معرفی و دانلود کتاب کک به تنور

عکس جلد کتاب کک به تنور
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کک به تنور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کک به تنور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کک به تنور

کتاب کک به تنور نوشته‌ی محمدرضا سرشار بازنویسی یکی از افسانه‌هایی زیبا و قدیمی ایرانی به شمار می‌آید. سرشار با لحنی آهنگین، داستان کک و مورچه‌ای را روایت می‌کند که با هم دوست هستند. این کتاب، تصاویر جذابی دارد که به دلنشینی حکایت می‌افزاید.

موضوع کتاب کک به تنور چیست؟

قصه‌ی کک به تنور (The flea in the oven) حکایتی قدیمی است و دوستی یک مورچه و یک کک را شرح می‌دهد. روزی، این دو دوست در دل صحرا گرسنه می‌شوند و در نهایت تصمیم می‌گیرند که نان بپزند. محمدرضا سرشار با قلم زیبا و توانمند خود تمام کارهای این دو را با جزئیات کامل شرح می‌دهد. کک خم می‌شود تا خمیر را داخل تنور بچسباند اما پایش سر می‌خورد و درون تنور می‌افتد. مورچه از این موضوع بسیار ناراحت می‌شود و دست به شیون و زاری می‌زند. در این هنگام کفتری عبور می‌کند که از مورچه شرح ماجرا را می‌پرسد و مورچه با لحنی شعرگونه داستان آن‌ها را روایت می‌کند. کفتر که دلش می‌گیرد در کنار مورچه شروع به عزاداری می‌نماید. درخت که این دو را می‌بیند با دلی غمگین جویای حال آن دو می‌شود و... .

کتاب کک به تنور مناسب چه کسانی است؟

کک به تنور، داستانی جذاب، لحنی آهنگین و بازی‌های کلامی دارد و به کودکان 4 تا 8 سال یاد می‌دهد که چگونه با دیگران همدردی کنند. به دلیل لحن زیبایی که این اثر به یاد ماندنی دارد، شما نیز در کنار فرزندتان از آن لذت خواهید برد.

محمدرضا سرشار را بیشتر بشناسیم:

محمدرضا سرشار که در سال 1332 در کازرون به دنیا آمده است، بیشتر با نام هنری رضا رهگذر شناخته می‌شود. وی در دوران سربازی، به عنوان سرباز معلم خدمت کرد و در سال 1354 برای رشته‌ی مهندسی صنایع در دانشگاه علم و صنعت ایران قبول شد و به تهران آمد. سرشار، آثار اولیه‌ی خود را در سال 1352، در یکی از مجلات هفتگی ادبی منتشر ساخت و در سال 1353 نخستین کتابش را چاپ کرد. پس از انقلاب ایران، این نویسنده همچنان بسیار پرکار بود و حدود 85 کتاب از او در زمینه‌های گوناگون انتشار یافت و برنده‌ی 26 جایزه شد.

در بخشی از کتاب کک به تنور می‌خوانیم:

مورچه از لانه‌اش گندم آورد. رفتند دم لانه‌ی کک، زیر یک درخت بید. کک، آسیاب دستی آورد. گندم را آرد کرد. مورچه، آرد را الک کرد. آرد، صاف و نرم شد. کک، آرد را توی تشت ریخت. روی آرد آب ریخت. نمک ریخت. آن‌ها را مخلوط کرد. خمیر درست کرد. مورچه، خمیرها را چانه چانه کرد. کک، با خار و خاشاک، تنورش را روشن کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کک به تنور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-964-12-0197-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کک به تنور

آذین رادمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
کتاب خوب و ریتمیک است که برای همراه شدن کودک بسیار مفید است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کک به تنور

برای دریافت کتاب کک به تنور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.