفحه، ۵۶۳ کیلوبایت، زبان فارسی، EPUB، 
شابک: 978-600-258-880-7 

چاپ ۱۳۹۶: ۱۴۷۰۰ ت قیمت الکترونیکی: ۶۵۰۰ ت
ویژه امروز: ۴۵۵۰ ت (۳۰%) - 1.74€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

راهنمای دانلود کتاب چاق‌ها به بهشت نمی‌روند!

برای دانلود کتاب چاق‌ها به بهشت نمی‌روند! و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب چاق‌ها به بهشت نمی‌روند!