معرفی و دانلود کتاب این هم خانه‌ی تو

عکس جلد کتاب این هم خانه‌ی تو
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این هم خانه‌ی تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این هم خانه‌ی تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این هم خانه‌ی تو

بتسابه مهدوی در کتاب این هم خانه‌ی تو داستان دختر کوچولویی را روایت می‌کند که برای چند ساعتی در خانه تنهاست. دختر داستانِ ما از تنهایی خود بهره می‌گیرد و خود را وارد یک ماجراجویی سرگرم‌کننده می‌سازد. نویسنده در قالب داستانی جذاب به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند به پرورش قوه‌ی خلاقیت خود بپردازند.

درباره کتاب این هم خانه‌ی تو:

همه‌ی ماجرای کتاب این هم خانه‌ی تو از جایی شروع شد که نازنین از کلاس نقاشی به خانه بازگشت اما هیچکسی را در خانه ندید؛ دختر کوچولوی داستان ما حسابی متعجب شد. مادرش هیچ یادداشتی نگذاشته بود و نازنین هیچ خبر نداشت که او چه زمانی به خانه بازمی‌گردد...

نازنین حسابی حوصله‌اش سر رفته بود؛ پس از این که کمی این پا و آن پا کرد، چندین بار در یخچال را باز و بسته کرد و در نهایت به سیبی گاز زد، تصمیم گرفت نقاشی کند؛ او به سراغ دفتر نقاشی‌اش رفت. اما باید چه چیزی را می‌کشید؟ او همانطور که به ظرف‌های شسته نشده،‌ میز اتو، خرده‌بیسکوییت‌های روی میز و کتری خاموشِ روی گاز نگاه می‌کرد، سعی می‌کرد تصمیم بگیرد. او همانطور مشغول بود تا این که چشمش به مورچه‌ای افتاد که تلاش می‌کرد راه خود را از میان خرده‌بیسکوییت‌های روی میز پیدا کند.

بتسابه مهدوی در کتابی که پیش روی شماست، به خلق داستانی پرداخته که به کودکان کمک می‌کند از قوه‌ی خلاقیت خود بهره‌ی بیشتری ببرند. خوب است اشاره کنیم تصویرگری این اثر به عهده‌ی نرگس دلاوری بوده و تصاویر کتاب از جمله دلایلی‌ست که دو چندان به جذابیت آن می‌افزاید. داستانی پرکشش و تصویرهایی جذاب در کنار یکدیگر کتابی را مقابل شما قرار داده‌‌اند که نمی‌توان از مطالعه‌ی آن دست کشید.

کتاب این هم خانه‌ی تو مناسب چه کسانی است؟

بتسابه مهدوی کتاب این هم خانه‌ی تو را برای کودکان 7 تا 8 سال به نگارش درآورده است.

با بتسابه مهدوی بیشتر آشنا شویم:

بتسابه مهدوی از نویسندگان برجسته‌ی حوزه‌ی کودک و نوجوان است. او در سال 1353 متولد شد و تاکنون در رسانه‌ها و روزنامه‌های معتبری به فعالیت پرداخته که از میان آن‌ها می‌توان به روزنامه‌ی همشهری و جام‌جم اشاره کرد.

در بخشی از کتاب این هم خانه‌ی تو می‌خوانیم:

فکر کرد دنبال کاری برود که دوست دارد. رفت سراغ دفتر نقاشی اش. به اطرافش نگاه کرد. فکر کرد کدام یک از اشیا را طراحی کند. میز اتو با لباس‌های اتونشده. کتری روی گاز خاموش، ظرف‌های شسته نشده. خرده بیسکویت‌های روی میز یا...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این هم خانه‌ی تو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات22
زبانفارسی
شابک978-964-12-2082-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این هم خانه‌ی تو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این هم خانه‌ی تو

برای دریافت کتاب این هم خانه‌ی تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.